Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компанія «Цитрус» – перша українська спеціалізована мережа магазинів гаджетів та аксесуарів.
Компанія створена у 2000 році. Сьогодні «Цитрус» представлено понад 50 магазинами у містах та обласних центрах України: Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Кривому Розі, Миколаєві, Вінниці, Ізмаїлі, Чорноморську та Краматорську, а також інтернет-магазином www.citrus.ua, пунктами прокату персонального транспорту та...
детальніше Інтернет-магазини
Тримайтесь від цитрусу подалі - Відгуки про Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Організація роботи служби підтримки, менеджерів і тд., просто жахлива. Я спілкуюсь з трьома різними представниками, а вони начебто не знають про існування один одного. Постійні пусті обіцянки. Заяви, які по словах одних були передані до менеджера ще півтора місяці тому, по словах менеджера не були йому передані. Через одного служба підтримки хамовито відноситься.
Марно витрачені кошти на бракований товар, який половину сезону придатного для катання проводить в сервісному центрі.
Найгірший досвід в моєму житті. Настирливо не рекомендую даного продавця.
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо вибачення за доставлені незручності. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Ми перевірили інформацію по вашим зверненням в сервіс.
Перша здача пристрою була 29.08.2020, причина несправності: "Моноколесо не заряджається". При ремонті була проведена заміна батареї, видали вам пристрій 04.09.2020.
Наступне звернення було 10.09.2020 по причині повторення несправності. Вам замінили батарею, а також системну плату.
Далі, 11.08.2021 ви здали пристрій в сервіс на платній основі. Пристрій не заряджався, несправність була в зарядному пристрої, і інженери замовили вам нове.
Видали пристрій 19.08.2021, і його було відправлено вам поштою.
Також, в кожній партії товару у кожного виробника можуть бути присутніми або проявлятися будь-які несправності. Висновок про бракований товар приймає тільки сервісний центр. У вашому випадку таких висновків не було. Це були несправності з вини виробника, які все ж усуваються шляхом ремонту.
На даний момент, ми очікуємо від вас нову заяву на юридичний відділ, так як раніше заяву було написано некоректно. Як тільки ми отримаємо заяву - буде заведена претензія.
Нам дуже шкода, що у вас залишилася така думка про нашу компанію, і сталося непорозуміння з нашими співробітниками. Ми також перевірили дану інформацію, всі співробітники спілкуються коректно і ввічливо.
Якщо у вас залишилися питання - можете звернутися в службу підтримки: https://www.citrus.ua/support
Ми завжди раді допомогти.
Гарного дня!