Забронювала квиток, запитала чи можна оплатити онлайн, менеджер сказала, що можна буде при посадці на карту, але коли була посадка водій сказав, що нащо мені ця морока і ці проблеми, давай готівку, але так вийшло що на автовокзалі банкомат не працював, телефонувала на гарячу лінію там сказали, що оплата на картку можлива, просто водієві лінь було уточнити про оплату, хоча це його робота, але замість цього він просто нахамив мені, перед відправкою сказав, що сідай вже візьму тебе десь по дорозі знайдемо банкомат, але при зупинці ще в одному банкоматі не було готівки і водій знову мені нахамив, врешті решт кошти я відправила на картку, але відношення водія ще цілу дорогу було жахливим, ніби я щось таке надзвичайне захотіла, перед пересадкою взагалі сказав, що посадить мене окремо бо я якась нервова, хоча я спокійно з ним розмовляла а він просто хамив, прошу надалі навчіть своїх водіїв бути ввічливими і виконувати свої обов'язки, поїздкою до пересадки повністю незадоволена 😡
Неввічливий водій - Відгуки про Kantol (Кантол)
відгук
Коментарі до відгуку