Kantol (Кантол) відгуки
з оцінкою «Погано»

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
Kantol (Кантол)
3.0 5
55 відгуків / 21014 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Компанія Кантол - не рекомендую

Олег Степанович Олег Степанович четвер, 25 вересня
При рейсі Краків аеропорт - Київ не була вказана заміна автобуса серед ночі.
Перший автобус - старий шарабан де крісла або не опускались або не піднімались, смикався на старті , водії вирішують свої питання за рахунок пасажирів ( розмістили свої речі на кріслах що не дозволило сісти комфортніше по одному на пару місць, що на великих відстанях доречно.
Не... Читати відгук
При рейсі Краків аеропорт - Київ не була вказана заміна автобуса серед ночі.
Перший автобус - старий шарабан де крісла або не опускались або не піднімались, смикався на старті , водії вирішують свої питання за рахунок пасажирів ( розмістили свої речі на кріслах що не дозволило сісти комфортніше по одному на пару місць, що на великих відстанях доречно.
Не рекомендую і сам не користатимусь.
Переваги:
  1. Передзвонили за день для підтвердження
Недоліки:
  1. Старий автобус, не вказали пересадку, Водії вирішували свої питання.

Ужасно 3.09.2025 Краков Житомир

Yana Yana п'ятниця, 5 вересня
Їхали цим перевізником вперше і в останніє ,при купівлі білета ,вказаний час прибуття 9:20 ,по факту приїхали в 14:00 ,в вважаючі що на кордоні ми простояли тільки 2 години ,туалети не працюють ,в білеті про пересадку нічого не вказано,коли приїхали до Рівного , знаючи що там зупинка,водій тільки по факту коли приїхали сказав що пересадка . Дитина спала ,в попихах... Читати відгук Їхали цим перевізником вперше і в останніє ,при купівлі білета ,вказаний час прибуття 9:20 ,по факту приїхали в 14:00 ,в вважаючі що на кордоні ми простояли тільки 2 години ,туалети не працюють ,в білеті про пересадку нічого не вказано,коли приїхали до Рівного , знаючи що там зупинка,водій тільки по факту коли приїхали сказав що пересадка . Дитина спала ,в попихах збиралися ,забулися речі , потім бігла за автобусом щоб забрати.

Поїздка до Києва

Тамара Тамара 5 липня, 2025 год
4 липня їхала з перевізникомKantol, водії професійні, але весь час були пересадки з автобуса в автобус, що зайняло 4 години і ми приїхали із таким запізненням. Купуючи і проплативши квиток за 20 днів при посадці в Кракові мене не було в списках і я така не 1була,а автобус був забитий людьми. Я не знаю як продаються квитки і хто формує... Читати відгук 4 липня їхала з перевізникомKantol, водії професійні, але весь час були пересадки з автобуса в автобус, що зайняло 4 години і ми приїхали із таким запізненням. Купуючи і проплативши квиток за 20 днів при посадці в Кракові мене не було в списках і я така не 1була,а автобус був забитий людьми. Я не знаю як продаються квитки і хто формує списки на купівлю онлайн, але це жах, одні нерви!

непогано, але

ira ira 5 липня, 2025 год
купувала квиток на басфор, перед тим прочитавши тут відгуки, що автобус їде через Волинь. маршрут Варшава - Львів. і це був єдиний плюс, що їхали через Устилуг, і взагалі не було черги, то пройшли кордон за 2 години, навіть не виходячи з автобуса
по-іншому є питання:
1. на сайті була позначка +10 вільних місць, по факту автобус забитий, але казали... Читати відгук
купувала квиток на басфор, перед тим прочитавши тут відгуки, що автобус їде через Волинь. маршрут Варшава - Львів. і це був єдиний плюс, що їхали через Устилуг, і взагалі не було черги, то пройшли кордон за 2 години, навіть не виходячи з автобуса

по-іншому є питання:
1. на сайті була позначка +10 вільних місць, по факту автобус забитий, але казали що будуть якісь наступні, можливо там були якісь місця вільні
2. стан автобуса порівняно з іншими перевізниками (east west eurolines, pavluk, tocobus) так собі. Гірші крісла, нема розеток, а лише 2 розʼєми над головою: звичайний usb і type-c (який не працює, перевірила 3 type-c входи)
3. маршрут би був набагато швидшим, якби водії не зупинялись біля кожного стовпа віддавати передачки, чи висаджувати/підбирати знайомих(?) по дорозі.
4. водій курив айкос в автобусі!!!

