При рейсі Краків аеропорт - Київ не була вказана заміна автобуса серед ночі. Перший автобус - старий шарабан де крісла або не опускались або не піднімались, смикався на старті , водії вирішують свої питання за рахунок пасажирів ( розмістили свої речі на кріслах що не дозволило сісти комфортніше по одному на пару місць, що на великих відстанях доречно. Не... Читати відгук При рейсі Краків аеропорт - Київ не була вказана заміна автобуса серед ночі. Перший автобус - старий шарабан де крісла або не опускались або не піднімались, смикався на старті , водії вирішують свої питання за рахунок пасажирів ( розмістили свої речі на кріслах що не дозволило сісти комфортніше по одному на пару місць, що на великих відстанях доречно. Не рекомендую і сам не користатимусь.
Переваги:
Передзвонили за день для підтвердження
Недоліки:
Старий автобус, не вказали пересадку, Водії вирішували свої питання.
Їхали цим перевізником вперше і в останніє ,при купівлі білета ,вказаний час прибуття 9:20 ,по факту приїхали в 14:00 ,в вважаючі що на кордоні ми простояли тільки 2 години ,туалети не працюють ,в білеті про пересадку нічого не вказано,коли приїхали до Рівного , знаючи що там зупинка,водій тільки по факту коли приїхали сказав що пересадка . Дитина спала ,в попихах... Читати відгук Їхали цим перевізником вперше і в останніє ,при купівлі білета ,вказаний час прибуття 9:20 ,по факту приїхали в 14:00 ,в вважаючі що на кордоні ми простояли тільки 2 години ,туалети не працюють ,в білеті про пересадку нічого не вказано,коли приїхали до Рівного , знаючи що там зупинка,водій тільки по факту коли приїхали сказав що пересадка . Дитина спала ,в попихах збиралися ,забулися речі , потім бігла за автобусом щоб забрати.
4 липня їхала з перевізникомKantol, водії професійні, але весь час були пересадки з автобуса в автобус, що зайняло 4 години і ми приїхали із таким запізненням. Купуючи і проплативши квиток за 20 днів при посадці в Кракові мене не було в списках і я така не 1була,а автобус був забитий людьми. Я не знаю як продаються квитки і хто формує... Читати відгук 4 липня їхала з перевізникомKantol, водії професійні, але весь час були пересадки з автобуса в автобус, що зайняло 4 години і ми приїхали із таким запізненням. Купуючи і проплативши квиток за 20 днів при посадці в Кракові мене не було в списках і я така не 1була,а автобус був забитий людьми. Я не знаю як продаються квитки і хто формує списки на купівлю онлайн, але це жах, одні нерви!
купувала квиток на басфор, перед тим прочитавши тут відгуки, що автобус їде через Волинь. маршрут Варшава - Львів. і це був єдиний плюс, що їхали через Устилуг, і взагалі не було черги, то пройшли кордон за 2 години, навіть не виходячи з автобуса по-іншому є питання: 1. на сайті була позначка +10 вільних місць, по факту автобус забитий, але казали... Читати відгук купувала квиток на басфор, перед тим прочитавши тут відгуки, що автобус їде через Волинь. маршрут Варшава - Львів. і це був єдиний плюс, що їхали через Устилуг, і взагалі не було черги, то пройшли кордон за 2 години, навіть не виходячи з автобуса
по-іншому є питання: 1. на сайті була позначка +10 вільних місць, по факту автобус забитий, але казали що будуть якісь наступні, можливо там були якісь місця вільні 2. стан автобуса порівняно з іншими перевізниками (east west eurolines, pavluk, tocobus) так собі. Гірші крісла, нема розеток, а лише 2 розʼєми над головою: звичайний usb і type-c (який не працює, перевірила 3 type-c входи) 3. маршрут би був набагато швидшим, якби водії не зупинялись біля кожного стовпа віддавати передачки, чи висаджувати/підбирати знайомих(?) по дорозі. 4. водій курив айкос в автобусі!!!
загалом дорога варшава-львів зайняла 9 годин, що в контексті теперішніх проходжень кордону небагато, але було б ще швидше, якби не те що описала вище.
Переваги:
перетин кордону на кпп Устилуг (2 години)
Недоліки:
стан автобуса, водій, який курив айкос всередині, незатверджені зупинки
Їхав 25.04.2025 року,з Нововолинська до Кракова. Водій,з криком і невдоволенням відповідав на мої прості запитання. Я інвалід на візочку. Ми заїхали на базу Кантол,щоб змінити автобус. Ну це ,нормальна практика. Так, розсортують пасажирів,які їдуть в той ,чи інший напрямок.Мій візок,привезли до самих дверей,тут немає жодних претензій. Водій, доречі один з них,дуже культурно,і зіншими спілкувався,як зі мною,так і з іншими пасажирами,... Читати відгук Їхав 25.04.2025 року,з Нововолинська до Кракова. Водій,з криком і невдоволенням відповідав на мої прості запитання. Я інвалід на візочку. Ми заїхали на базу Кантол,щоб змінити автобус. Ну це ,нормальна практика. Так, розсортують пасажирів,які їдуть в той ,чи інший напрямок.Мій візок,привезли до самих дверей,тут немає жодних претензій. Водій, доречі один з них,дуже культурно,і зіншими спілкувався,як зі мною,так і з іншими пасажирами, взяв мене на візок і відвіз до іншого автобуса. Ми сіли,все комфортно,і я заснув,так як був втомлений,після похорон матері. Стоячи в черзі ,на митниці,мене будить водій( хам) і каже ,що мій багаж лишився в тому автобусі,з якого ми пересідали, і він проходить перевірку без мене. Панове,коли ми сідали в Нововолинську, то і багаж теж був посортований ,відповідно до напрямків у відсіках багажного відділення автобусу. Коротше,мені так нахамив один із водіїв,що я хотів вийти і не їхати,хоча я їхав в аеропорт.
