Ольга Відгук додано 17 липня, 2025 год12 переглядів
Абсолютно хамське відношення до клієнтів, служба підтримки в жодному питанні вам не допоможе. Якщо ви зіткнетесь з проблемами на митниці, ця компанія зробить усе, щоб проблем у вас стало ще більше - викачають з вас купу грошей за повернення на інший склад, надурять, виставлять подвійні або потрійні тарифи, повернуть товар взагалі до іншої країни. Окремо зазначу хамського менеджера Roman Prystupa, який буде вам писати письма в стилі гопника з підворотні. В жодному - В ЖОДНОМУ - разі не співпрацюйте з цими шахраями.
Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження про сервіс. Ми щиро шкодуємо, що ваш досвід співпраці з Meest Shopping виявився негативним.
Хочемо запевнити, що ми зацікавлені у прозорій та чесній взаємодії з кожним клієнтом. Усі дії щодо обробки посилок, митного оформлення та повернень здійснюються відповідно до умов публічної оферти та чинного законодавства.
Нам важливо розібратися у ситуації, тому будемо вдячні, якщо ви звернетеся до нашої служби підтримки із деталями звернення — ми обов'язково перевіримо інформацію та надамо пояснення.
Також з боку компанії будуть розглянуті зауваження щодо стилю комунікації представників. Для нас важливо зберігати повагу у спілкуванні, незалежно від обставин.
Сподіваємося, що нам вдасться прояснити ситуацію та змінити вашу думку про сервіс 💙
Ні в якому разі не співпрацюйте з цими шахраями! - Відгуки про Meest Shopping
Окремо зазначу хамського менеджера Roman Prystupa, який буде вам писати письма в стилі гопника з підворотні.
В жодному - В ЖОДНОМУ - разі не співпрацюйте з цими шахраями.
відгук
Коментарі до відгуку
Хочемо запевнити, що ми зацікавлені у прозорій та чесній взаємодії з кожним клієнтом. Усі дії щодо обробки посилок, митного оформлення та повернень здійснюються відповідно до умов публічної оферти та чинного законодавства.
Нам важливо розібратися у ситуації, тому будемо вдячні, якщо ви звернетеся до нашої служби підтримки із деталями звернення — ми обов'язково перевіримо інформацію та надамо пояснення.
Також з боку компанії будуть розглянуті зауваження щодо стилю комунікації представників. Для нас важливо зберігати повагу у спілкуванні, незалежно від обставин.
Сподіваємося, що нам вдасться прояснити ситуацію та змінити вашу думку про сервіс 💙