загалом дорога варшава-львів зайняла 9 годин, що в контексті теперішніх проходжень кордону небагато, але було б ще швидше, якби не те що описала вище. Kantol - непогано, але
Переваги:
  1. перетин кордону на кпп Устилуг (2 години)
Недоліки:
  1. стан автобуса, водій, який курив айкос всередині, незатверджені зупинки

Хами,просто нестерпні хами.

Роман Приказюк Роман Приказюк 20 травня, 2025 год
Їхав 25.04.2025 року,з Нововолинська до Кракова. Водій,з криком і невдоволенням відповідав на мої прості запитання. Я інвалід на візочку. Ми заїхали на базу Кантол,щоб змінити автобус. Ну це ,нормальна практика. Так, розсортують пасажирів,які їдуть в той ,чи інший напрямок.Мій візок,привезли до самих дверей,тут немає жодних претензій. Водій, доречі один з них,дуже культурно,і зіншими спілкувався,як зі мною,так і з іншими пасажирами,... Читати відгук Їхав 25.04.2025 року,з Нововолинська до Кракова. Водій,з криком і невдоволенням відповідав на мої прості запитання. Я інвалід на візочку. Ми заїхали на базу Кантол,щоб змінити автобус. Ну це ,нормальна практика. Так, розсортують пасажирів,які їдуть в той ,чи інший напрямок.Мій візок,привезли до самих дверей,тут немає жодних претензій. Водій, доречі один з них,дуже культурно,і зіншими спілкувався,як зі мною,так і з іншими пасажирами, взяв мене на візок і відвіз до іншого автобуса. Ми сіли,все комфортно,і я заснув,так як був втомлений,після похорон матері. Стоячи в черзі ,на митниці,мене будить водій( хам) і каже ,що мій багаж лишився в тому автобусі,з якого ми пересідали, і він проходить перевірку без мене.
Панове,коли ми сідали в Нововолинську, то і багаж теж був посортований ,відповідно до напрямків у відсіках багажного відділення автобусу.
Коротше,мені так нахамив один із водіїв,що я хотів вийти і не їхати,хоча я їхав в аеропорт.
Переваги:
  1. Один з водіїв був чемний і вихований.
  2. Комфорт,їхали ,майже в новому автобусі.
Недоліки:
  1. Хамство,неуважність.

Не рекомендую

Ольга Ольга 10 квітня, 2025 год
Автобус запізнився на одну годину вже в Житомир. Потім пересадка в Рівному....Потім їхали до Нововолинськ, там ще заправлялись....В Люблін прибули з запізненням три з половиною години....
Переваги:
  1. Автобус був непоганий
Недоліки:
  1. Значне запізнення

Скарга на якість перевезення Краків – Черкаси 22.03–23.03)

Яна Яна 26 березня, 2025 год
(Краків – Черкаси 22.03–23.03)
Вітаю! 22.03–23.03 я скористалася послугами цього перевізника їхала з Кракова – Черкаси та, на жаль, була вкрай неприємно вражена умовами поїздки.
Основні проблеми, з якими я зіткнулася:
Незадовільний технічний стан автобуса:
• Протягом усього маршруту горів датчик несправності двигуна (додаю фото).
Відсутність елементарних зручностей:
• Сидіння не мали місць для розміщення особистих речей (полички, кишені, гачки).... Читати відгук
(Краків – Черкаси 22.03–23.03)

Вітаю! 22.03–23.03 я скористалася послугами цього перевізника їхала з Кракова – Черкаси та, на жаль, була вкрай неприємно вражена умовами поїздки.