Автобус запізнився на одну годину вже в Житомир. Потім пересадка в Рівному....Потім їхали до Нововолинськ, там ще заправлялись....В Люблін прибули з запізненням три з половиною години....
(Краків – Черкаси 22.03–23.03) Вітаю! 22.03–23.03 я скористалася послугами цього перевізника їхала з Кракова – Черкаси та, на жаль, була вкрай неприємно вражена умовами поїздки. Основні проблеми, з якими я зіткнулася: Незадовільний технічний стан автобуса: • Протягом усього маршруту горів датчик несправності двигуна (додаю фото). Відсутність елементарних зручностей: • Сидіння не мали місць для розміщення особистих речей (полички, кишені, гачки).... Читати відгук (Краків – Черкаси 22.03–23.03)
Вітаю! 22.03–23.03 я скористалася послугами цього перевізника їхала з Кракова – Черкаси та, на жаль, була вкрай неприємно вражена умовами поїздки.
Основні проблеми, з якими я зіткнулася: Незадовільний технічний стан автобуса: • Протягом усього маршруту горів датчик несправності двигуна (додаю фото).
Відсутність елементарних зручностей: • Сидіння не мали місць для розміщення особистих речей (полички, кишені, гачки). Сидіння мали зламані ручки, що створювало дискомфорт для пасажирів. • Відсутність нормальної системи вентиляції та кондиціонування: в салоні було надзвичайно жарко та душно.
Порушення графіку руху та відсутність належної організації: • Автобус відставав від графіку на 2 години. • Під час поїздки було здійснено три пересадки, про які заздалегідь не повідомляли пасажирів.
Прошу вас пояснити причини такого неналежного обслуговування та вжити заходів щодо покращення якості ваших послуг.
Буду вдячна за відповідь та зворотний зв’язок щодо вирішення цієї ситуації.
Переваги:
Адекватні водії
Швидкість проходження кордону
Недоліки:
Відсутність стандартних умов для комфортного перебування в автобусі
Кантол - спеціально купувала квиток до м.Диміївки, а насправді точка прибуття жд. Нажаль мене це дуже обурило. Я б могла купити на раніше і дешевше і доїхати на жд.
Враження від цієї поїздки з даним перевізником (Kantol) цього разу на найнижчому рівні. 1. Один водій був неввічливим з пасажирами, а також відволікався на телефон, коли був за кермом, що є неприпустим, тим паче коли в автобусі сидять люди. 2. Була пересадка у Володимирі, яка не вказана при придбанні квитка. Сказали виходити з автобуса, забрати всі речі та пересісти в... Читати відгук Враження від цієї поїздки з даним перевізником (Kantol) цього разу на найнижчому рівні. 1. Один водій був неввічливим з пасажирами, а також відволікався на телефон, коли був за кермом, що є неприпустим, тим паче коли в автобусі сидять люди. 2. Була пересадка у Володимирі, яка не вказана при придбанні квитка. Сказали виходити з автобуса, забрати всі речі та пересісти в інший. В другому автобусі, в який потрібно було пересісти, вже були люди, здебільшого місця були зайняті. Сівши на вільне місце, водій підійшов і сказав, щоб я посунулась, бо йому потрібно туди посадити інваліда, а так як місце поруч було зайняте, то мені довелось встати. Коли я звільнила дане місце і трішки пройшла назад, я зрозуміла, що вільних місць вже немає, тому стояла і чекала, коли прийдуть водії і роз'яснять ситуацію. Окрім мене, стояли ще два пасажири та дитина. У підсумку, нас, все ж таки, посадили на місця попереду, тобто ті, на яких зазвичай відпочивають водії. У мене під ногами були коробки, які заважали мені сидіти зручно, але потім, за моїм проханням, їх посунули. Замість того, щоб відпочити та швише доїхати до місця призначення, ще 40-50 хвилин пересідали з одного автобуса в інший. 3. Час прибуття на місце призначення у квитку зазначено неправильно. Напевно, не враховують час перебування на кордоні. Так, не завжди можна правильно розрахувати цей час, але зазвичай 2 години додають до поїздки. 4. У листі, який надходить на електронну пошту після придбання квитка, вказаний неправильний український номер перевізника.
Ехала 5.03 Гдыня-Луцк. Автобус опоздал, не предупредили. Не предупредили о пересадке в Варшаве-мол, людей мало, гнать два автобуса невыгодно, будут пересаживать всех в один. Предупредили, что за дополнительный чемодан надо доплатить (наличными, без чека, разумеется) В Варшаве 40 минут ждали пересадку, людей набилось полный автобус, дышать нечем. На просьбу выключить отопление ответ «она выключена» По территории Польши нет вопросов,... Читати відгук Ехала 5.03 Гдыня-Луцк. Автобус опоздал, не предупредили. Не предупредили о пересадке в Варшаве-мол, людей мало, гнать два автобуса невыгодно, будут пересаживать всех в один.
Предупредили, что за дополнительный чемодан надо доплатить (наличными, без чека, разумеется)
В Варшаве 40 минут ждали пересадку, людей набилось полный автобус, дышать нечем. На просьбу выключить отопление ответ «она выключена»
По территории Польши нет вопросов, остановки регулярно. После въезда в Украину до Луцка остановки только для высадки-посадки пассажиров.
