Eau De Parfum (Про Де Парфум) - інтернет-супермаркет приємних та вигідних покупок!
Запрошуємо вас відвідати інтернет-супермаркет edp.ua, який вже більше десяти років незмінно радує своїх постійних та нових клієнтів зразковою якістю товарів, завидним асортиментом, компетентними та привітними співробітниками, пунктуальними та усміхненими кур'єрами, надзвичайно привабливими акційними пропозиціями та бонусною програмою. кожного!
детальніше
Прислали не той парфум, що замовляла - Відгуки про Інтернет-магазин EDP.UA
Замовляла у них парфум Geoffrey Beene Eau de Grey Flannel (https://www.fragrantica.ua/perfumes/Geoffrey-Beene/Eau-de-Grey-Flannel-4606.html). Саме його опис і фото були на сайті (до речі, вони й досі нічого на сайті не змінили, навіть після розмови зі мною, коли я вказала на їхню помилку). Натомість прислали геть інший парфум (https://www.fragrantica.ua/perfumes/Geoffrey-Beene/Grey-Flannel-4608.html), з іншою пірамідою, парфум, який компанія Geoffrey Beene випутила на 22 роки раніше. І це зовсім інший аромат.
Магазин EDP.UA дезінформує покупця і потім має нахабство заявляти, що покупець сам винен. В чому моя вина? Що я замовила, те що самі ж ви і виставили на сайті? Тепер у мене на 1111 грн. меньше в гаманці, на руках парфум, від якого верне всю родину, який я не замовляла, і на сайті його не пропонують.
Замість того, щоб визнати помилку, забрати назад товар, повернути гроші, вибачитися, нарешті виправити на власному сайті брехливу інформацію,
магазин EDP.UA у відповідь заявив: "Це не наша провина, що був редизайн". Шановні, так проблема не в тому, що флакон інший (а він дійсно інший, чого ж людей вводите в оману і не змінюєте фото парфума і опис нот в піраміді? чого перед тим, як брати мої гроші не повідомили мені про редизайн?), а в тому, що піраміда аромата інша!
На жаль, тільки коли я була обдурена магазин EDP.UA, почитала відгуки і зрозуміла, що у них жахлива репутація і десятки незадоволених клієнтів.
Якщо все ж таки наважитесь у них замовляти, то ТІЛЬКИ наложений платіж, щоб мати змогу поки не піздно перевірити, що саме вам прислали.
відгук
Коментарі до відгуку
Коли Ви отримували парфум на пошті, чому уважно не подивилися на його назву і не повернули товар назад? Ви тримали коробку із ароматом в руках, бачили неспівпадіння, але за якихось причин залишили помилковий товар собі і навіть зробили спробу його використати. А тепер Ви хочете, щоб вже не новий флакон Вам було замінено на новий. Ми вважаємо Ваші претензії недоречними, тому що Ви добре бачили на поштовому відділенні, що сталася помилка, але не зробили відповідні дії, нажаль. Зі свого боку приносимо Вам вибачення за прикру помилку, яку можна було легко виправити.
Адміністрація EDP.ua