На завершення всієї розмови, після втрачених 20 тис грн, чужих товарів, ігнору, відмови повторно звʼязатись з магазином, та цитую « Ми не будемо витрачати своїх ресурсів для вирішення даної ситуації» мене попросили виражатись коректно :) а працювати коректно ви не пробували? Або хоча би 1 раз передзвонити клієнту за 2 місяці?
Я з вами впродовж всього часу спілкувалась нормально і з вашими операторами, які взагалі в цій сфері просто 0. Єдиний нормальний оператор у вас Оксана. Хоча би дівчина старається допомогти. Їй не місце у вашій гнилій компанії. Головне - коректність ✌🏻якщо ви до людини нормально - вам хамити ніхто не буде.
І кінець ) - Відгуки про Meest Shopping
Я з вами впродовж всього часу спілкувалась нормально і з вашими операторами, які взагалі в цій сфері просто 0. Єдиний нормальний оператор у вас Оксана. Хоча би дівчина старається допомогти. Їй не місце у вашій гнилій компанії. Головне - коректність ✌🏻якщо ви до людини нормально - вам хамити ніхто не буде.
відгук
Коментарі до відгуку