Выходила в Луцке на вокзале, хотела доплатить 20 злотых за багаж, подошла к водителю он скривил лицо на русскую речь. На нет и суда нет, обойдетесь без доплат, значит.
Їхали з Вроцлава. Почну з того, що зупинки щодві години по пів години, розетки не працюють. Далі найцікавіше: передбачена була пересадка, але автобус не приїхав вчасно. Чекали 20 хв на морозі -8. Нуль пояснень, вибачення за незручності чи пропозиції почекати прибуття в автобусі, з якого вийшли. Водій автобуса, у яуий пересіли, - також не про сервіс. Купа шуму, валізи... Читати відгук Їхали з Вроцлава. Почну з того, що зупинки щодві години по пів години, розетки не працюють. Далі найцікавіше: передбачена була пересадка, але автобус не приїхав вчасно. Чекали 20 хв на морозі -8. Нуль пояснень, вибачення за незручності чи пропозиції почекати прибуття в автобусі, з якого вийшли. Водій автобуса, у яуий пересіли, - також не про сервіс. Купа шуму, валізи штовхає, ніби так і треба. Незадоволена поїздкою, не рекомендую.
Бронювання 2 квитки , на себе та старшу дитину (12 років). Коли зателефонувати уточнити, чи ми будемо їхати, я сказала, що їде ще моя 5ти місячна дитина. Виявилось, що мені треба сплачувати вартість за цю дитину, а крім того ще потрібне автокрісло! У мене питання, уся мами з дітьми мають автокрісло, чи нехай вони йдуть пішки? Якось незрозуміло. ... Читати відгук Бронювання 2 квитки , на себе та старшу дитину (12 років). Коли зателефонувати уточнити, чи ми будемо їхати, я сказала, що їде ще моя 5ти місячна дитина. Виявилось, що мені треба сплачувати вартість за цю дитину, а крім того ще потрібне автокрісло! У мене питання, уся мами з дітьми мають автокрісло, чи нехай вони йдуть пішки? Якось незрозуміло. Дякую водієві, який взяв нас та нічого не вимагав за проїзд малечі. Є хороші люди! Але через неадекватні вимоги перевізника- не рекомендую.
Їхала 17.12.24. Високі ціни. В автобусі не було wi-fi.В автобусі дуже гаряче і не комфортно.Не рекомендую, бо при всіх цих недоліках щей 2.5 години сиділи в автобусі в Нововолинську, тому не змогли вчасно приїхати додому. Тобто розраховувати не можна на цю компанію. Не відповідально виконує фірма свої зобов'язання
Недоліки:
Немає Вайфаю
Не їдуть за графіком
Не комфортно
Багато разів їхала, ні разу не запропонували знижку, хоча рекламуючи, що є знижки
Приехал на Дачную с опозданием на 30 минут. Всю дорогу останавливался. Потом пересаживал людей. Все это долго. В итоге попали на таможню на пересменку. Туалет не работает.
Курс 16.11 з Гданська в Україну о 15.40. Перша половина дороги по Польщі - комфортно, приємний водій, є інтернет. Після кордону жах. Не було повідомлено про пересадку в інший автобус після кордону. При проханні допомогти з перенесенням сумок , водій іншого автобуса нахамив старшій жіночці і відповів "нехай вам помагають ті, кому ви платили" . Якби ми знали про... Читати відгук Курс 16.11 з Гданська в Україну о 15.40. Перша половина дороги по Польщі - комфортно, приємний водій, є інтернет. Після кордону жах. Не було повідомлено про пересадку в інший автобус після кордону. При проханні допомогти з перенесенням сумок , водій іншого автобуса нахамив старшій жіночці і відповів "нехай вам помагають ті, кому ви платили" . Якби ми знали про пересадку і що треба буде представляти багаж, то НІКОЛИ б не вибрали цього перевізника! Не рекомендую! Що за хами в вас працюють?
Недоліки:
Замовити водії, не повідомляється про пересадку в інший автобус
Їздила завжди з цим перевізником,ще й рекомендувала знайомим,але на жаль ,один з водіїв дуже хамовитий,нічого спитати неможливо,ще й покрикував на людей,грубив номер автобуса 0593 до Катовіце
Вчора вирішила купити квиток Кантол(пожаліла), по перше на сайті буквально вчора вказали що є 10+ вільних місць, але автобус повністю повний, душний, не удобні сидіння(переднє упирається мені у ноги, а моє просто не видвигається), туалет не працює(зупинки дуже рідко) тобто пісяйте у вікно, не раджу!
