Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компанія «Цитрус» – перша українська спеціалізована мережа магазинів гаджетів та аксесуарів.
Компанія створена у 2000 році. Сьогодні «Цитрус» представлено понад 50 магазинами у містах та обласних центрах України: Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Кривому Розі, Миколаєві, Вінниці, Ізмаїлі, Чорноморську та Краматорську, а також інтернет-магазином www.citrus.ua, пунктами прокату персонального транспорту та...
детальніше Інтернет-магазини
Меня кинули на Apple Watch 7 - Відгуки про Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Итак. Прошло два дня использования, батарея полностью садилась за 4 часа при максимально выключенных функция. Брак. Ну все же техника, бывает. Когда пришла в магазин вернуть часы мне отказали и сказали, что на эту технику не действует 14 дней!!! Несите в сервис, пусть дадут заключение. При этом при покупке фискальный чек мне не дали. Долго ругались в магазине, но толку никакого, поехала в сервис. А в сервисе сказали «мы такие заключения не даем» )))) вот и приехали. Короче перегоняют стрелки друг на друга и делают из клиента «дурачка». В итоге предложили все таки оставить гаджет и после осмотра экспертом выдать мне новый (без коробки). Я согласилась, потому что первопричиной покупки было ПОДАРИТЬ МУЖУ РАБОТАЮЩИЕ ЧАСЫ. Прошло 2 недели… сколько ждать никто не знает.
Что делать в такой ситуации? Думаю эта история еще долго будет делать мне нервы. Просто пипец. Новые Apple Watch 7
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо вам за зворотний зв'язок щодо ситуації, що склалася. Ми розуміємо ваше обурення, але маємо запевнити, що наша компанія орієнтується у питанні виключно на законодавство України.
При активації техніки Apple на сайті виробника починає діяти міжнародна гарантія на даний пристрій: він заноситься в базу виробника і дійсно вже не підлягає обміну / поверненню за статтею 9 закону "Про захист прав споживачів" з огляду на незбереження повного спектру споживчих властивостей і товарного вигляду пристрою. Така політка діє у кожного офіційного представника Apple в Україні. Ми також хотіли б звернути вашу увагу на статтю 8 закону "Про захист прав споживачів", в якій зазначено, що у разі виявлення будь-яких дефектів у роботі пристрою протягом його гарантійного терміну, товар приймається лише на сервісне обслуговування (безкоштовне усунення недоліку). Яким чином буде проведено ремонт залежатиме від ходу діагностики, а також від рішення, прийнятого компанією Apple (https://www.apple.com/legal/warranty/products/emea-vad-universal-warranty-ukranian.html).
У вашому випадку було ухвалено рішення про заміну юніту - на даний момент ми дійсно чекаємо на пристрій для вас від офіційного постачальника компанії Asbis.
У разі виникнення будь-яких питань, наша служба підтримки завжди буде рада допомогти.
Гарного дня!