INFOBUS - online сервіс для пошуку та купівлі квитків.
Компанія INFOBUS не здійснює пасажирські перевезення.
Наші клієнти отримують:
1. інформаційний супровід та цілодобову підтримку
2. зручний онлайн сервіс для пошуку квитків на сайті та через мобільні додатки
3. оперативні повідомлення про зміни на рейсі
4. широкий спектр вибору квитків
5....
детальніше
Ужгород-Кошице запізнення прибуття, втрата часу та грошей - Відгуки про INFOBUS (ІНФОБУС)
відгук
Коментарі до відгуку
Дуже неприємна ситуація. Коли ви звернулись до нас, ми відразу скерували питання до перевізника про причини затримки та можливості компенсації.
Згідно слів перевізника, як тільки автобус заїжджає на територію прикордонного контролю, водій зобов'язаний слідувати вказівкам прикордонні служби. Самовільно залишати пункт пропуску категорично заборонено як водієві, так і пасажирам, які знаходяться в автобусі. Коли при перевірці документів, в одного із пасажирів виявили відсутність необхідного документа, працівники прикордонної служби наказали водієві очікувати цього пасажира.
Як виявилось, затримка була через відсутність документа у біженців із зони бойових дій. Пасажирка мала паспорт, а її дитина не мала з огляду на вік. По правилах, діти - біженці із зони бойових дій, можуть перетинати кордон у супроводі одного із батьків по свідоцтву народження, якщо не мають ще паспорта. В такому випадку, прикордонній службі потрібне більше часу для реєстрації такого пасажира.
Водій жодним чином не міг вплинути на роботу митніків і при уточненні можливості продовжити рейс, водієві було наказано очікувати. Саме тому, коли ви звернулись до водія, він вам передав відповідь прикордонників.
Щодо компенсації за ваш квиток, то так як поїздкою ви скористались, то у поверненні коштів нам було відмовлено перевізником, оскільки послуга булу надана у повному обсязі.
Згідно з правилами в квитку: "Можливі відхилення від графіку руху внаслідок заторів, ремонтів на дорогах, несприятливих погодних умов, затримки на митниці (при перетині державного кордону), непередбаченої несправності транспортного засобу. Дані випадки є діями непереборних перешкод і перевізники не можуть вплинути на дані обставини. Також просимо
звернути увагу, що перевізник не несе відповідальності за запізнення внаслідок причин, вказаних вище, на рейси з неорганізованою перевізником пересадкою".
Оскільки поїздкою ви скористались, повернення коштів і компенсацію перевізник категорично не погоджує, адже не мав можливості вплинути на ситуацію.
Нам справді дуже прикро, що ви опинилися в даній ситуації і стали її заручницею, разом із водієм та іншими пасажирами. Тому, зі своєї сторони хочемо запропонувати вам знижку на покупку наступних квитків на нашому сайті. Знижка, у вигляді бонусів, вже нарахована на вашу бонусну карту. Дану знижку ви можете використати при покупці квитків будь-якого напрямку чи перевізника.
Сподіваємось ваші подальші подорожі принесуть лише позитивні емоції та приємні спогади.