Рейс виявився з пересадкою, про що не попереджали і ,відповідно, тривалість поїздки збільшується на 2 години. Спинка сидіння не опускається. При посадці маршрут поїздки не співпадає з тим, що написано на автобусі. Потрібно питати і шукати
Це була жахлива поїздка. Все почалося з самого початку коли диспетчером було заявлено,що посадка на автобус буде від відбуватися о 9:40год. Так не сталось... Чекала на автобус близько 30 хв. Тоді коли водій запитав як моє ПІБ - виявилося,що він не може мене знайти. Я бронювала білет через сайт. А мене немає... Ну але я сіла... Водій взяв суму... Читати відгук Це була жахлива поїздка. Все почалося з самого початку коли диспетчером було заявлено,що посадка на автобус буде від відбуватися о 9:40год. Так не сталось... Чекала на автобус близько 30 хв. Тоді коли водій запитав як моє ПІБ - виявилося,що він не може мене знайти. Я бронювала білет через сайт. А мене немає... Ну але я сіла... Водій взяв суму грошей,яка перевищувала заявлену в білеті...Коли я почала виясняти чому так? Через крик він мені віддав різницю, звичайно... Якщо Ви знаєте свої права пасажирів то Вам це вдасться. Потім, сказав що нам потрібно буде пересісти на інший автобус - той паломаний. Пересіли. Цілу дорогу водій неадекватно реагував на запитання пасажирів , своїм не задоволеним виглядом це демонстрував. Потім через негоду почало мигати світло в автобусі, "попала вода десь в проводку", слова водія:"моліться,щоб вообще доїхали". Дорога зайняла в загальному 21 годину до мого місця. 30 хвилин чекали то одну пасажирку,то потім ще когось 30 хв бо вони доїжали іншими автобусами фірми. Щодо сидіння, просто жахливо - немає де повісити верхній одяг,немає сітки або ж того маленького столика,який зазвичай присутній в кожного пасажира,а відстань між сидіннями критична. Колінами торкалася наступного крісла,так мало місця як маршутці якійсь,що їздить між селами.... Це була найгірша моя поїздка. До того всі водії, були привітні та приємні, стримані. Ну цей "екземпляр"просто... Перевіряйте на адекватність своїх водіії Kantol
Дуже багато разів їздила цим перевізником, і не дивлячись на багато недостатків, ніколи не писала відгуки бо я дуже розуміюча людина. Але цього разу не можу не написати, їду автобусом до Вроцлава 19.09 Сам автобус старий, не працює пічка( зате кондиціонер працює на відмінно) При тому що на дворі 8 градусів, в самому транспорті від сили 15. На... Читати відгук Дуже багато разів їздила цим перевізником, і не дивлячись на багато недостатків, ніколи не писала відгуки бо я дуже розуміюча людина. Але цього разу не можу не написати, їду автобусом до Вроцлава 19.09 Сам автобус старий, не працює пічка( зате кондиціонер працює на відмінно) При тому що на дворі 8 градусів, в самому транспорті від сили 15. На скарги пасажирів, водії щось пробували зробити, але у них не вийшло ( зупинялися заради цього 3 рази) Тому їдемо у холоді! До водіїв особливих претензій немає, але потрібно говорити голосніше, коли приїжджаємо на якусь станцію, бо люди в кінці автобуса сплять, та можуть не почути цього ( як одна дівчина котра їхала з нами)
Поїздка була комфортна, але все перекреслила ситуація уже в Україні. При переїзді кордону в Нововолинську повідомляють про пересадку. І цей автобус на пересадку ще чекає 3 інших автобуси. Коли питаєш у водія, чому зразу не попередили, не вказали при покупці білета і скільки ще чекати, то він нічого не знає. Може, годину, може, три години А за попередження:... Читати відгук Поїздка була комфортна, але все перекреслила ситуація уже в Україні. При переїзді кордону в Нововолинську повідомляють про пересадку. І цей автобус на пересадку ще чекає 3 інших автобуси. Коли питаєш у водія, чому зразу не попередили, не вказали при покупці білета і скільки ще чекати, то він нічого не знає. Може, годину, може, три години А за попередження: радійте, що переїхали кордон Для чого брати повну вартість за білет, і потім казати: якщо хочете, зараз маршрутка їде на Ковель Я мусила брати білет на інший автобус
Дорога з Польші до України добра. Водії чуйні,спокійні. А в Україні почались пригоди в Нововолинську. Чекаємо пасажирів з третього автобуса три години. Чи не можна пустити частіше бусікі ,які розвозять пасажирів. Або не беріться за це. Ціни підняли,а сервіс в тому плані жахливий.
Користуюся поїздками в цьому напрямку ,ну і кожного разу водії чомусь думають,що вони можуть в будь якому тоні відповідати і спілкуватися з пасажирами.Хамство -це номер 1 у водіїв.Постійні претензії ,щодо багажу ,ну якщо ви везете людей за кордон ,мусите розраховувати що в кожного буде мінімум одна валіза,якщо більше інформуйте пасажирів,що доступність місць багажових за додаткову плату,бо маючи лише одну... Читати відгук Користуюся поїздками в цьому напрямку ,ну і кожного разу водії чомусь думають,що вони можуть в будь якому тоні відповідати і спілкуватися з пасажирами.Хамство -це номер 1 у водіїв.Постійні претензії ,щодо багажу ,ну якщо ви везете людей за кордон ,мусите розраховувати що в кожного буде мінімум одна валіза,якщо більше інформуйте пасажирів,що доступність місць багажових за додаткову плату,бо маючи лише одну валізу ,я маю вислуховувати від водія ,що не має місця на багаж ,коли на кордоні люди виходили з 2-3 сумками,так ще маю слухати,що водії замучені (тільки висловилися вони не так культурно).Розсадка-водії мають розложити візитки ,або таблиці для тих пасажирів ,які підлягають,люди які сіли раніше посідали по одному і мусиш сперечатися,бо ніхто не хоче підсуватися
Мав бути прямий рейс Чернігів -Люблін. По-перше, змінювали автобус в Луцьку, бо перший не відповідав вимогам проходження кордону. Розеток 220V не було, але добрі водії поділилися кабелем. По- друге, вже на другому автобусі, перед кордоном заїжджали в маленькі міста, збирали людей. Туалет в другому автобусі не працював, бо хтось колись його засрав.
