Інтернет-магазин Кібернетики
Мережа магазинів «Кібернетики» бере свій початок з 2005 року. Саме тоді у місті Херсон відкрився перший магазин. На сьогодні мережа налічує вже 40 успішних магазинів у різних куточках України. Ми виросли в роздрібну мережу і надалі продовжуємо динамічно розвиватися.
Головне наше досягнення – тисячі задоволених клієнтів, дружня команда, справжня сім’я,...
детальніше Інтернет-магазини
Мошенники и аферисты - Відгуки про Інтернет-магазин Кібернетики
✔️клиент получает 50% стоимости товара, ✔️товар ему при этом не возвращают и еще интереснее
✔️деньги получает магазин в виде сертификата ( это говорит о том что клиент никак не может получить свои деньги, а еще хуже всего клиента вынуждают ☝️на эту сумму купить что-то в этом магазине и никак иначе) , если бы это все проговаривал продавец - я бы в жизни никогда не купила эту страховку , теперь мне платить еще пол года кредит за телефон Который забрали и не хотят отдавать 😡 обратившись на горячую линию магазина, там сказали, что они не несут ответственность за продавцов которые специально не консультируют покупателей, а если телефон находится в страховой компании они ничего не могут сделать 🤨 я сказала, что не доверяю их специалистам, я бы хотела чтобы официальный сервис сделал заключение , на что мне было отказано ( а где гарантия что реально телефон не подлежит ремонту) 🤷♀️я созвонилась с сервисными центром, они сообщили что если сгорела плата она подлежит замене, но в страховой никак на это не реагируют😡
Получается, что таким образом «Кибернетика» обманывает своих покупателей😡 продавая страховку без додатка с описанием ⛔️ в итоге если техника оказывается неисправной они отправляют ее в страховую☝️ где страховая забирает технику себе и дальнейшая судьба ее не известная ⚠️
‼️Я эту ситуацию так просто не оставлю, буду писать жалобу во все инстанции, чтобы вернули мне мой телефон ( это моя собственность и никто не имеет права лишить меня телефона 🤨)
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за відгук)
При оформленні договору страхування видається акцепт, в якому вказано посилання на Додаток 2, при ознайомленні з договором Ви можете перейти за посиланням та ознайомитися з ним.
Всі умови страхування прописані в договорі та в додатку до нього.
Ви звернулися до нас, коли Страховою компанією були виконані всі обов'язки перед страхувальником.
Страхова компанія передала смартфон у Сервісний центр, де була проведена діагностика, видано заключення, на основі якого було надіслано сертифікат у розмірі 50% вартості пристрою, це було повідомлено клієнту.
Після завершення всього процесу Ви звернулися до нашої Компанії. На данному етапі, на жаль, відізвати рішення ми вже не мали змоги.
Сподіваємося, що прийдемо до взаєморозуміння:)
Гарного Вам дня!
В итоге продавец намеренно скрыла, что к заявке которую мама(пенсионер)подписала ☝️есть додаток (договор оферты), в котором изложены все условия и правила компенсации страховой компании , ⚠️я считаю это очень важный документ с которым продавец просто обязана ‼️была ознакомить покупателя ? в итоге почему я должна с вами была связаться в первую очередь? (так вы пишите ), ведь я пришла в магазин где был куплен телефон, где продавец намерено отправила телефон не в сервис по гарантии провести диагностику, а сразу в страховую компанию, избавив себя от лишних хлопот ?♀️ могу себе представить склад товара от подобных махинаций, ведь читая отзывы вижу что таких обманутых клиентов много?
Дякуємо Вам за звернення)
Нам дуже прикро, що сталася такая ситуація.
Давайте спробуємо прояснити деталі ще раз, проте, маємо наголосити на тому, що Ви надали згоду Страховій Компанії на отримання її послуг і ми вже не можемо змінити ваші домовленності.
При підписанні Заяви-Акцепту Ви надаєте згоду з її умовами, Далі з договору - "Надана мною інформація вважається Заявою на страхування; її підписанням приймаю пропозицію («Оферту» в розумінні ст. 641 ЦКУ) ПрАТ «СК «УНІПОЛІС», розміщену на веб-сторінці Страховика в мережі інтернет https://unipolis.com.ua, в розділі «Послуги», щодо укладення Договору страхування і беззастережно приєднуюся до умов Договору страхування. Цим надаю своє безумовне розуміння та згоду з умовами Заяви (Акцепту), Оферти, які разом складають Договір страхування, та в повному обсязі зобов’язуюся їх виконувати."
Ви звернулися до торгівельної точки нашої Компанії зі скаргою, що Ваш пристрій вийшов з ладу. Кожен клієнт має право обирати - відправляти пристій до Страхової Компанії чи звернутися до Авторизованого Сервісного центру виробника.
На даний момент, Страхова Компанія надала сертифікат у розмірі 50% від вартості пристрою. Скориставшись ним Ви можете придбати як пристрій на суму сертифікату, так і використати сертифікат як знижку на покупку.
Сподіваємося, що прийдемо до взаєморозуміння:)
Бажаємо гарного дня!