Ужгород-Кошице запізнення прибуття, втрата часу та грошей - Відгуки про INFOBUS (ІНФОБУС)

INFOBUS (ІНФОБУС)
Відгук додано 18 червня, 2024 год 40 переглядів
17.06 здійснювала рейс Ужгород-Кошице. Це була моя перша поїздка зі цією компаніює. Про те, що може бути затримка на кордоні знаю, їзжу кожного місяца, тому беру квитки на наступний рейс с запасом. Але, як виявилось ще треба брати час на вирішення проблем інших та недопрацьованості компані. В автобусі була людина без паспорту. Сам автобус пройшов кордон вчасно, але прийшлось чекати поки розберуються з людиною без паспорту та оформлять їй документи. Чому посадили людину без паспорта на автобус? Не відомо. Чому не перевіряли паспорта при посадці? Не відомо. Коли побачила що ми дуже запізнюємось з прибуттям і казала що я запізнююсь на наступний рейс, сказали сидіти чекати. Чому я повинна сидіти, чекати та спізнюватись, а людину без паспорта відправити іншим рейсом не можна? Не відомо. Хіба що, вони кажуть, що якщо ви прибули на місце прибуття, то вони виконали свої обов'язки і гроші за квиток не повертаються. Вибачте, але це 375 грн, у той час як я втратила квитки на потяг, свій час, та нерви. Довели до сліз. У той час як особу без паспорта ми просто чекали, ну от зараз відпустять, ну от зараз відпустять. Ви що не знаєте, що людина без паспорту не можете перетинати кордон? Або, що вирішення цього питання займає час? Чому весь автобус повинен чекати через цю халатність та безвідповідальність? Начхати на час та права людей?! Вибачте, але це на вас начхати!! І хай Вам повернеться ваше таке відношення.




Коментарі до відгуку

Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 19 червня, 2024 год
Добрий день, Аліса.

Дуже неприємна ситуація. Коли ви звернулись до нас, ми відразу скерували питання до перевізника про причини затримки та можливості компенсації.

Згідно слів перевізника, як тільки автобус заїжджає на територію прикордонного контролю, водій зобов'язаний слідувати вказівкам прикордонні служби. Самовільно залишати пункт пропуску категорично заборонено як водієві, так і пасажирам, які знаходяться в автобусі. Коли при перевірці документів, в одного із пасажирів виявили відсутність необхідного документа, працівники прикордонної служби наказали водієві очікувати цього пасажира.

Як виявилось, затримка була через відсутність документа у біженців із зони бойових дій. Пасажирка мала паспорт, а її дитина не мала з огляду на вік. По правилах, діти - біженці із зони бойових дій, можуть перетинати кордон у супроводі одного із батьків по свідоцтву народження, якщо не мають ще паспорта. В такому випадку, прикордонній службі потрібне більше часу для реєстрації такого пасажира.

Водій жодним чином не міг вплинути на роботу митніків і при уточненні можливості продовжити рейс, водієві було наказано очікувати. Саме тому, коли ви звернулись до водія, він вам передав відповідь прикордонників.

Щодо компенсації за ваш квиток, то так як поїздкою ви скористались, то у поверненні коштів нам було відмовлено перевізником, оскільки послуга булу надана у повному обсязі.

Згідно з правилами в квитку: "Можливі відхилення від графіку руху внаслідок заторів, ремонтів на дорогах, несприятливих погодних умов, затримки на митниці (при перетині державного кордону), непередбаченої несправності транспортного засобу. Дані випадки є діями непереборних перешкод і перевізники не можуть вплинути на дані обставини. Також просимо

звернути увагу, що перевізник не несе відповідальності за запізнення внаслідок причин, вказаних вище, на рейси з неорганізованою перевізником пересадкою".

Оскільки поїздкою ви скористались, повернення коштів і компенсацію перевізник категорично не погоджує, адже не мав можливості вплинути на ситуацію.

Нам справді дуже прикро, що ви опинилися в даній ситуації і стали її заручницею, разом із водієм та іншими пасажирами. Тому, зі своєї сторони хочемо запропонувати вам знижку на покупку наступних квитків на нашому сайті. Знижка, у вигляді бонусів, вже нарахована на вашу бонусну карту. Дану знижку ви можете використати при покупці квитків будь-якого напрямку чи перевізника.

Сподіваємось ваші подальші подорожі принесуть лише позитивні емоції та приємні спогади.


INFOBUS (ІНФОБУС)
Всі відгуки

2.7 5
1271 відгук / 47995 переглядів
INFOBUS (ІНФОБУС)
INFOBUS - online сервіс для пошуку та купівлі квитків.
Компанія INFOBUS не здійснює пасажирські перевезення.
Наші клієнти отримують:
1. інформаційний супровід та цілодобову підтримку
2. зручний онлайн сервіс для пошуку квитків на сайті та через мобільні додатки
3. оперативні повідомлення про зміни на рейсі
4. широкий спектр вибору квитків
5.... детальніше

Адреса: Львів, ул. Черновицкая, д. 9
Телефон: 0 800 60 32 14
Транспортні послуги
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2606 відгуків
Транспортная компания SАТ
Транспортная компания SАТ

Рейтинг: 4.3
788 відгуків
Николас Транс (Nikolas Trans)
Николас Транс (Nikolas Trans)

Рейтинг: 2.4
129 відгуків
UTEC Express
UTEC Express

Рейтинг: 3.4
2314 відгуків
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.4
185 відгуків
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 відгуків
ООО Валентина
ООО Валентина

Рейтинг: 2.7
6 відгуків