Рейс Живець Харків (16.07): прибув вчасно в аеропорт, зручні крісла, чисто в салоні. Вважалося, що всі негативні відгуки від клієнтів, в яких завищені вимоги. Але до самого кордону ми повзли: зупинки в полі на перекури, різкі повороти…це вперше коли до кордону від аеропорту ми їхали більше 3 годин. Сам кордон пройшли швидко (до години часу). Як результат-перед нами автобус Кантол... Читати відгук Рейс Живець Харків (16.07): прибув вчасно в аеропорт, зручні крісла, чисто в салоні. Вважалося, що всі негативні відгуки від клієнтів, в яких завищені вимоги. Але до самого кордону ми повзли: зупинки в полі на перекури, різкі повороти…це вперше коли до кордону від аеропорту ми їхали більше 3 годин. Сам кордон пройшли швидко (до години часу). Як результат-перед нами автобус Кантол (на яку планувалась пересадка) пройшов швидше нас на 4 години і чекав нас в Рівному! За пересадку до Києва ми знали ще за місяць до відправки, тому готові були. Квитки на потяг брали завчасно з запасом. Прибувши в Рівне із запізненням, водії не знають в який автобус нас пересадити З нами троє!!! малих дітей, важкі валізи і невідомий подальший маршрут. Через 15хв спорів нас опрідилили. Лише завдяки водіям іншого автобуса Кантол, який прямує до Чернігова через Києв, ми встигли на потяг Але це заслуга лише цих водіїв, які чудом довезли нас за 13хв до відправки потягу В салоні їхали жіночки, яких вже вдруге пересаджують і це не кінець. Чому така організація? Запізнення рейсу на 4 години це критично, особливо в період, коли квитки на потяг викуповують за місяць.
Залишаю 2 зірочки: 1. Ми таки доїхали та встигли на потяг (автобус прибув за 10 хв до відправки потяга); 2. Водії автобуса, в який нас пересадили, робили максимально все можливе аби ми встигли на потяг
Їхали з сином 27 годин,хоча було вказано 22 години. Водій Олександр хамів всім пасажирам. Туалет не працював, кондиціонер вмикали дуже рідко 😡. Поїздкою не задоволені. Не рекомендуємо цього перевізника.
Жахливе ставлення до пасажирів. Якщо хочете дізнатись у чому проблема, чому запізнення аж на 4 години,Вам скажуть їдьте в Польшу і там вирішуйте свої проблеми. Водії брешуть,що чекають на людину,а самі чекають на якісь посилки з інших автобусів. Нонсенс!!!! Майже годину в таку спеку стояти ! На квитку пише одне напралення,а автобус з зовсім іншим! І як має дізнатись людина... Читати відгук Жахливе ставлення до пасажирів. Якщо хочете дізнатись у чому проблема, чому запізнення аж на 4 години,Вам скажуть їдьте в Польшу і там вирішуйте свої проблеми. Водії брешуть,що чекають на людину,а самі чекають на якісь посилки з інших автобусів. Нонсенс!!!! Майже годину в таку спеку стояти ! На квитку пише одне напралення,а автобус з зовсім іншим! І як має дізнатись людина куди сідати? Оператори то окрема розмова! Хамкі!! кричать так в телефон,що перепонки лопають! Їм не можна працювать в такій сфері! Не компетентні,навіть відмовляються дати номер директора компанії! Пийте заспокійливі,ШАНОВНІ ПАНІ!!
Купили білет з подругою, Вроцлав-Ковель.Була пересадка Володимир -Волинську,в білеті це не було зазначено.І також коли водій Руслан перевіряв квитка,то не попередив що буде пересадка,(бо їм це вигідніше поїхати відразу до Луцька...)це безвідповідально... Коли була зупинка,водій нам показав де туалет,і ми пішли.А повертаючись через 10 хв до автобусу,на пів дорозі нам кричить Руслан зі словами "ви їдете?де ви ходите(я йому... Читати відгук Купили білет з подругою, Вроцлав-Ковель.Була пересадка Володимир -Волинську,в білеті це не було зазначено.І також коли водій Руслан перевіряв квитка,то не попередив що буде пересадка,(бо їм це вигідніше поїхати відразу до Луцька...)це безвідповідально... Коли була зупинка,водій нам показав де туалет,і ми пішли.А повертаючись через 10 хв до автобусу,на пів дорозі нам кричить Руслан зі словами "ви їдете?де ви ходите(я йому кажу ми були в туалеті,він у відповідь, я ходив вас там не було)"...і це нічого що водії нас бачили(тому що навіть біля автобуса було видно де знаходиться туалет)і знали що ми ідемо,не попередивши через скільки часу ми відправляємось.Також коли була перша зупинка 10 хв,ми купували їжу(вже практично забирали своє замовлення)і це пройшло тільки 6 хв,а водій вже дивиться у вікно чому ми ще не йдемо, можна подумати що пройшло вже 15 хв.Прийшовши в автобус ми відправились за 2-3 хв зазначеного часу. Не рекомендую водія Руслана і його напарника!!!
Компанія Кантол - не рекомендую
Перший автобус - старий шарабан де крісла або не опускались або не піднімались, смикався на старті , водії вирішують свої питання за рахунок пасажирів ( розмістили свої речі на кріслах що не дозволило сісти комфортніше по одному на пару місць, що на великих відстанях доречно.
Не... Читати відгук При рейсі Краків аеропорт - Київ не була вказана заміна автобуса серед ночі.
