Купила в "Megasport" у ТРЦ Ретровіль кросівки Puma для дочки. Проносивши лише місяць, замітили що відклеїлась підошва в одному кросівку. Чоловік протер їх, помив підошву, щоб це мало охайний вигляд, заніс в магазин щоб повернути по гарантії або ж обміняти. Під час огляду співробітником магазину було вирішено, що взуття надмірно вологе ,має подряпини та містить усі ознаки, що його прали у пральній машині. В пралці кросівки не прались, і це видно по їх стану в середині. Якби це взуття дісно було би випране в пральній машині, то були б чисті всередині. Чоловік написав скаргу, на що компанія відповіла те ж саме що і не компететний в цьому питанні співробітник магазину(який не може відрізнити випране взуття від грязного), посилаючись на те що це "механічне пошкодження" , кошти вони не повернуть та товар не замінять. Хоча не можу сказати, що це офіційний лист, який не містить дати та вихіного номеру, (просто від імені якого діє представник), де вони вміло спираються на законодавство а самі не виконують вимоги. Питання вякості та оригінальності продукції Puma в даному магазині для мене тепер відкрите. Не можу рекомендувати даний магазин. Шкодую про витрачений час та кошти. Прочитавши відгуки багатьох, бачу що нічого не докажеш.
Після Вашого звернення, взуття було передано на огляд, відповідно до стандартної процедури, яку передбачає гарантійна політика.
За результатами огляду було виявлено низку ознак, які, згідно з висновком фахівців, свідчать про порушення умов експлуатації (зокрема, ймовірність машинного прання, надмірна вологість, механічні пошкодження у вигляді подряпин). Саме ці фактори, на жаль, стали причиною відклеювання підошви, а не виробничий брак.
Ми поважаємо Вашу думку і розуміємо, що Ви маєте інший погляд на ситуацію. У зв’язку з цим ми вдячні за Ваше звернення та готові надати додаткові роз’яснення, якщо вони будуть необхідні.
Ваші зауваження будуть враховані для підвищення якості обслуговування та комунікації з клієнтами.
Нам важливо зберігати Вашу довіру, і ми завжди відкриті до діалогу.
Якщо у Вас залишилися додаткові питання — будь ласка, звертайтеся.
Погана якість товару - Відгуки про MEGASPORT
відгук
Коментарі до відгуку
Нам щиро прикро, за ситуацію яка склалась.
Після Вашого звернення, взуття було передано на огляд, відповідно до стандартної процедури, яку передбачає гарантійна політика.
За результатами огляду було виявлено низку ознак, які, згідно з висновком фахівців, свідчать про порушення умов експлуатації (зокрема, ймовірність машинного прання, надмірна вологість, механічні пошкодження у вигляді подряпин). Саме ці фактори, на жаль, стали причиною відклеювання підошви, а не виробничий брак.
Ми поважаємо Вашу думку і розуміємо, що Ви маєте інший погляд на ситуацію. У зв’язку з цим ми вдячні за Ваше звернення та готові надати додаткові роз’яснення, якщо вони будуть необхідні.
Ваші зауваження будуть враховані для підвищення якості обслуговування та комунікації з клієнтами.
Нам важливо зберігати Вашу довіру, і ми завжди відкриті до діалогу.
Якщо у Вас залишилися додаткові питання — будь ласка, звертайтеся.