Інтернет-магазин Breezy відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки покупців
Інтернет-магазин Breezy
3.3 5
8 відгуків / 1163 перегляда
Результати відгуків

Не доволен

Гость Гость субота, 4 жовтня
Продали чепуху,брал айфон 13 микрофон очень плохой, батарея изношена(не так как заявлено),проверяйте товары заранее
Недоліки:
  1. Указал в отзыве

Покупка Samsung galaxy s21 ultra

Гость Гость п'ятниця, 12 вересня
Не связывайтесь с этой компанией если хотите сберечь нервы и деньги. Купил б.у Samsung galaxy s21 ultra в отличном состоянии. Через 2 недели вышло сообщение что аккумулятор разряжается и изношен. Взялись заменить они по гарантии в итоге через 3 недели я еле добился где находится мой телефон и его отправили что все заменено. Через неделю тоже самое понятно что ничего... Читати відгук Не связывайтесь с этой компанией если хотите сберечь нервы и деньги. Купил б.у Samsung galaxy s21 ultra в отличном состоянии. Через 2 недели вышло сообщение что аккумулятор разряжается и изношен. Взялись заменить они по гарантии в итоге через 3 недели я еле добился где находится мой телефон и его отправили что все заменено. Через неделю тоже самое понятно что ничего не делалось . Отправлено опять его на замену но мастер сказал что все с аккумулятором при просмотре Ютуб нормально. Я в шоке попасться опять на такое обслуживание. Бегите от них
Переваги:
  1. Нет. От слова СОВСЕМ НИКАКИХ
Недоліки:
  1. Только минусы. И потраченное время и деньги.
Інтернет-магазин Breezy Відповідь представника Інтернет-магазин Breezy п'ятниця, 12 вересня
Доброго дня!
Щиро перепрошуємо за ситуацію та незручності, з якими ви зіткнулися. Ми розуміємо ваше невдоволення й прикро, що сервіс залишив у вас таке враження. Ми провели перевірку і виявили наступне : по вашому пристрою було замінено акумулятор при першому зверненні, при повторному зверненні дефект не проявився в умовах сервісного центру про що вам повідомили в телефонному режимі - тест батареї через програвання відео. За правилами сервісного обслуговування якщо дефект не виявлено то ми повертаємо пристрій вам без ремонту проте враховуючи складену ситуацію ми йдемо назустріч та пропонуємо обмін на кращу модель наступного покоління Samsung S22 Ultra без будь яких доплат

Не рекомендую

Гость Гость 23 серпня, 2025 год
Замовив два однакових телефони, при замовлені вказав що потрібні га 22 серпня. Один відправили вчасно а з іншим почалося відмовки. То на складі виявили дефект, домовились на інший такий самий,сказали що відправили,але ттн так і не було ,сказали що ттн буде після восьмої години вечора. І нарешті в день отримання вони відповіли що виявили дефект і телефон не відправили... Читати відгук Замовив два однакових телефони, при замовлені вказав що потрібні га 22 серпня. Один відправили вчасно а з іншим почалося відмовки. То на складі виявили дефект, домовились на інший такий самий,сказали що відправили,але ттн так і не було ,сказали що ттн буде після восьмої години вечора. І нарешті в день отримання вони відповіли що виявили дефект і телефон не відправили . На запитання чому інший оператор мені відповів що вже відправлено, сказали що це непорозуміння. Ніяк не компенсувавши свою брехню. Коли забрав телефон самсунг а53 то виявилось що він для ринку Казахстану. І у нас не оновлюется ніяк без перепрошивки! Однозначно не раджу цей магазин ! Брехуни ще ті!!!
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Постійно обманюють!
1 згоден
Інтернет-магазин Breezy Відповідь представника Інтернет-магазин Breezy 27 серпня, 2025 год
Доброго дня!
Перепрошуємо за ситуацію та ті незручності, з якими ви зіткнулися. Ми цінуємо кожного клієнта й прикро, що у вас склалося негативне враження від замовлення. Просимо, будь ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручим для вас способом, ми негайно розберемось в ситуації та бажаємо компенсувати складені незручності

