Яна Відгук додано 26 березня, 2025 год25 переглядів
(Краків – Черкаси 22.03–23.03)
Вітаю! 22.03–23.03 я скористалася послугами цього перевізника їхала з Кракова – Черкаси та, на жаль, була вкрай неприємно вражена умовами поїздки.
Основні проблеми, з якими я зіткнулася: Незадовільний технічний стан автобуса: • Протягом усього маршруту горів датчик несправності двигуна (додаю фото).
Відсутність елементарних зручностей: • Сидіння не мали місць для розміщення особистих речей (полички, кишені, гачки). Сидіння мали зламані ручки, що створювало дискомфорт для пасажирів. • Відсутність нормальної системи вентиляції та кондиціонування: в салоні було надзвичайно жарко та душно.
Порушення графіку руху та відсутність належної організації: • Автобус відставав від графіку на 2 години. • Під час поїздки було здійснено три пересадки, про які заздалегідь не повідомляли пасажирів.
Прошу вас пояснити причини такого неналежного обслуговування та вжити заходів щодо покращення якості ваших послуг.
Буду вдячна за відповідь та зворотний зв’язок щодо вирішення цієї ситуації.
Переваги:
Адекватні водії
Швидкість проходження кордону
Недоліки:
Відсутність стандартних умов для комфортного перебування в автобусі
Скарга на якість перевезення Краків – Черкаси 22.03–23.03) - Відгуки про Kantol (Кантол)
Вітаю! 22.03–23.03 я скористалася послугами цього перевізника їхала з Кракова – Черкаси та, на жаль, була вкрай неприємно вражена умовами поїздки.
Основні проблеми, з якими я зіткнулася:
Незадовільний технічний стан автобуса:
• Протягом усього маршруту горів датчик несправності двигуна (додаю фото).
Відсутність елементарних зручностей:
• Сидіння не мали місць для розміщення особистих речей (полички, кишені, гачки). Сидіння мали зламані ручки, що створювало дискомфорт для пасажирів.
• Відсутність нормальної системи вентиляції та кондиціонування: в салоні було надзвичайно жарко та душно.
Порушення графіку руху та відсутність належної організації:
• Автобус відставав від графіку на 2 години.
• Під час поїздки було здійснено три пересадки, про які заздалегідь не повідомляли пасажирів.
Прошу вас пояснити причини такого неналежного обслуговування та вжити заходів щодо покращення якості ваших послуг.
Буду вдячна за відповідь та зворотний зв’язок щодо вирішення цієї ситуації.
відгук
Коментарі до відгуку