Основні проблеми, з якими я зіткнулася:
Незадовільний технічний стан автобуса:
• Протягом усього маршруту горів датчик несправності двигуна (додаю фото).

Відсутність елементарних зручностей:
• Сидіння не мали місць для розміщення особистих речей (полички, кишені, гачки). Сидіння мали зламані ручки, що створювало дискомфорт для пасажирів.
• Відсутність нормальної системи вентиляції та кондиціонування: в салоні було надзвичайно жарко та душно.

Порушення графіку руху та відсутність належної організації:
• Автобус відставав від графіку на 2 години.
• Під час поїздки було здійснено три пересадки, про які заздалегідь не повідомляли пасажирів.

Прошу вас пояснити причини такого неналежного обслуговування та вжити заходів щодо покращення якості ваших послуг.

Буду вдячна за відповідь та зворотний зв’язок щодо вирішення цієї ситуації.

Kantol - Скарга на якість перевезення Краків – Черкаси 22.03–23.03)
Переваги:
  1. Адекватні водії
  2. Швидкість проходження кордону
Недоліки:
  1. Відсутність стандартних умов для комфортного перебування в автобусі

Місце прибуття не відповідало дійсності

Ірина Ірина 13 березня, 2025 год
Кантол - спеціально купувала квиток до м.Диміївки, а насправді точка прибуття жд. Нажаль мене це дуже обурило. Я б могла купити на раніше і дешевше і доїхати на жд.

Гданськ-Житомир, 10.03

Гость Гость 12 березня, 2025 год
Враження від цієї поїздки з даним перевізником (Kantol) цього разу на найнижчому рівні. 1. Один водій був неввічливим з пасажирами, а також відволікався на телефон, коли був за кермом, що є неприпустим, тим паче коли в автобусі сидять люди.
2. Була пересадка у Володимирі, яка не вказана при придбанні квитка. Сказали виходити з автобуса, забрати всі речі та пересісти в... Читати відгук
Враження від цієї поїздки з даним перевізником (Kantol) цього разу на найнижчому рівні. 1. Один водій був неввічливим з пасажирами, а також відволікався на телефон, коли був за кермом, що є неприпустим, тим паче коли в автобусі сидять люди.
2. Була пересадка у Володимирі, яка не вказана при придбанні квитка. Сказали виходити з автобуса, забрати всі речі та пересісти в інший. В другому автобусі, в який потрібно було пересісти, вже були люди, здебільшого місця були зайняті. Сівши на вільне місце, водій підійшов і сказав, щоб я посунулась, бо йому потрібно туди посадити інваліда, а так як місце поруч було зайняте, то мені довелось встати. Коли я звільнила дане місце і трішки пройшла назад, я зрозуміла, що вільних місць вже немає, тому стояла і чекала, коли прийдуть водії і роз'яснять ситуацію. Окрім мене, стояли ще два пасажири та дитина. У підсумку, нас, все ж таки, посадили на місця попереду, тобто ті, на яких зазвичай відпочивають водії. У мене під ногами були коробки, які заважали мені сидіти зручно, але потім, за моїм проханням, їх посунули. Замість того, щоб відпочити та швише доїхати до місця призначення, ще 40-50 хвилин пересідали з одного автобуса в інший.
3. Час прибуття на місце призначення у квитку зазначено неправильно. Напевно, не враховують час перебування на кордоні. Так, не завжди можна правильно розрахувати цей час, але зазвичай 2 години додають до поїздки.
4. У листі, який надходить на електронну пошту після придбання квитка, вказаний неправильний український номер перевізника.
Переваги:
  1. 1. Швидкий перетин кордону.
  2. 2. Вчасне відправлення.
  3. 3. Розетки 220В.
Недоліки:
  1. Вище написала детальний вігук щод недоліків.

