Я постійний клієнт в Kantol, але останніх два рази просто добили. Розберіться із системою розсадки пасажирів, можливо по номерації садити людей, не пробували? Якщо у вас бронють місця разом, чи якщо я купую 2 місця для себе то моїх цих два місця буде в різних кутках автобусах чи як. Це жах, водії з цим розбиратися не хочуть і на гарячій лінії також. І якщо у вас запланований повний автобус дітей, про це також потрібно повідомляти, бо ніхто не збирається підписуватись на шкільні екскурсії! Аж ригати хочеться від такої клієнтоорінтованості. Не втрачайте клієнтів із за своєї тупості. Робіть щось з цим!!!
Розберіться зі своїм сервісом - Відгуки про Kantol (Кантол)
відгук
Коментарі до відгуку