Перший автобус - старий шарабан де крісла або не опускались або не піднімались, смикався на старті , водії вирішують свої питання за рахунок пасажирів ( розмістили свої речі на кріслах що не дозволило сісти комфортніше по одному на пару місць, що на великих відстанях доречно.
Не рекомендую і сам не користатимусь.
Ужасно 3.09.2025 Краков Житомир
Поїздка до Києва
непогано, але
по-іншому є питання:
1. на сайті була позначка +10 вільних місць, по факту автобус забитий, але казали... Читати відгук купувала квиток на басфор, перед тим прочитавши тут відгуки, що автобус їде через Волинь. маршрут Варшава - Львів. і це був єдиний плюс, що їхали через Устилуг, і взагалі не було черги, то пройшли кордон за 2 години, навіть не виходячи з автобуса
по-іншому є питання:
1. на сайті була позначка +10 вільних місць, по факту автобус забитий, але казали що будуть якісь наступні, можливо там були якісь місця вільні
2. стан автобуса порівняно з іншими перевізниками (east west eurolines, pavluk, tocobus) так собі. Гірші крісла, нема розеток, а лише 2 розʼєми над головою: звичайний usb і type-c (який не працює, перевірила 3 type-c входи)
3. маршрут би був набагато швидшим, якби водії не зупинялись біля кожного стовпа віддавати передачки, чи висаджувати/підбирати знайомих(?) по дорозі.
4. водій курив айкос в автобусі!!!
загалом дорога варшава-львів зайняла 9 годин, що в контексті теперішніх проходжень кордону небагато, але було б ще швидше, якби не те що описала вище.
Хами,просто нестерпні хами.
Панове,коли ми сідали в Нововолинську, то і багаж теж був посортований ,відповідно до напрямків у відсіках багажного відділення автобусу.
Коротше,мені так нахамив один із водіїв,що я хотів вийти і не їхати,хоча я їхав в аеропорт.
Не рекомендую
Скарга на якість перевезення Краків – Черкаси 22.03–23.03)
Вітаю! 22.03–23.03 я скористалася послугами цього перевізника їхала з Кракова – Черкаси та, на жаль, була вкрай неприємно вражена умовами поїздки.
Основні проблеми, з якими я зіткнулася:
Незадовільний технічний стан автобуса:
• Протягом усього маршруту горів датчик несправності двигуна (додаю фото).
Відсутність елементарних зручностей:
• Сидіння не мали місць для розміщення особистих речей (полички, кишені, гачки).... Читати відгук (Краків – Черкаси 22.03–23.03)
Вітаю! 22.03–23.03 я скористалася послугами цього перевізника їхала з Кракова – Черкаси та, на жаль, була вкрай неприємно вражена умовами поїздки.
Основні проблеми, з якими я зіткнулася:
Незадовільний технічний стан автобуса:
• Протягом усього маршруту горів датчик несправності двигуна (додаю фото).
Відсутність елементарних зручностей:
• Сидіння не мали місць для розміщення особистих речей (полички, кишені, гачки). Сидіння мали зламані ручки, що створювало дискомфорт для пасажирів.
• Відсутність нормальної системи вентиляції та кондиціонування: в салоні було надзвичайно жарко та душно.
Порушення графіку руху та відсутність належної організації:
• Автобус відставав від графіку на 2 години.
• Під час поїздки було здійснено три пересадки, про які заздалегідь не повідомляли пасажирів.
Прошу вас пояснити причини такого неналежного обслуговування та вжити заходів щодо покращення якості ваших послуг.
Буду вдячна за відповідь та зворотний зв’язок щодо вирішення цієї ситуації.
Місце прибуття не відповідало дійсності
Гданськ-Житомир, 10.03
2. Була пересадка у Володимирі, яка не вказана при придбанні квитка. Сказали виходити з автобуса, забрати всі речі та пересісти в... Читати відгук Враження від цієї поїздки з даним перевізником (Kantol) цього разу на найнижчому рівні. 1. Один водій був неввічливим з пасажирами, а також відволікався на телефон, коли був за кермом, що є неприпустим, тим паче коли в автобусі сидять люди.
2. Була пересадка у Володимирі, яка не вказана при придбанні квитка. Сказали виходити з автобуса, забрати всі речі та пересісти в інший. В другому автобусі, в який потрібно було пересісти, вже були люди, здебільшого місця були зайняті. Сівши на вільне місце, водій підійшов і сказав, щоб я посунулась, бо йому потрібно туди посадити інваліда, а так як місце поруч було зайняте, то мені довелось встати. Коли я звільнила дане місце і трішки пройшла назад, я зрозуміла, що вільних місць вже немає, тому стояла і чекала, коли прийдуть водії і роз'яснять ситуацію. Окрім мене, стояли ще два пасажири та дитина. У підсумку, нас, все ж таки, посадили на місця попереду, тобто ті, на яких зазвичай відпочивають водії. У мене під ногами були коробки, які заважали мені сидіти зручно, але потім, за моїм проханням, їх посунули. Замість того, щоб відпочити та швише доїхати до місця призначення, ще 40-50 хвилин пересідали з одного автобуса в інший.
3. Час прибуття на місце призначення у квитку зазначено неправильно. Напевно, не враховують час перебування на кордоні. Так, не завжди можна правильно розрахувати цей час, але зазвичай 2 години додають до поїздки.
4. У листі, який надходить на електронну пошту після придбання квитка, вказаний неправильний український номер перевізника.
Никогда больше
Автобус опоздал, не предупредили.
