Негативний сервіс Infobus - Відгуки про INFOBUS (ІНФОБУС)

INFOBUS (ІНФОБУС)
Відгук додано 8 квітня, 2024 год 49 переглядів
Пишу неодмінно після того як отримала послуги перевізника. Учора 7.04.2024 я виїхала з Кракова. Квиток купила до Полтави. Інфобас надав мені два квитки з пересадкою у Києві. З Кракова виїхали вчасно, автобус комфортабельний. Все було добре. На кордоні все пройшло швидко. Але чомусь до Києва прибули із запізненням. Автобус два рази кудись розвертався , їхав назад, і потім знову їхав вказаним маршрутом..Наступний автобус з Києва мав бути через півтори години, але через запізнення мав бути вже через півгодини. Всіх транзитних пасажирів терміново відвели до наступних автобусів. Мені ж сказали телефонувати номеру , вказаному у квитку, бо у мене далі якийсь інший перевізник. А це Волинь експрес ЛТД. Перевізника мені підібрав Інфобас, не я сама. Диспетчер відповіла, що у неї багато пасажирів, що вона вже добу працює. Надала мені якийсь неіснуючий номер і далі відхиляє виклик. На інфобасі зі мною почали переписку, бо інакше на зв’язок не виходять. Я стою на площі серед автобусів і друкую повідомлення, щоб якось вирішити питання. В результаті виясняється , що мій автобус затримується на дві години. Зателефонував водій і сказав, що він лише водій… нічого не вирішує і вже довго у дорозі… Я змушена була купити квиток на транспорт, який відправляється одразу і скористатися послугами іншого перевізника. Кошти за квиток колись мені повернуть.. а новий квиток я повинна була купити зараз, бо поспішаю на роботу. Такий негативний досвід з Інфобасом… дуже прикро, що наш сервіс такий….не знаю, чи не видалять мій відгук, але хотіла сказати, що я теж трохи заморилася, не тільки в дорозі на протязі доби, але і будучи змушеною вирішувати всякі питання …а вирішила лише змінивши квиток…
Переваги:
  1. Комфортабельний автобус
Недоліки:
  1. Вирішення проблемних питань перепискою
  2. Негативне спілкування з диспетчером




Коментарі до відгуку

Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 9 квітня, 2024 год
Інна, дякуємо, що розповіли про вашу поїздку.

Так, дійсно на сторінці INFOBUS, можна придбати квитки на різні рейси. У даному випадку, ви самостійно обрали рейс із пересадкою у місті Києві на перевізників Павлюкс-Транс на відрізок Краків-Київ та VOLYN EKSPRES LTD відрізок Київ-Полтава.

З ваших слів перший рейс йшов за графіком до кордону, а після робив незрозумілі зміни у напрямку. Ваші зауваження були передані перевізнику з обов’язковою умовою прийняти відповідні міри, щоб уникнути повторних ситуацій. У розмові перевізник припустив, що могли бути проблеми із навігатором, тому водій міг розвертати автобус. Даний недолік обіцяли перевірити та виправити найближчим часом.

Щодо вашого наступного рейсу, то згідно інформації у вашому квитку: "Можливі відхилення від графіку руху внаслідок заторів, ремонтів на дорогах, несприятливих погодних умов, затримки на митниці (при перетині державного кордону), непередбаченої несправності транспортного засобу. Дані випадки є діями непереборних перешкод і перевізники не можуть вплинути на дані обставини". Як зазначив перевізник, затримка сталась внаслідок тривалої перевірки на кордоні, адже автобус прямував з міста Свіноуйсьця у місто Київ. На жаль, відповідної інформації про затримку ми не отримали, тому повідомити вас завчасно у нас не було можливості. Після вашого звернення, ми відразу зв'язались із перевізником із уточненням інформації та погодженням повернення (оскільки очікувати на автобус у вас не було можливості) на що, отримали позитивну відповідь. Кошти за ваш квиток, яким ви не скористались були повернуті на карту з якої було здійснено оплату.

Стосовно вашого зауваження, що зв'язок із нами можливий тільки через переписку, то це зовсім не так, адже у вашому квитку зазначений контактний номер не тільки перевізника, а й безкоштовний номер нашої цілодобової служби підтримки "FREE LINE 0800 60 32 14 (UKR)". Якщо у вас немає можливості зателефонувати нам, на нашій сторінці є можливість запиту заворотного зв'язку. Ми завжди готові вам допомогти у будь-якій ситуації та підібрати зручний для вас рейс із врахуванням всіх ваших побажань.

Нам прикро, що сталась така неприємна ситуація, тому у якості вибачень за незручності, на вашу карту клієнта були нараховані бонуси, які ви можете використати як знижку при майбутніх покупках (на рейси будь-якого перевізника).

Нехай подальші поїздки будуть приємними та легкими.

Сподіваємось вас надалі бачити серед наших клієнтів.


INFOBUS (ІНФОБУС)
Всі відгуки

2.7 5
1272 відгука / 48033 перегляда
INFOBUS (ІНФОБУС)
INFOBUS - online сервіс для пошуку та купівлі квитків.
Компанія INFOBUS не здійснює пасажирські перевезення.
Наші клієнти отримують:
1. інформаційний супровід та цілодобову підтримку
2. зручний онлайн сервіс для пошуку квитків на сайті та через мобільні додатки
3. оперативні повідомлення про зміни на рейсі
4. широкий спектр вибору квитків
5.... детальніше

Адреса: Львів, ул. Черновицкая, д. 9
Телефон: 0 800 60 32 14
Транспортні послуги
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2610 відгуків
Компания Днипро
Компания Днипро

Рейтинг: 2.3
40 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Транспортная компания SАТ
Транспортная компания SАТ

Рейтинг: 4.3
788 відгуків
Николас Транс (Nikolas Trans)
Николас Транс (Nikolas Trans)

Рейтинг: 2.4
129 відгуків
UTEC Express
UTEC Express

Рейтинг: 3.4
2314 відгуків
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.4
185 відгуків
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 відгуків