Інтернет-магазин Кібернетики
Мережа магазинів «Кібернетики» бере свій початок з 2005 року. Саме тоді у місті Херсон відкрився перший магазин. На сьогодні мережа налічує вже 40 успішних магазинів у різних куточках України. Ми виросли в роздрібну мережу і надалі продовжуємо динамічно розвиватися.
Головне наше досягнення – тисячі задоволених клієнтів, дружня команда, справжня сім’я,...
детальніше Інтернет-магазини
Як я купив телефон - Відгуки про Інтернет-магазин Кібернетики
Пішов до магазину поміняти по гарантії, тому що як я думав маю на це право так як навідь не минуло дві неділі з моменту купівлі.
Але як виявилось, гарантія то все на папері.
По факту телефон не обміняли, тільки зіпсовані нерви.
Нікому не бажаю опинитися на моєму місці.
Моя порада обходьте десятою дорогою магазин Кібернетики що знаходиться в Каневі.
ШАРАШКІНА КОНТОРА
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за відгук!
Нам дуже прикро, що склалася така ситуація.😔
Гарантійний термін - строк, протягом якого виробник бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту у разі виникнення дефектів в роботі, що не були наслідком неправильної експлуатації.
Ви завітали до нас через 10 днів з моменту покупки.
Окрім заявленого Вами дефекту в роботі пристрою, після огляду співробітниками магазину було встановлено, що товар був у використанні та має сліди експлуатації.
Відповідно до положень статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» це, на жаль, виключає можливість обміну/повернення даного пристрою.
Просимо Вас звернутися до нашого магазину для передачі товару у Авторизований виробником сервісний центр та можливості проведення гарантійного обслуговування.
Чекаємо на Вас)
Бажаємо гарного дня)
При покупки даного телефону, я не звертав уваги звідки мені його дали, чи зі складу чи з вітрини, де він міг і бути уже з дефектами.
Коли я зайшов дл магазину телеіон оглянули і сказали що все добре.
Але потім підійшла снівробітник сказала колегі щось на вухо і відразу реторика помінялась сказавши що там є сліди експлуатаціїї.
З цього висновок.
Що даний телефон був в експлуатації
Вдячні Вам за відповідь)
В магазині, перед покупкою кожен наш клієнт має право оглянути товар та перевірити його на працездатність.
Смартфон був у Вашому користуванні 10 днів, після чого Ви звернулися до магазину, де були виявлені сліди експлуатації, а також, дефект в роботі пристрою, про який Ви повідомили.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати їх безоплатного усунення.
Будь ласка, зверніться до нашого магазину для передачі товару у Авторизований виробником сервісний центр.
Чекаємо на Вас)
Гарного дня:)
В мене немає часу відстоювати свої права.
Доводити те що і так очевидно.
Відправляти телефон в Ваші сервісні центри теж немає сенсу, тому що я впевнений що Ваші спеціалісти датуть таке заключення яке вигідне Вам.
Я краще куплю новий телефон в іншому магазині.
Дякую
Авторизованим виробником сервісним центром видається заключення за фактом огляду пристрою спеціалістом.
Цінуємо Ваш вибір та, в будь-якому разі, чекаємо на Вас для вирішення питання у магазині.
Гарного дня😊
Авторизований виробником сервісни