2 тижні не можуть відправити товар з США - минуло 12 днів з моменту отримання товарів (16.05, 17.05) складом в США - досі не відправили! І навіть зараз сервіс не може гарантувати, що відправка буде у п’ятницю, коли вже буде два тижні з моменту отримання!
На зауваження про обіцяні терміни 6-9 днів - написали, що ці строки рахуються тільки з моменту відправки до України! Тобто майте на увазі, що вони можуть тримати вашу посилку тижнями, або навіть місяцями у себе на складі і це нібито буде в рамках заявлених ними термінів! На кожному етапі в них якісь помилки чи непорозуміння - то переплутали трек-номер - в 2х місцях 2 різні помилки, то зникли відправлення, то на сайті неможливо оплатити відправлення, хоча така можливість заявлена - просто закривається вікно оплати.
Наразі товари вже повторно замовлені у іншому сервісі (NP Shopping), тому відправка від Meest вже НЕ потрібна. У скасуванні відправки і поверненні товарів в Амазон відмовляють, ссилаючись на заповненість контейнера, хоча до відправки замовлень ще 2 доби. Ще в понеділок запевняли, що віправка у них у вівторок - якби попередели завчасно про такі затримки, то я б скасувала відправку раніше!
Meest, відмініть відправку CV949344631US і поверніть товари в Амазон, ваша посилка вже НЕ потрібна - інакше це буде шахрайством і крадіжкою коштів, які оплачені за товари і послуги, які не надалися належним чином!
Дякуємо за Ваш відгук. Розуміємо Ваше розчарування і щиро шкодуємо, що ситуація склалася саме так. Дозвольте пояснити, що відбулося по Вашій посилці CV949344631US.
Після надходження на склад 20 травня посилку було взято до опрацювання, обробити створене Вами відправлення не змогли одразу, оскільки під час створення відправлення Вами було обрано замале відділення для отримання в Україні — тому посилку переадресували відповідно до Вашого запиту. 22 травня посилка була переадресована, просканована та включена до наступного контейнера.
Контейнер, який відправлявся 23 травня, вже був сформований і опломбований на момент опрацювання Вашого відправлення, тому Ваша посилка потрапила до наступного (AU20960), який планово мав вирушити 27 травня, але був остаточно запакований і відправлений 29-го. Термін доставки є зазначений на нашому сайті. Ознайомитись можна за посиланням: https://meest.shopping/ua/country/usa#meest_usa
Ми розуміємо, що затримка була критичною саме для Вас, і приносимо вибачення за відсутність своєчасної комунікації. Для здійснення повернення посилки прохання звернутись до нашої служби підтримки або на нашу пошту - [email protected].
Ми вдячні за зворотний зв’язок і завжди прагнемо ставати кращими.
При отриманні товарів ви не вказуєте їх вагу, щоб можна було вибрати відповідне відділення, до того ж при виборі відділення на сайті у вас взагалі не вказується максимальна вага для відділення! І навіть після того як стало зрозуміло, що по вазі не проходить - від вас не було жодного повідомення - ви просто зупинили відправлення і воно зникло з кабінету, невідомо наскільки ще б затрималося відправлення, якби я сама у вас не з`ясувала!
Термін доставки зазначений у вас на сайті за вашим посиланням - 6-9 робочих днів, але це не відповідає дійсності, адже за логікою відлік на доставку повинен починатися невдовзі після отримання вами товарів, а не через 2 тижні як у вас!
Жахливий сервіс, вводять в оману клієнтів - Відгуки про Meest Shopping
На зауваження про обіцяні терміни 6-9 днів - написали, що ці строки рахуються тільки з моменту відправки до України! Тобто майте на увазі, що вони можуть тримати вашу посилку тижнями, або навіть місяцями у себе на складі і це нібито буде в рамках заявлених ними термінів!
На кожному етапі в них якісь помилки чи непорозуміння - то переплутали трек-номер - в 2х місцях 2 різні помилки, то зникли відправлення, то на сайті неможливо оплатити відправлення, хоча така можливість заявлена - просто закривається вікно оплати.
Наразі товари вже повторно замовлені у іншому сервісі (NP Shopping), тому відправка від Meest вже НЕ потрібна. У скасуванні відправки і поверненні товарів в Амазон відмовляють, ссилаючись на заповненість контейнера, хоча до відправки замовлень ще 2 доби. Ще в понеділок запевняли, що віправка у них у вівторок - якби попередели завчасно про такі затримки, то я б скасувала відправку раніше!
Meest, відмініть відправку CV949344631US і поверніть товари в Амазон, ваша посилка вже НЕ потрібна - інакше це буде шахрайством і крадіжкою коштів, які оплачені за товари і послуги, які не надалися належним чином!
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за Ваш відгук. Розуміємо Ваше розчарування і щиро шкодуємо, що ситуація склалася саме так. Дозвольте пояснити, що відбулося по Вашій посилці CV949344631US.
Після надходження на склад 20 травня посилку було взято до опрацювання, обробити створене Вами відправлення не змогли одразу, оскільки під час створення відправлення Вами було обрано замале відділення для отримання в Україні — тому посилку переадресували відповідно до Вашого запиту. 22 травня посилка була переадресована, просканована та включена до наступного контейнера.
Контейнер, який відправлявся 23 травня, вже був сформований і опломбований на момент опрацювання Вашого відправлення, тому Ваша посилка потрапила до наступного (AU20960), який планово мав вирушити 27 травня, але був остаточно запакований і відправлений 29-го. Термін доставки є зазначений на нашому сайті. Ознайомитись можна за посиланням: https://meest.shopping/ua/country/usa#meest_usa
Ми розуміємо, що затримка була критичною саме для Вас, і приносимо вибачення за відсутність своєчасної комунікації. Для здійснення повернення посилки прохання звернутись до нашої служби підтримки або на нашу пошту - [email protected].
Ми вдячні за зворотний зв’язок і завжди прагнемо ставати кращими.
При отриманні товарів ви не вказуєте їх вагу, щоб можна було вибрати відповідне відділення, до того ж при виборі відділення на сайті у вас взагалі не вказується максимальна вага для відділення! І навіть після того як стало зрозуміло, що по вазі не проходить - від вас не було жодного повідомення - ви просто зупинили відправлення і воно зникло з кабінету, невідомо наскільки ще б затрималося відправлення, якби я сама у вас не з`ясувала!
Термін доставки зазначений у вас на сайті за вашим посиланням - 6-9 робочих днів, але це не відповідає дійсності, адже за логікою відлік на доставку повинен починатися невдовзі після отримання вами товарів, а не через 2 тижні як у вас!