Никогда больше

Ольга Одинцова Ольга Одинцова 9 березня, 2025 год
Ехала 5.03 Гдыня-Луцк.
Автобус опоздал, не предупредили.
Не предупредили о пересадке в Варшаве-мол, людей мало, гнать два автобуса невыгодно, будут пересаживать всех в один.
Предупредили, что за дополнительный чемодан надо доплатить (наличными, без чека, разумеется)
В Варшаве 40 минут ждали пересадку, людей набилось полный автобус, дышать нечем. На просьбу выключить отопление ответ «она выключена»
По территории Польши нет вопросов,... Читати відгук
Ехала 5.03 Гдыня-Луцк.
Автобус опоздал, не предупредили.
Не предупредили о пересадке в Варшаве-мол, людей мало, гнать два автобуса невыгодно, будут пересаживать всех в один.

Предупредили, что за дополнительный чемодан надо доплатить (наличными, без чека, разумеется)

В Варшаве 40 минут ждали пересадку, людей набилось полный автобус, дышать нечем. На просьбу выключить отопление ответ «она выключена»

По территории Польши нет вопросов, остановки регулярно. После въезда в Украину до Луцка остановки только для высадки-посадки пассажиров.

Выходила в Луцке на вокзале, хотела доплатить 20 злотых за багаж, подошла к водителю он скривил лицо на русскую речь.
На нет и суда нет, обойдетесь без доплат, значит.

Не задоволена

Гість Гість 9 березня, 2025 год
Слабка організація поїздки, автобус без таблички, пересадка про яку ніхто при купівлі квитка не інформував, дуже довга траса
Переваги:
  1. Часті зупинки
  2. Ми доїхали
Недоліки:
  1. Брак закріпленого місця за пасажиром
  2. Довга траса, багато зупинок

Сервіс відсутній

Ірина Ірина 10 лютого, 2025 год
Їхали з Вроцлава. Почну з того, що зупинки щодві години по пів години, розетки не працюють.
Далі найцікавіше: передбачена була пересадка, але автобус не приїхав вчасно. Чекали 20 хв на морозі -8. Нуль пояснень, вибачення за незручності чи пропозиції почекати прибуття в автобусі, з якого вийшли.
Водій автобуса, у яуий пересіли, - також не про сервіс. Купа шуму, валізи... Читати відгук
Їхали з Вроцлава. Почну з того, що зупинки щодві години по пів години, розетки не працюють.
Далі найцікавіше: передбачена була пересадка, але автобус не приїхав вчасно. Чекали 20 хв на морозі -8. Нуль пояснень, вибачення за незручності чи пропозиції почекати прибуття в автобусі, з якого вийшли.
Водій автобуса, у яуий пересіли, - також не про сервіс. Купа шуму, валізи штовхає, ніби так і треба.
Незадоволена поїздкою, не рекомендую.

Не знала, що за 5 місячну дитину треба додатково сплачувати квиток.

Марія Марія 9 січня, 2025 год
Бронювання 2 квитки , на себе та старшу дитину (12 років). Коли зателефонувати уточнити, чи ми будемо їхати, я сказала, що їде ще моя 5ти місячна дитина. Виявилось, що мені треба сплачувати вартість за цю дитину, а крім того ще потрібне автокрісло! У мене питання, уся мами з дітьми мають автокрісло, чи нехай вони йдуть пішки? Якось незрозуміло. ... Читати відгук Бронювання 2 квитки , на себе та старшу дитину (12 років). Коли зателефонувати уточнити, чи ми будемо їхати, я сказала, що їде ще моя 5ти місячна дитина. Виявилось, що мені треба сплачувати вартість за цю дитину, а крім того ще потрібне автокрісло! У мене питання, уся мами з дітьми мають автокрісло, чи нехай вони йдуть пішки? Якось незрозуміло. Дякую водієві, який взяв нас та нічого не вимагав за проїзд малечі. Є хороші люди! Але через неадекватні вимоги перевізника- не рекомендую.

