Замовила сумку в Massimo Dutti з доставкою на склад Meest Іспанія. Підтвердження про доставку посилки магазин і кур'єр мені надали. Але Meest вже місяць з моменту доставки "не може ідентифікувати посилку" на складі. Вони рекомендують мені запитати офіційний лист - підтвердження про неотримання посилки складом і з ним звернутися до магазина за розслідуванням. За офіційним листом- підтвердженням я до них звернулась, ясна річ, що мені його не надали. Тех. підтримка годує тим, що ось-ось склад дасть офіційний лист. В мене є інформація, яку надано курє'рською службою, хто отримав посилку від складу Meest. Якщо Meest думає, що я пожартувала, що звернусь у поліцію Мадрида, то вони помиляються.
Не користуйтесь послугами цієї компанії, бо є вирогідність, що одного разу вашу посилочку "не ідентифікують" на складі :)
Наталя, добрий день! Нам шкода, що при доставці Вашого замовлення трапилися труднощі. В період розпродажів у Іспанії з магазинами і перевізниками, які доставляють покупки на наш склад, на жаль, іноді трапляються нестандартні ситуації. Повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення і трек для відстеження - ми перевіримо детальніше і якщо посилка справді неідентифікована, то в найкоротші терміни надамо лист про неотримання. Дякуємо.
Як Meest губить чи краде ваші посилки - Відгуки про Meest Shopping
В мене є інформація, яку надано курє'рською службою, хто отримав посилку від складу Meest. Якщо Meest думає, що я пожартувала, що звернусь у поліцію Мадрида, то вони помиляються.
Не користуйтесь послугами цієї компанії, бо є вирогідність, що одного разу вашу посилочку "не ідентифікують" на складі :)
відгук
Коментарі до відгуку