Відгук про Brain - комп'ютери та гаджети! за адресою Київ, ул. Дмитриевская, 56 Магазин Brain відверто бреше на своему сайті а також своїм клієнтам. Купив чайник якість якого і комплектація не відповідали опису на сайті приніс щоб повернути. Сказали що мають відправити до єксперта який перевірить що з чайником все нормально. Наступного дня зателефонували і сказали що чайник поверненню не підлягає так як ним користувалися. В чайник навіть воду не набирали повністью новій... Читати відгук Магазин Brain відверто бреше на своему сайті а також своїм клієнтам. Купив чайник якість якого і комплектація не відповідали опису на сайті приніс щоб повернути. Сказали що мають відправити до єксперта який перевірить що з чайником все нормально. Наступного дня зателефонували і сказали що чайник поверненню не підлягає так як ним користувалися. В чайник навіть воду не набирали повністью новій в ньому відсутній фільтр від накипу який має бути якщо вірити опису на сайті. На мої зауваження що я чайником не користувався сказали ааа справді ну тоді ми вам пізніше позвонимо після чого зникли я не можу до них дозвонитися виходить що ні грошей ні чайника. Вони користуються війною щоб обманювати людей задля вигоди. Ось вам мій відгук. Нікому і нвчого не рекомендую купувати в цьому магазині щиро бажаю йому обанкротитися. Причина чому замовляв у них бо поряд офіс зручно було забрати замовлення.
Відгук про Brain - комп'ютери та гаджети! за адресою Київ, ул. Дмитриевская, 56 Не раджу користуватися їхніми послугами. Втюхали дорогий перехідник на навушники, у якого низька гучність звуку. Відмовляються міняти або повертати гроші бо відкрита упаковка. А як дізнатись якість не відкриваючи упаковку? тим більше там просто картона коробочка, яка відкривається та закривається.
Відгук про Brain - комп'ютери та гаджети! за адресою Київ, ул. Дмитриевская, 56 Продавцы не чего не знают о товаре который продают, однозначно не рекомендую посещать магазин на Дмитривской, 56.
Відгук про Brain - комп'ютери та гаджети! за адресою Київ, ул. Дмитриевская, 56 Закупаю в этом магазине давно, на несколько компаний и на много денег. Купили Гендиру под дизайн, данный монитор. Через месяц перестал врубатся. Отвез в сервис - там говорят мол нет оригинального гарантийного талона, придется восстанавливать, пишите заявление, может занять на месяц больше времени. Ну говорю ок, делайте. Через 1,5 месяца набрал, запросил статус - говорят не отправляли -... Читати відгук Закупаю в этом магазине давно, на несколько компаний и на много денег. Купили Гендиру под дизайн, данный монитор. Через месяц перестал врубатся. Отвез в сервис - там говорят мол нет оригинального гарантийного талона, придется восстанавливать, пишите заявление, может занять на месяц больше времени. Ну говорю ок, делайте. Через 1,5 месяца набрал, запросил статус - говорят не отправляли - пишите еще раз заявление и мы отправим.... Написал еще раз заявление, отправил. После переговоров длительных и мучительных переговоров с СЦ все таки выяснил, что мол мы не можем отправить в сертифицированный СЦ Самсунга без талона, так как им говорят это офф представители СЦ Самсунга. Спрашиваю номер куда звонят, звоню и узнаю что нет такой практики и мол можете сдавать хоть с чеком, хоть с гарантийкой - все равно! И никакого запроса с СЦ Брейн не поступало, включительно с моим монитором.... Перезваниваю в СЦ Брейна, спрашиваю что за дела? Ну мол у нас нет такой практики, мы не знали, попробуем отправить. При чем дозвонится нереально - 1н из 8ми звонков кто-то возьмет трубку. По всем номерам. А перезванивают, если на горячую линию, вне рабочего времени.... Через 2 недели офф СЦ Самсунга починили монитор. Забрал. Заняло все 2,5 месяца. Из них 2 месяца СЦ Бреин тянул время. За все время не прозвучало слов извинений за задержку или признания своей вины. Гендир злой на меня по этой ситуации. Думаю теперь стоит ли дальше продолжать отношения с магазином с таким сервисным обслуживанием.
8 згодні
Brain - комп'ютери та гаджети!
Brain – надійний помічник у світі комп'ютерної техніки, гаджетів та електроніки. Компанія має понад 22 роки досвіду в роздрібних та оптових продажах, а також надає сервісні послуги. Замовити потрібну техніку можна в інтернет-магазині або в одному з 45 магазинів у 23 областях України.
Brain найгірший магазин
Наступного дня зателефонували і сказали що чайник поверненню не підлягає так як ним користувалися. В чайник навіть воду не набирали повністью новій... Читати відгук Магазин Brain відверто бреше на своему сайті а також своїм клієнтам. Купив чайник якість якого і комплектація не відповідали опису на сайті приніс щоб повернути. Сказали що мають відправити до єксперта який перевірить що з чайником все нормально.
Наступного дня зателефонували і сказали що чайник поверненню не підлягає так як ним користувалися. В чайник навіть воду не набирали повністью новій в ньому відсутній фільтр від накипу який має бути якщо вірити опису на сайті.
На мої зауваження що я чайником не користувався сказали ааа справді ну тоді ми вам пізніше позвонимо після чого зникли я не можу до них дозвонитися виходить що ні грошей ні чайника. Вони користуються війною щоб обманювати людей задля вигоди. Ось вам мій відгук. Нікому і нвчого не рекомендую купувати в цьому магазині щиро бажаю йому обанкротитися.
Причина чому замовляв у них бо поряд офіс зручно було забрати замовлення.
Сервіс нульовий.
Продавцы портят статус и имидж магазина
СЦ отвратителен
Через месяц перестал врубатся. Отвез в сервис - там говорят мол нет оригинального гарантийного талона, придется восстанавливать, пишите заявление, может занять на месяц больше времени. Ну говорю ок, делайте.
Через 1,5 месяца набрал, запросил статус - говорят не отправляли -... Читати відгук Закупаю в этом магазине давно, на несколько компаний и на много денег. Купили Гендиру под дизайн, данный монитор.
Через месяц перестал врубатся. Отвез в сервис - там говорят мол нет оригинального гарантийного талона, придется восстанавливать, пишите заявление, может занять на месяц больше времени. Ну говорю ок, делайте.
Через 1,5 месяца набрал, запросил статус - говорят не отправляли - пишите еще раз заявление и мы отправим.... Написал еще раз заявление, отправил. После переговоров длительных и мучительных переговоров с СЦ все таки выяснил, что мол мы не можем отправить в сертифицированный СЦ Самсунга без талона, так как им говорят это офф представители СЦ Самсунга. Спрашиваю номер куда звонят, звоню и узнаю что нет такой практики и мол можете сдавать хоть с чеком, хоть с гарантийкой - все равно! И никакого запроса с СЦ Брейн не поступало, включительно с моим монитором....
Перезваниваю в СЦ Брейна, спрашиваю что за дела? Ну мол у нас нет такой практики, мы не знали, попробуем отправить.
При чем дозвонится нереально - 1н из 8ми звонков кто-то возьмет трубку. По всем номерам. А перезванивают, если на горячую линию, вне рабочего времени....
Через 2 недели офф СЦ Самсунга починили монитор. Забрал.
Заняло все 2,5 месяца. Из них 2 месяца СЦ Бреин тянул время.
За все время не прозвучало слов извинений за задержку или признания своей вины.
Гендир злой на меня по этой ситуации.
Думаю теперь стоит ли дальше продолжать отношения с магазином с таким сервисным обслуживанием.