Погане обслуговування

Гость Гость 18 грудня, 2024 год
Їхала 17.12.24.
Високі ціни.
В автобусі не було wi-fi.В автобусі дуже гаряче і не комфортно.Не рекомендую, бо при всіх цих недоліках щей 2.5 години сиділи в автобусі в Нововолинську, тому не змогли вчасно приїхати додому.
Тобто розраховувати не можна на цю компанію.
Не відповідально виконує фірма свої зобов'язання
Недоліки:
  1. Немає Вайфаю
  2. Не їдуть за графіком
  3. Не комфортно
  4. Багато разів їхала, ні разу не запропонували знижку, хоча рекламуючи, що є знижки

Не советую

Гость Гость 15 грудня, 2024 год
Приехал на Дачную с опозданием на 30 минут. Всю дорогу останавливался. Потом пересаживал людей. Все это долго. В итоге попали на таможню на пересменку. Туалет не работает.

Замовити водії

Вікторія Вікторія 17 листопада, 2024 год
Курс 16.11 з Гданська в Україну о 15.40.
Перша половина дороги по Польщі - комфортно, приємний водій, є інтернет.
Після кордону жах.
Не було повідомлено про пересадку в інший автобус після кордону.
При проханні допомогти з перенесенням сумок , водій іншого автобуса нахамив старшій жіночці і відповів "нехай вам помагають ті, кому ви платили" .
Якби ми знали про... Читати відгук
Курс 16.11 з Гданська в Україну о 15.40.
Перша половина дороги по Польщі - комфортно, приємний водій, є інтернет.
Після кордону жах.
Не було повідомлено про пересадку в інший автобус після кордону.
При проханні допомогти з перенесенням сумок , водій іншого автобуса нахамив старшій жіночці і відповів "нехай вам помагають ті, кому ви платили" .
Якби ми знали про пересадку і що треба буде представляти багаж, то НІКОЛИ б не вибрали цього перевізника!
Не рекомендую!
Що за хами в вас працюють?
Недоліки:
  1. Замовити водії, не повідомляється про пересадку в інший автобус

Погана якість обслуговування

Лілія Лілія 5 листопада, 2024 год
Їздила завжди з цим перевізником,ще й рекомендувала знайомим,але на жаль ,один з водіїв дуже хамовитий,нічого спитати неможливо,ще й покрикував на людей,грубив номер автобуса 0593 до Катовіце

Дякую що приїхав

Гость Гость 30 жовтня, 2024 год
Вчора вирішила купити квиток Кантол(пожаліла), по перше на сайті буквально вчора вказали що є 10+ вільних місць, але автобус повністю повний, душний, не удобні сидіння(переднє упирається мені у ноги, а моє просто не видвигається), туалет не працює(зупинки дуже рідко) тобто пісяйте у вікно, не раджу!

Не договорюють, щоб продати квитки

Гость Гость 26 жовтня, 2024 год
Рейс виявився з пересадкою, про що не попереджали і ,відповідно, тривалість поїздки збільшується на 2 години. Спинка сидіння не опускається. При посадці маршрут поїздки не співпадає з тим, що написано на автобусі. Потрібно питати і шукати

Поїздка з 14 на 15 вересня Богатиня-Запоріжжя.

