Мій відгук нижче спеціалісти Meest Shopping проігнорували, так само і на гарячій лінії (дзвоню регулярно раз на тиждень), тому писатиму тут. Прийшла розбита ваза у замовленні MYCV063661288GB, оформила звернення, погодили часткове повернення коштів у середині листопада. Пройшло вже більше двох місяців - досі немає жодного повернення коштів, одні відписки від фін відділу про повернення "тепер вже в найкоротші терміни", але і досі нічого не повернули. Я не розумію такого скотського відношення до клієнтів. 1 згоден
Добрий день! Приносимо вибачення від Імені Компанії за завдані незручності. Наш фінансовий відділ активно працює над можливість проведення виплати на карту. Ми можемо вже сьогодні зарахувати кошти на баланс кабінету, але на карту ще треба трішки зачекати. Дякуємо за розуміння!
Вже третій місяць НЕ повертають гроші за пошкоджений товар - Відгуки про Meest Shopping
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку