Интернет-магазин Breezy
Интернет-магазин Breezy работает по программе Trade-in и предлагает своим клиентам выгодно приобрести б/у технику Apple. Такая форма покупки полностью себя оправдывает, так как не требует больших вложений, а при этом покупатель получает желаемые технические возможности. В магазине Breezy представлен большой выбор техники Apple в исправном состоянии, с возможностью обмена, с...
подробнее Рейтинг 3.4 из 5 на основании 7 отзывов
breezy.ua
Перейти на сайт
Интернет-магазины Супермаркеты электроники Техника Цифровая техника
Покупка Samsung galaxy s21 ultra
Щиро перепрошуємо за ситуацію та незручності, з якими ви зіткнулися. Ми розуміємо ваше невдоволення й прикро, що сервіс залишив у вас таке враження. Ми провели перевірку і виявили наступне : по вашому пристрою було замінено акумулятор при першому зверненні, при повторному зверненні дефект не проявився в умовах сервісного центру про що вам повідомили в телефонному режимі - тест батареї через програвання відео. За правилами сервісного обслуговування якщо дефект не виявлено то ми повертаємо пристрій вам без ремонту проте враховуючи складену ситуацію ми йдемо назустріч та пропонуємо обмін на кращу модель наступного покоління Samsung S22 Ultra без будь яких доплат
Не рекомендую
Перепрошуємо за ситуацію та ті незручності, з якими ви зіткнулися. Ми цінуємо кожного клієнта й прикро, що у вас склалося негативне враження від замовлення. Просимо, будь ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручим для вас способом, ми негайно розберемось в ситуації та бажаємо компенсувати складені незручності
Сервисный ремонт смартфон
Категорично не рекомендую
Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася під час гарантійного обслуговування вашого пристрою. У Breezy ми прагнемо забезпечувати прозору та якісну комунікацію, тож затримка з наданням інформації є неприпустимою. Будь ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом, щоб ми могли детально перевірити ситуацію та надати вам рішення і компенсацію за складені незручності
Годинник Apple Watch
Дуже перепрошуємо за ситуацію, яка склалася з вашим замовленням, та за ті незручності, яких ви зазнали. Нам прикро, що пристрій виявився несправним, і що процес повернення коштів затягнувся. Ми розуміємо ваше розчарування й зробимо все можливе, щоб така помилка більше ніколи не була допущена нашими співробітниками
Будь ласка скажіть, ви отримали повернення коштів в повному обсязі ?
Прохання, будь-ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом щоб ми негайно надали вам компенсацію за складені незручності
Мошенники не покупайте
Дуже шкода, що у вас склався такий досвід від взаємодії з нашою компанією. Ми завжди прагнемо, щоб гарантійне обслуговування проходило максимально швидко та зручно. Будемо вдячні, якщо ви залишите номер замовлення у чаті на сайті або зателефонувавши за безкоштовним номером 0 800 33 42 45 — перевіримо ситуацію та зробимо все можливе щоб компенсувати складені незручності
Магазин дно!
Щиро перепрошуємо за затримку з відправкою вашого замовлення та за ті незручності, які вам довелося пережити. Ми цінуємо вашу довіру й розуміємо ваше обурення. Зараз розбираємося в ситуації, щоб з’ясувати причину затримки та надати вам чітке рішення.
Доставка дійсно мала бути виконана швидше. Також ми визнаємо, що некоректно було повторно обіцяти "безкоштовну доставку", яка вже передбачена умовами. Ми вже працюємо над тим, щоб компенсувати вам очікування іншим способом та зробити приємний бонус від магазину.
Просимо , будь ласка, зв'язатись за нами за допомогою чату на сайті або за безкоштовною гарячою лінією 0 800 33 42 45 щоб ми могли негайно вирішити питання.
Ще раз перепрошуємо і дякуємо за зворотний зв'язок — він допомагає нам ставати кращими.