Гость Гость 21 вересня, 2024 год
Це була жахлива поїздка. Все почалося з самого початку коли диспетчером було заявлено,що посадка на автобус буде від відбуватися о 9:40год. Так не сталось... Чекала на автобус близько 30 хв. Тоді коли водій запитав як моє ПІБ - виявилося,що він не може мене знайти. Я бронювала білет через сайт. А мене немає... Ну але я сіла...
Водій взяв суму... Читати відгук
Це була жахлива поїздка. Все почалося з самого початку коли диспетчером було заявлено,що посадка на автобус буде від відбуватися о 9:40год. Так не сталось... Чекала на автобус близько 30 хв. Тоді коли водій запитав як моє ПІБ - виявилося,що він не може мене знайти. Я бронювала білет через сайт. А мене немає... Ну але я сіла...
Водій взяв суму грошей,яка перевищувала заявлену в білеті...Коли я почала виясняти чому
так? Через крик він мені віддав різницю, звичайно... Якщо Ви знаєте свої права пасажирів то Вам це вдасться.
Потім, сказав що нам потрібно буде пересісти на інший автобус - той паломаний. Пересіли. Цілу дорогу водій неадекватно реагував на запитання пасажирів , своїм не задоволеним виглядом це демонстрував. Потім через негоду почало мигати світло в автобусі, "попала вода десь в проводку", слова водія:"моліться,щоб вообще доїхали". Дорога зайняла в загальному 21 годину до мого місця. 30 хвилин чекали то одну пасажирку,то потім ще когось 30 хв бо вони доїжали іншими автобусами фірми.
Щодо сидіння, просто жахливо - немає де повісити верхній одяг,немає сітки або ж того маленького столика,який зазвичай присутній в кожного пасажира,а відстань між сидіннями критична. Колінами торкалася наступного крісла,так мало місця як маршутці якійсь,що їздить між селами.... Це була найгірша моя поїздка.
До того всі водії, були привітні та приємні, стримані. Ну цей "екземпляр"просто... Перевіряйте на адекватність своїх водіії Kantol

ДУЖЕ ХОЛОДНО!

Гість Гість 20 вересня, 2024 год
Дуже багато разів їздила цим перевізником, і не дивлячись на багато недостатків, ніколи не писала відгуки бо я дуже розуміюча людина.
Але цього разу не можу не написати, їду автобусом до Вроцлава 19.09
Сам автобус старий, не працює пічка( зате кондиціонер працює на відмінно)
При тому що на дворі 8 градусів, в самому транспорті від сили 15.
На... Читати відгук
Дуже багато разів їздила цим перевізником, і не дивлячись на багато недостатків, ніколи не писала відгуки бо я дуже розуміюча людина.
Але цього разу не можу не написати, їду автобусом до Вроцлава 19.09
Сам автобус старий, не працює пічка( зате кондиціонер працює на відмінно)
При тому що на дворі 8 градусів, в самому транспорті від сили 15.
На скарги пасажирів, водії щось пробували зробити, але у них не вийшло ( зупинялися заради цього 3 рази)
Тому їдемо у холоді!
До водіїв особливих претензій немає, але потрібно говорити голосніше, коли приїжджаємо на якусь станцію, бо люди в кінці автобуса сплять, та можуть не почути цього ( як одна дівчина котра їхала з нами)

Не попереджають завчасно про пересадки

Гость Гость 28 серпня, 2024 год
Поїздка була комфортна, але все перекреслила ситуація уже в Україні.
При переїзді кордону в Нововолинську повідомляють про пересадку. І цей автобус на пересадку ще чекає 3 інших автобуси. Коли питаєш у водія, чому зразу не попередили, не вказали при покупці білета і скільки ще чекати, то він нічого не знає. Може, годину, може, три години
А за попередження:... Читати відгук
Поїздка була комфортна, але все перекреслила ситуація уже в Україні.
При переїзді кордону в Нововолинську повідомляють про пересадку. І цей автобус на пересадку ще чекає 3 інших автобуси. Коли питаєш у водія, чому зразу не попередили, не вказали при покупці білета і скільки ще чекати, то він нічого не знає. Може, годину, може, три години
А за попередження: радійте, що переїхали кордон
Для чого брати повну вартість за білет, і потім казати: якщо хочете, зараз маршрутка їде на Ковель
Я мусила брати білет на інший автобус

Економлять на пасажирах

Гость Гость 15 серпня, 2024 год
Дорога з Польші до України добра.
Водії чуйні,спокійні.
А в Україні почались пригоди в Нововолинську.
Чекаємо пасажирів з третього автобуса три години.
Чи не можна пустити частіше бусікі ,які розвозять пасажирів.
Або не беріться за це.
Ціни підняли,а сервіс в тому плані жахливий.

Харків -Живець

Гость Гость 11 серпня, 2024 год
Користуюся поїздками в цьому напрямку ,ну і кожного разу водії чомусь думають,що вони можуть в будь якому тоні відповідати і спілкуватися з пасажирами.Хамство -це номер 1 у водіїв.Постійні претензії ,щодо багажу ,ну якщо ви везете людей за кордон ,мусите розраховувати що в кожного буде мінімум одна валіза,якщо більше інформуйте пасажирів,що доступність місць багажових за додаткову плату,бо маючи лише одну... Читати відгук Користуюся поїздками в цьому напрямку ,ну і кожного разу водії чомусь думають,що вони можуть в будь якому тоні відповідати і спілкуватися з пасажирами.Хамство -це номер 1 у водіїв.Постійні претензії ,щодо багажу ,ну якщо ви везете людей за кордон ,мусите розраховувати що в кожного буде мінімум одна валіза,якщо більше інформуйте пасажирів,що доступність місць багажових за додаткову плату,бо маючи лише одну валізу ,я маю вислуховувати від водія ,що не має місця на багаж ,коли на кордоні люди виходили з 2-3 сумками,так ще маю слухати,що водії замучені (тільки висловилися вони не так культурно).Розсадка-водії мають розложити візитки ,або таблиці для тих пасажирів ,які підлягають,люди які сіли раніше посідали по одному і мусиш сперечатися,бо ніхто не хоче підсуватися

Варто попереджати про заплановані додаткові зупинки!!!

Юлія Юлія 25 липня, 2024 год
Мав бути прямий рейс Чернігів -Люблін. По-перше, змінювали автобус в Луцьку, бо перший не відповідав вимогам проходження кордону. Розеток 220V не було, але добрі водії поділилися кабелем. По- друге, вже на другому автобусі, перед кордоном заїжджали в маленькі міста, збирали людей. Туалет в другому автобусі не працював, бо хтось колись його засрав.

Жах, до операторів не додзвонитися

Анна Анна 18 липня, 2024 год
Рейс Живець Харків (16.07): прибув вчасно в аеропорт, зручні крісла, чисто в салоні. Вважалося, що всі негативні відгуки від клієнтів, в яких завищені вимоги.
Але до самого кордону ми повзли: зупинки в полі на перекури, різкі повороти…це вперше коли до кордону від аеропорту ми їхали більше 3 годин. Сам кордон пройшли швидко (до години часу).
Як результат-перед нами автобус Кантол... Читати відгук
Рейс Живець Харків (16.07): прибув вчасно в аеропорт, зручні крісла, чисто в салоні. Вважалося, що всі негативні відгуки від клієнтів, в яких завищені вимоги.
Але до самого кордону ми повзли: зупинки в полі на перекури, різкі повороти…це вперше коли до кордону від аеропорту ми їхали більше 3 годин. Сам кордон пройшли швидко (до години часу).
Як результат-перед нами автобус Кантол (на яку планувалась пересадка) пройшов швидше нас на 4 години і чекав нас в Рівному!
За пересадку до Києва ми знали ще за місяць до відправки, тому готові були. Квитки на потяг брали завчасно з запасом.
Прибувши в Рівне із запізненням, водії не знають в який автобус нас пересадити
З нами троє!!! малих дітей, важкі валізи і невідомий подальший маршрут.
Через 15хв спорів нас опрідилили.
Лише завдяки водіям іншого автобуса Кантол, який прямує до Чернігова через Києв, ми встигли на потяг
Але це заслуга лише цих водіїв, які чудом довезли нас за 13хв до відправки потягу
В салоні їхали жіночки, яких вже вдруге пересаджують і це не кінець. Чому така організація? Запізнення рейсу на 4 години це критично, особливо в період, коли квитки на потяг викуповують за місяць.


Залишаю 2 зірочки: 1. Ми таки доїхали та встигли на потяг (автобус прибув за 10 хв до відправки потяга);
2. Водії автобуса, в який нас пересадили, робили максимально все можливе аби ми встигли на потяг

Поїздка була жахлива.