Сервисный ремонт смартфон

Гость Гость 1 серпня, 2025 год
Купил Samsung Galaxy S21 Ultra б.у через неделю аккумулятор стал разряжается по три раза на сутки. Согласились заменить по гарантии аккумулятор. Отправил и ждал 2 недели. Решил позвонить и узнать как обстоят дела с ремонтом. Ели нашли его и что с ним. С горем пополам получил вся задняя крышка поцарапана ужасно. Ну вообщем это ужас. Сейчас буду отзывы писать... Читати відгук Купил Samsung Galaxy S21 Ultra б.у через неделю аккумулятор стал разряжается по три раза на сутки. Согласились заменить по гарантии аккумулятор. Отправил и ждал 2 недели. Решил позвонить и узнать как обстоят дела с ремонтом. Ели нашли его и что с ним. С горем пополам получил вся задняя крышка поцарапана ужасно. Ну вообщем это ужас. Сейчас буду отзывы писать везде что бы люди не попались на этих недопродавцов.
Переваги:
  1. Нет у этой компании от слова НОЛЬ
Недоліки:
  1. Сплошной и жирный минус во всем.
1 згоден
Інтернет-магазин Breezy Відповідь представника Інтернет-магазин Breezy 27 серпня, 2025 год
Нам щиро прикро, що у вас склався такий негативний досвід із гарантійним ремонтом. Ми розуміємо ваше обурення та перепрошуємо за завдані незручності. Просимо, будь ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом - ми перевіримо ситуацію та зв’яжемося з вами, щоб запропонувати рішення

Категорично не рекомендую

Гость Гость 12 червня, 2025 год
Відправив iphone 13 по гарантії. Станом А+. Виявилось, що до стану А+ йому далеко. Відправив в гарантійний ремонт. Протягом майже 2-х тижнів ніхто не може мені повідомити результати діагностики. Декілька разів обіцяли "завтра" повідомити, і по ітогу, сказали що майстер, який займається пристроєм на вихідних (серед тижня) І детальну інформацію можна отримати через декілька днів з понеділка. Важко зрозуміти таку... Читати відгук Відправив iphone 13 по гарантії. Станом А+. Виявилось, що до стану А+ йому далеко. Відправив в гарантійний ремонт. Протягом майже 2-х тижнів ніхто не може мені повідомити результати діагностики. Декілька разів обіцяли "завтра" повідомити, і по ітогу, сказали що майстер, який займається пристроєм на вихідних (серед тижня) І детальну інформацію можна отримати через декілька днів з понеділка. Важко зрозуміти таку роботу з клієнтами. Категорично не рекомендую до співпраці.
Переваги:
  1. немає
Недоліки:
  1. Пистрій станом А+ нормально не працює. Гарантійного ремонта так і не дочекався. Буду ремонтувати в іншому місці.
1 згоден
Інтернет-магазин Breezy Відповідь представника Інтернет-магазин Breezy 27 серпня, 2025 год
Доброго дня!
Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася під час гарантійного обслуговування вашого пристрою. У Breezy ми прагнемо забезпечувати прозору та якісну комунікацію, тож затримка з наданням інформації є неприпустимою. Будь ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом, щоб ми могли детально перевірити ситуацію та надати вам рішення і компенсацію за складені незручності

Годинник Apple Watch

Віталіна Віталіна 7 травня, 2025 год
Купила дитині годинник який був у використанні, оператори розповідали що навіщо переплачувати кошти на новий. Приїхав годинник, на пошті оглянули, дитина була рада забрали все ок, але після чого почався жах, він не заряджався, за цілий день аж на 19%, дитина була в розпачі, написала до магазину, сказали потрібно повернути і почекати поки його протестують і виявлять... Читати відгук Купила дитині годинник який був у використанні, оператори розповідали що навіщо переплачувати кошти на новий. Приїхав годинник, на пошті оглянули, дитина була рада забрали все ок, але після чого почався жах, він не заряджався, за цілий день аж на 19%, дитина була в розпачі, написала до магазину, сказали потрібно повернути і почекати поки його протестують і виявлять неполадки, через деякий час після тестування годинника, я почула вердик, зарядний кабель, який ішов у наборі не працював, хоча запевняли, що перед відправкою перевіряється, але маємо що маємо. Мені почали пропонувати новий кабель і безкоштовно доставити годинник, але ми попросили повернути кошти, після чого кошти повернуть лише за годинник, а за плівку ні, я запитала чому відразу оператор не повідомив, що її не потрібно повертати , а залишити собі, нащо я почула , що це якщо кожному покупцеві розповідати займе багато часу. І на останок я чекаю коштів за годинник 5300 грн ще з четверга 01.05.2025 року, і кожного дня від оператора чую, що бухгалтерія передала в банк заявку на повернення коштів.
Інтернет-магазин Breezy Відповідь представника Інтернет-магазин Breezy 27 серпня, 2025 год
Доброго дня!
Дуже перепрошуємо за ситуацію, яка склалася з вашим замовленням, та за ті незручності, яких ви зазнали. Нам прикро, що пристрій виявився несправним, і що процес повернення коштів затягнувся. Ми розуміємо ваше розчарування й зробимо все можливе, щоб така помилка більше ніколи не була допущена нашими співробітниками
Будь ласка скажіть, ви отримали повернення коштів в повному обсязі ?
Прохання, будь-ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом щоб ми негайно надали вам компенсацію за складені незручності