Не предупредили о пересадке в Варшаве-мол, людей мало, гнать два автобуса невыгодно, будут пересаживать всех в один.
Предупредили, что за дополнительный чемодан надо доплатить (наличными, без чека, разумеется)
В Варшаве 40 минут ждали пересадку, людей набилось полный автобус, дышать нечем. На просьбу выключить отопление ответ «она выключена»
По территории Польши нет вопросов,... Читати відгук Ехала 5.03 Гдыня-Луцк.
Автобус опоздал, не предупредили.
Не предупредили о пересадке в Варшаве-мол, людей мало, гнать два автобуса невыгодно, будут пересаживать всех в один.
Предупредили, что за дополнительный чемодан надо доплатить (наличными, без чека, разумеется)
В Варшаве 40 минут ждали пересадку, людей набилось полный автобус, дышать нечем. На просьбу выключить отопление ответ «она выключена»
По территории Польши нет вопросов, остановки регулярно. После въезда в Украину до Луцка остановки только для высадки-посадки пассажиров.
Выходила в Луцке на вокзале, хотела доплатить 20 злотых за багаж, подошла к водителю он скривил лицо на русскую речь.
На нет и суда нет, обойдетесь без доплат, значит.
Не задоволена
Сервіс відсутній
Далі найцікавіше: передбачена була пересадка, але автобус не приїхав вчасно. Чекали 20 хв на морозі -8. Нуль пояснень, вибачення за незручності чи пропозиції почекати прибуття в автобусі, з якого вийшли.
Водій автобуса, у яуий пересіли, - також не про сервіс. Купа шуму, валізи... Читати відгук Їхали з Вроцлава. Почну з того, що зупинки щодві години по пів години, розетки не працюють.
Далі найцікавіше: передбачена була пересадка, але автобус не приїхав вчасно. Чекали 20 хв на морозі -8. Нуль пояснень, вибачення за незручності чи пропозиції почекати прибуття в автобусі, з якого вийшли.
Водій автобуса, у яуий пересіли, - також не про сервіс. Купа шуму, валізи штовхає, ніби так і треба.
Незадоволена поїздкою, не рекомендую.
Не знала, що за 5 місячну дитину треба додатково сплачувати квиток.
Погане обслуговування
Високі ціни.
В автобусі не було wi-fi.В автобусі дуже гаряче і не комфортно.Не рекомендую, бо при всіх цих недоліках щей 2.5 години сиділи в автобусі в Нововолинську, тому не змогли вчасно приїхати додому.
Тобто розраховувати не можна на цю компанію.
Не відповідально виконує фірма свої зобов'язання
Не советую
Замовити водії
Перша половина дороги по Польщі - комфортно, приємний водій, є інтернет.
Після кордону жах.
Не було повідомлено про пересадку в інший автобус після кордону.
При проханні допомогти з перенесенням сумок , водій іншого автобуса нахамив старшій жіночці і відповів "нехай вам помагають ті, кому ви платили" .
Якби ми знали про... Читати відгук Курс 16.11 з Гданська в Україну о 15.40.
Перша половина дороги по Польщі - комфортно, приємний водій, є інтернет.
Після кордону жах.
Не було повідомлено про пересадку в інший автобус після кордону.
При проханні допомогти з перенесенням сумок , водій іншого автобуса нахамив старшій жіночці і відповів "нехай вам помагають ті, кому ви платили" .
Якби ми знали про пересадку і що треба буде представляти багаж, то НІКОЛИ б не вибрали цього перевізника!
Не рекомендую!
Що за хами в вас працюють?
Погана якість обслуговування
Дякую що приїхав
Не договорюють, щоб продати квитки
Поїздка з 14 на 15 вересня Богатиня-Запоріжжя.
Водій взяв суму... Читати відгук Це була жахлива поїздка. Все почалося з самого початку коли диспетчером було заявлено,що посадка на автобус буде від відбуватися о 9:40год. Так не сталось... Чекала на автобус близько 30 хв. Тоді коли водій запитав як моє ПІБ - виявилося,що він не може мене знайти. Я бронювала білет через сайт. А мене немає... Ну але я сіла...
Водій взяв суму грошей,яка перевищувала заявлену в білеті...Коли я почала виясняти чому
так? Через крик він мені віддав різницю, звичайно... Якщо Ви знаєте свої права пасажирів то Вам це вдасться.
Потім, сказав що нам потрібно буде пересісти на інший автобус - той паломаний. Пересіли. Цілу дорогу водій неадекватно реагував на запитання пасажирів , своїм не задоволеним виглядом це демонстрував. Потім через негоду почало мигати світло в автобусі, "попала вода десь в проводку", слова водія:"моліться,щоб вообще доїхали". Дорога зайняла в загальному 21 годину до мого місця. 30 хвилин чекали то одну пасажирку,то потім ще когось 30 хв бо вони доїжали іншими автобусами фірми.
Щодо сидіння, просто жахливо - немає де повісити верхній одяг,немає сітки або ж того маленького столика,який зазвичай присутній в кожного пасажира,а відстань між сидіннями критична. Колінами торкалася наступного крісла,так мало місця як маршутці якійсь,що їздить між селами.... Це була найгірша моя поїздка.
До того всі водії, були привітні та приємні, стримані. Ну цей "екземпляр"просто... Перевіряйте на адекватність своїх водіії Kantol
ДУЖЕ ХОЛОДНО!
Але цього разу не можу не написати, їду автобусом до Вроцлава 19.09
Сам автобус старий, не працює пічка( зате кондиціонер працює на відмінно)
При тому що на дворі 8 градусів, в самому транспорті від сили 15.
