Добрий день, 07.09.2024 ми повинні були їхати з Миколаєва до Кишиніва перевізником Оріон-авто: два квитка на рейс на 17.30 з автостанції Північний». Коли автобуса не було о 17.45, я звернулась до диспетчера, отримала відповідь, що автобус трохи затримується. О 18.00, зателефонувавши диспетчеру Оріон-авто, я дізналась, що автобус поламався ще декілька годин тому назад і тільки виїжджає з Кировоградської області. Тобто пасажирів не попередили заздалегідь про поломку автобуса (а ми б могли тоді їхати з іншим перевізником), не організували перевозку пасажирів іншим транспортом, і це при тому, що логічно і зрозуміло, що люди їдуть в Кишинів в аеропорт, і мають квитки на літак, путівки, які коштують багато грошей. Після чергової розмови з диспетчером ( 0 18.15) мені повідомили, що автобус буде в Кишиніві 0 5 ранку замість зазначених в квитку 0:40. При тому, що у нас виліт о 5 ранку і путівка вартістю більше тисячі євро. На той момент всі інші перевізники вже виїхали, маршруток до Одеси, приватних перевізників, блаблакарів тощо не було взагалі!!!! Через непорядність, халатність, безвідповідальність перевізників Оріон-авто ми добирались до Одеси з таксистом за 2 тисячі гривень, потім до Кишиніва з Одеси за 3000 тисячі ( замість 2340 грн згідно двох квитків) при чому стрес був нереальний, бо в такий час було майже неможливо знайти хоч когось, хто би віз мене з дитиною . Гроші за квитки компанія повернула (через три дні на картковий рахунок) але хто поверне витрачені нерви, додаткові розходи і зіпсований відпочинок, на який я збирала кошти цілий рік?. Я вважаю, що цю ситуацію треба висвітлювати в соцмережах, привертати увагу максимальної кількості людей і карати непорядних перевізників Інформація з офіційного сайту компанії: 7. При зриві рейсу перевізником, пасажир має право на один із наступних варіантів. 7.1. Нa проїзд найближчим рейсом перевізника, або його партнера до місця призначення. 7.2. На повернення вартості квитка за дорогу, яку не проїхав. 7.3. При взаємній догоді перевізник перевезе пасажира до станції призначення найближчим рейсом за свій рахунок.
Компанія "Оріон-Авто" має досвід роботи на ринку пасажирських перевезень понад 50 років, з роками компанія удосконалювала надані послуги, розширювала кількість рейсів, постійно оновлювала автопарк, впроваджувала прогресивні технології, завдяки чому увійшла до переліку 50 найкращих транспортних компаній України. Головним напрямком "Оріон-Авто" є здійснення перевезень у межах країни та за кордоном, вирушайте... детальніше
непорядні перевізники - Відгуки про Компанія Оріон-Авто
Інформація з офіційного сайту компанії:
7. При зриві рейсу перевізником, пасажир має право на один із наступних варіантів.
7.1. Нa проїзд найближчим рейсом перевізника, або його партнера до місця призначення.
7.2. На повернення вартості квитка за дорогу, яку не проїхав.
7.3. При взаємній догоді перевізник перевезе пасажира до станції призначення найближчим рейсом за свій рахунок.
відгук
Коментарі до відгуку