Мошенники не покупайте

Гость Гость 1 квітня, 2025 год
Купила у них телефон. Пропользовалась полтора месяца телефон потух. Отправила по гарантии назад. В ремонте уже месяц. И когда ждать не известно. Настоятельно не кому не рекомендую данный магазин. Торгуют плохой техникой
1 згоден
Інтернет-магазин Breezy Відповідь представника Інтернет-магазин Breezy 27 серпня, 2025 год
Доброго дня!
Дуже шкода, що у вас склався такий досвід від взаємодії з нашою компанією. Ми завжди прагнемо, щоб гарантійне обслуговування проходило максимально швидко та зручно. Будемо вдячні, якщо ви залишите номер замовлення у чаті на сайті або зателефонувавши за безкоштовним номером 0 800 33 42 45 — перевіримо ситуацію та зробимо все можливе щоб компенсувати складені незручності

Магазин дно!

Андрій Кащій Андрій Кащій 21 серпня, 2024 год
17.08.24 зроблене замовлення, оплачене 100%. Пообіцяли безкоштовну доставку. Сьогодні вже кінець дня 21.08.24, досі не відправили. Щодня кажуть, що завтра відправимо. Також сьогодні кажуть, що ми Вам компенсуємо затримку БЕЗКОШТОВНОЮ доставкою, яка і так є БЕЗКОШТОВНОЮ. Не рекомендую цих шахраїв, зовсім нікому!
1 згоден
Інтернет-магазин Breezy Відповідь представника Інтернет-магазин Breezy 27 серпня, 2025 год
Доброго дня!
Щиро перепрошуємо за затримку з відправкою вашого замовлення та за ті незручності, які вам довелося пережити. Ми цінуємо вашу довіру й розуміємо ваше обурення. Зараз розбираємося в ситуації, щоб з’ясувати причину затримки та надати вам чітке рішення.

Доставка дійсно мала бути виконана швидше. Також ми визнаємо, що некоректно було повторно обіцяти "безкоштовну доставку", яка вже передбачена умовами. Ми вже працюємо над тим, щоб компенсувати вам очікування іншим способом та зробити приємний бонус від магазину.

Просимо , будь ласка, зв'язатись за нами за допомогою чату на сайті або за безкоштовною гарячою лінією 0 800 33 42 45 щоб ми могли негайно вирішити питання.

Ще раз перепрошуємо і дякуємо за зворотний зв'язок — він допомагає нам ставати кращими.
Інтернет-магазин Breezy
Інтернет-магазин Breezy працює за програмою Trade-in і пропонує своїм клієнтам вигідно придбати вживану техніку Apple. Така форма купівлі повністю себе виправдовує, тому що не вимагає великих вкладень, а при цьому покупець отримує бажані технічні можливості. У магазині Breezy представлений великий вибір техніки Apple в справному стані, з можливістю обміну, з... детальніше

Рейтинг 3.3 з 5 на підставі 8 відгуків
breezy.ua
Перейти на сайт
Інтернет-магазини
NikeINUA
NikeINUA

Рейтинг: 4.8
271 відгук
stall.ua
stall.ua

Рейтинг: 4.9
12 відгуків
Bicoop.shop - интернет-магазин одежды
Bicoop.shop - интернет-магазин одежды

Рейтинг: 2.3
3 відгука
Q-Techno - интернет-магазин
Q-Techno - интернет-магазин

Рейтинг: 4.8
213 відгуків
Интернет-магазин temu
Интернет-магазин temu

Рейтинг: 1.7
143 відгука
Агро Якість
Агро Якість

Рейтинг: 4.8
55 відгуків
ОфисТорг
ОфисТорг

Рейтинг: 1.5
54 відгука
Skay.ua
Skay.ua

Рейтинг: 4.8
132 відгука
Интернет-магазин Agromisto
Интернет-магазин Agromisto

Рейтинг: 2.6
83 відгука
Интернет-магазин ITfree
Интернет-магазин ITfree

Рейтинг: 3.9
37 відгуків