Людмила Людмила 14 липня, 2024 год
Їхали з сином 27 годин,хоча було вказано 22 години. Водій Олександр хамів всім пасажирам. Туалет не працював, кондиціонер вмикали дуже рідко 😡. Поїздкою не задоволені. Не рекомендуємо цього перевізника.

Погано працює компанія

Гость Гость 8 липня, 2024 год
Жахливе ставлення до пасажирів. Якщо хочете дізнатись у чому проблема, чому запізнення аж на 4 години,Вам скажуть їдьте в Польшу і там вирішуйте свої проблеми. Водії брешуть,що чекають на людину,а самі чекають на якісь посилки з інших автобусів. Нонсенс!!!! Майже годину в таку спеку стояти ! На квитку пише одне напралення,а автобус з зовсім іншим! І як має дізнатись людина... Читати відгук Жахливе ставлення до пасажирів. Якщо хочете дізнатись у чому проблема, чому запізнення аж на 4 години,Вам скажуть їдьте в Польшу і там вирішуйте свої проблеми. Водії брешуть,що чекають на людину,а самі чекають на якісь посилки з інших автобусів. Нонсенс!!!! Майже годину в таку спеку стояти ! На квитку пише одне напралення,а автобус з зовсім іншим! І як має дізнатись людина куди сідати? Оператори то окрема розмова! Хамкі!! кричать так в телефон,що перепонки лопають! Їм не можна працювать в такій сфері! Не компетентні,навіть відмовляються дати номер директора компанії! Пийте заспокійливі,ШАНОВНІ ПАНІ!!

Як повернути кошти

Гурцкаіа Валентина Гурцкаіа Валентина 21 червня, 2024 год
Рейси з Варшави в вечірній час зібрали в один автобус. Не попередили, на автобусах не помітки куди рухаються та по якому часу. Як повернути кошти?
Недоліки:
  1. Рух автобусів не відповідають графікам відправки.

Погане ставлення водіїв до пасажирів

Гость Гость 8 червня, 2024 год
Купили білет з подругою, Вроцлав-Ковель.Була пересадка Володимир -Волинську,в білеті це не було зазначено.І також коли водій Руслан перевіряв квитка,то не попередив що буде пересадка,(бо їм це вигідніше поїхати відразу до Луцька...)це безвідповідально...
Коли була зупинка,водій нам показав де туалет,і ми пішли.А повертаючись через 10 хв до автобусу,на пів дорозі нам кричить Руслан зі словами "ви їдете?де ви ходите(я йому... Читати відгук
Купили білет з подругою, Вроцлав-Ковель.Була пересадка Володимир -Волинську,в білеті це не було зазначено.І також коли водій Руслан перевіряв квитка,то не попередив що буде пересадка,(бо їм це вигідніше поїхати відразу до Луцька...)це безвідповідально...
Коли була зупинка,водій нам показав де туалет,і ми пішли.А повертаючись через 10 хв до автобусу,на пів дорозі нам кричить Руслан зі словами "ви їдете?де ви ходите(я йому кажу ми були в туалеті,він у відповідь, я ходив вас там не було)"...і це нічого що водії нас бачили(тому що навіть біля автобуса було видно де знаходиться туалет)і знали що ми ідемо,не попередивши через скільки часу ми відправляємось.Також коли була перша зупинка 10 хв,ми купували їжу(вже практично забирали своє замовлення)і це пройшло тільки 6 хв,а водій вже дивиться у вікно чому ми ще не йдемо, можна подумати що пройшло вже 15 хв.Прийшовши в автобус ми відправились за 2-3 хв зазначеного часу.
Не рекомендую водія Руслана і його напарника!!!
Переваги:
  1. Наявність розеток, wi-fi
Kantol (Кантол)
Kantol (Кантол)
Рейтинг 3 з 5 на підставі 55 відгуків

Пасажирські перевезення
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 відгуків
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 відгуків
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
954 відгука
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.4
445 відгуків
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 відгуків
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 відгука
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.2
653 відгука
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)

Рейтинг: 3.4
795 відгуків