На... Читати відгук Дуже багато разів їздила цим перевізником, і не дивлячись на багато недостатків, ніколи не писала відгуки бо я дуже розуміюча людина.
Але цього разу не можу не написати, їду автобусом до Вроцлава 19.09
Сам автобус старий, не працює пічка( зате кондиціонер працює на відмінно)
При тому що на дворі 8 градусів, в самому транспорті від сили 15.
На скарги пасажирів, водії щось пробували зробити, але у них не вийшло ( зупинялися заради цього 3 рази)
Тому їдемо у холоді!
До водіїв особливих претензій немає, але потрібно говорити голосніше, коли приїжджаємо на якусь станцію, бо люди в кінці автобуса сплять, та можуть не почути цього ( як одна дівчина котра їхала з нами)
Не попереджають завчасно про пересадки
При переїзді кордону в Нововолинську повідомляють про пересадку. І цей автобус на пересадку ще чекає 3 інших автобуси. Коли питаєш у водія, чому зразу не попередили, не вказали при покупці білета і скільки ще чекати, то він нічого не знає. Може, годину, може, три години
А за попередження:... Читати відгук Поїздка була комфортна, але все перекреслила ситуація уже в Україні.
При переїзді кордону в Нововолинську повідомляють про пересадку. І цей автобус на пересадку ще чекає 3 інших автобуси. Коли питаєш у водія, чому зразу не попередили, не вказали при покупці білета і скільки ще чекати, то він нічого не знає. Може, годину, може, три години
А за попередження: радійте, що переїхали кордон
Для чого брати повну вартість за білет, і потім казати: якщо хочете, зараз маршрутка їде на Ковель
Я мусила брати білет на інший автобус
Економлять на пасажирах
Водії чуйні,спокійні.
А в Україні почались пригоди в Нововолинську.
Чекаємо пасажирів з третього автобуса три години.
Чи не можна пустити частіше бусікі ,які розвозять пасажирів.
Або не беріться за це.
Ціни підняли,а сервіс в тому плані жахливий.
Харків -Живець
Варто попереджати про заплановані додаткові зупинки!!!
Жах, до операторів не додзвонитися
Але до самого кордону ми повзли: зупинки в полі на перекури, різкі повороти…це вперше коли до кордону від аеропорту ми їхали більше 3 годин. Сам кордон пройшли швидко (до години часу).
Як результат-перед нами автобус Кантол... Читати відгук Рейс Живець Харків (16.07): прибув вчасно в аеропорт, зручні крісла, чисто в салоні. Вважалося, що всі негативні відгуки від клієнтів, в яких завищені вимоги.
Але до самого кордону ми повзли: зупинки в полі на перекури, різкі повороти…це вперше коли до кордону від аеропорту ми їхали більше 3 годин. Сам кордон пройшли швидко (до години часу).
Як результат-перед нами автобус Кантол (на яку планувалась пересадка) пройшов швидше нас на 4 години і чекав нас в Рівному!
За пересадку до Києва ми знали ще за місяць до відправки, тому готові були. Квитки на потяг брали завчасно з запасом.
Прибувши в Рівне із запізненням, водії не знають в який автобус нас пересадити
З нами троє!!! малих дітей, важкі валізи і невідомий подальший маршрут.
Через 15хв спорів нас опрідилили.
Лише завдяки водіям іншого автобуса Кантол, який прямує до Чернігова через Києв, ми встигли на потяг
Але це заслуга лише цих водіїв, які чудом довезли нас за 13хв до відправки потягу
В салоні їхали жіночки, яких вже вдруге пересаджують і це не кінець. Чому така організація? Запізнення рейсу на 4 години це критично, особливо в період, коли квитки на потяг викуповують за місяць.
Залишаю 2 зірочки: 1. Ми таки доїхали та встигли на потяг (автобус прибув за 10 хв до відправки потяга);
2. Водії автобуса, в який нас пересадили, робили максимально все можливе аби ми встигли на потяг
Поїздка була жахлива.
Погано працює компанія
Як повернути кошти
Погане ставлення водіїв до пасажирів
Коли була зупинка,водій нам показав де туалет,і ми пішли.А повертаючись через 10 хв до автобусу,на пів дорозі нам кричить Руслан зі словами "ви їдете?де ви ходите(я йому... Читати відгук Купили білет з подругою, Вроцлав-Ковель.Була пересадка Володимир -Волинську,в білеті це не було зазначено.І також коли водій Руслан перевіряв квитка,то не попередив що буде пересадка,(бо їм це вигідніше поїхати відразу до Луцька...)це безвідповідально...
Коли була зупинка,водій нам показав де туалет,і ми пішли.А повертаючись через 10 хв до автобусу,на пів дорозі нам кричить Руслан зі словами "ви їдете?де ви ходите(я йому кажу ми були в туалеті,він у відповідь, я ходив вас там не було)"...і це нічого що водії нас бачили(тому що навіть біля автобуса було видно де знаходиться туалет)і знали що ми ідемо,не попередивши через скільки часу ми відправляємось.Також коли була перша зупинка 10 хв,ми купували їжу(вже практично забирали своє замовлення)і це пройшло тільки 6 хв,а водій вже дивиться у вікно чому ми ще не йдемо, можна подумати що пройшло вже 15 хв.Прийшовши в автобус ми відправились за 2-3 хв зазначеного часу.
Не рекомендую водія Руслана і його напарника!!!