Замовила кілька посилок, залишила на пару днів для того щоб відправити разом зі складу, поки збирали то одну загубили і мені сказали що це я не внесла номер в систему, хоча вносила і вона була. Таке не в перший раз вже, і це регулярно призводить до додаткових витрат на доставку забутого ними вантажу. Свої проблеми не визнають, в ручному режимі видаляють і додають трекінгові номери, після зауважень про нестачу. До того ж коли консолідують замовлення (це вже за додаткову плату) то скидають їх у величезну коробку, яка їде напівпорожня, звісно потім ще за доставку повітря нараховують більш солідну суму. Тому останній рік доставка з Міст Шоппінг є повним розчаруванням. 1 згоден
Щиро дякуємо за ваш зворотний зв’язок і перепрошуємо за ситуації, з якими ви стикнулися при користуванні сервісом. Ми розуміємо Ваше розчарування і шкодуємо, що сервіс останнім часом не виправдав ваших очікувань.
Зверніться, будь ласка, на нашу пошту [email protected] з деталями ситуації за використання невідповідної коробки - ми обов’язково проведемо індивідуальну перевірку.
У разі підтвердження помилки з нашого боку - компенсуємо витрати або запропонуємо інше рішення. Також повідомте, будь ласка, номери посилок, які були внесені за іншими номерами, не тими, що реєстровані Вами - перевіримо детальніше.
Ще раз перепрошуємо за незручності й вдячні, що не залишили ситуацію без уваги. Ваш зворотний зв’язок допомагає нам ставати кращими.
Гублять посилки і частини посилок на складі отримувача - Відгуки про Meest Shopping
До того ж коли консолідують замовлення (це вже за додаткову плату) то скидають їх у величезну коробку, яка їде напівпорожня, звісно потім ще за доставку повітря нараховують більш солідну суму.
Тому останній рік доставка з Міст Шоппінг є повним розчаруванням.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Щиро дякуємо за ваш зворотний зв’язок і перепрошуємо за ситуації, з якими ви стикнулися при користуванні сервісом. Ми розуміємо Ваше розчарування і шкодуємо, що сервіс останнім часом не виправдав ваших очікувань.
Зверніться, будь ласка, на нашу пошту [email protected] з деталями ситуації за використання невідповідної коробки - ми обов’язково проведемо індивідуальну перевірку.
У разі підтвердження помилки з нашого боку - компенсуємо витрати або запропонуємо інше рішення. Також повідомте, будь ласка, номери посилок, які були внесені за іншими номерами, не тими, що реєстровані Вами - перевіримо детальніше.
Ще раз перепрошуємо за незручності й вдячні, що не залишили ситуацію без уваги. Ваш зворотний зв’язок допомагає нам ставати кращими.
З повагою,
Служба підтримки Meest Shopping