Валерія Отзыв написан 18 октября, 2024 год67 просмотров
Добрий день, 07.09.2024 ми повинні були їхати з Миколаєва до Кишиніва перевізником Оріон-авто: два квитка на рейс на 17.30 з автостанції Північний». Коли автобуса не було о 17.45, я звернулась до диспетчера, отримала відповідь, що автобус трохи затримується. О 18.00, зателефонувавши диспетчеру Оріон-авто, я дізналась, що автобус поламався ще декілька годин тому назад і тільки виїжджає з Кировоградської області. Тобто пасажирів не попередили заздалегідь про поломку автобуса (а ми б могли тоді їхати з іншим перевізником), не організували перевозку пасажирів іншим транспортом, і це при тому, що логічно і зрозуміло, що люди їдуть в Кишинів в аеропорт, і мають квитки на літак, путівки, які коштують багато грошей. Після чергової розмови з диспетчером ( 0 18.15) мені повідомили, що автобус буде в Кишиніві 0 5 ранку замість зазначених в квитку 0:40. При тому, що у нас виліт о 5 ранку і путівка вартістю більше тисячі євро. На той момент всі інші перевізники вже виїхали, маршруток до Одеси, приватних перевізників, блаблакарів тощо не було взагалі!!!! Через непорядність, халатність, безвідповідальність перевізників Оріон-авто ми добирались до Одеси з таксистом за 2 тисячі гривень, потім до Кишиніва з Одеси за 3000 тисячі ( замість 2340 грн згідно двох квитків) при чому стрес був нереальний, бо в такий час було майже неможливо знайти хоч когось, хто би віз мене з дитиною . Гроші за квитки компанія повернула (через три дні на картковий рахунок) але хто поверне витрачені нерви, додаткові розходи і зіпсований відпочинок, на який я збирала кошти цілий рік?. Я вважаю, що цю ситуацію треба висвітлювати в соцмережах, привертати увагу максимальної кількості людей і карати непорядних перевізників Інформація з офіційного сайту компанії: 7. При зриві рейсу перевізником, пасажир має право на один із наступних варіантів. 7.1. Нa проїзд найближчим рейсом перевізника, або його партнера до місця призначення. 7.2. На повернення вартості квитка за дорогу, яку не проїхав. 7.3. При взаємній догоді перевізник перевезе пасажира до станції призначення найближчим рейсом за свій рахунок.
Компания Орион-Авто имеет опыт работы на рынке пассажирских перевозок более 50 лет, с годами компания совершенствовала предоставляемые услуги, расширяла количество рейсов, постоянно обновляла автопарк, внедряла прогрессивные технологии, благодаря чему вошла в список 50 лучших транспортных компаний Украины. Главным направлением "Орион-Авто" является осуществление перевозок в пределах страны и за границей, отправляйтесь... подробнее
непорядні перевізники - Отзывы о Компания Орион-Авто
Інформація з офіційного сайту компанії:
7. При зриві рейсу перевізником, пасажир має право на один із наступних варіантів.
7.1. Нa проїзд найближчим рейсом перевізника, або його партнера до місця призначення.
7.2. На повернення вартості квитка за дорогу, яку не проїхав.
7.3. При взаємній догоді перевізник перевезе пасажира до станції призначення найближчим рейсом за свій рахунок.
отзыв
Комментарии к отзыву