Негативний сервіс Infobus - Отзывы о INFOBUS (ИНФОБУС)

INFOBUS (ИНФОБУС)
Отзыв написан 8 апреля, 2024 год 49 просмотров
Пишу неодмінно після того як отримала послуги перевізника. Учора 7.04.2024 я виїхала з Кракова. Квиток купила до Полтави. Інфобас надав мені два квитки з пересадкою у Києві. З Кракова виїхали вчасно, автобус комфортабельний. Все було добре. На кордоні все пройшло швидко. Але чомусь до Києва прибули із запізненням. Автобус два рази кудись розвертався , їхав назад, і потім знову їхав вказаним маршрутом..Наступний автобус з Києва мав бути через півтори години, але через запізнення мав бути вже через півгодини. Всіх транзитних пасажирів терміново відвели до наступних автобусів. Мені ж сказали телефонувати номеру , вказаному у квитку, бо у мене далі якийсь інший перевізник. А це Волинь експрес ЛТД. Перевізника мені підібрав Інфобас, не я сама. Диспетчер відповіла, що у неї багато пасажирів, що вона вже добу працює. Надала мені якийсь неіснуючий номер і далі відхиляє виклик. На інфобасі зі мною почали переписку, бо інакше на зв’язок не виходять. Я стою на площі серед автобусів і друкую повідомлення, щоб якось вирішити питання. В результаті виясняється , що мій автобус затримується на дві години. Зателефонував водій і сказав, що він лише водій… нічого не вирішує і вже довго у дорозі… Я змушена була купити квиток на транспорт, який відправляється одразу і скористатися послугами іншого перевізника. Кошти за квиток колись мені повернуть.. а новий квиток я повинна була купити зараз, бо поспішаю на роботу. Такий негативний досвід з Інфобасом… дуже прикро, що наш сервіс такий….не знаю, чи не видалять мій відгук, але хотіла сказати, що я теж трохи заморилася, не тільки в дорозі на протязі доби, але і будучи змушеною вирішувати всякі питання …а вирішила лише змінивши квиток…
Достоинства:
  1. Комфортабельний автобус
Недостатки:
  1. Вирішення проблемних питань перепискою
  2. Негативне спілкування з диспетчером




Комментарии к отзыву

Ответ представителя INFOBUS (ИНФОБУС) 9 апреля, 2024 год
Інна, дякуємо, що розповіли про вашу поїздку.

Так, дійсно на сторінці INFOBUS, можна придбати квитки на різні рейси. У даному випадку, ви самостійно обрали рейс із пересадкою у місті Києві на перевізників Павлюкс-Транс на відрізок Краків-Київ та VOLYN EKSPRES LTD відрізок Київ-Полтава.

З ваших слів перший рейс йшов за графіком до кордону, а після робив незрозумілі зміни у напрямку. Ваші зауваження були передані перевізнику з обов’язковою умовою прийняти відповідні міри, щоб уникнути повторних ситуацій. У розмові перевізник припустив, що могли бути проблеми із навігатором, тому водій міг розвертати автобус. Даний недолік обіцяли перевірити та виправити найближчим часом.

Щодо вашого наступного рейсу, то згідно інформації у вашому квитку: "Можливі відхилення від графіку руху внаслідок заторів, ремонтів на дорогах, несприятливих погодних умов, затримки на митниці (при перетині державного кордону), непередбаченої несправності транспортного засобу. Дані випадки є діями непереборних перешкод і перевізники не можуть вплинути на дані обставини". Як зазначив перевізник, затримка сталась внаслідок тривалої перевірки на кордоні, адже автобус прямував з міста Свіноуйсьця у місто Київ. На жаль, відповідної інформації про затримку ми не отримали, тому повідомити вас завчасно у нас не було можливості. Після вашого звернення, ми відразу зв'язались із перевізником із уточненням інформації та погодженням повернення (оскільки очікувати на автобус у вас не було можливості) на що, отримали позитивну відповідь. Кошти за ваш квиток, яким ви не скористались були повернуті на карту з якої було здійснено оплату.

Стосовно вашого зауваження, що зв'язок із нами можливий тільки через переписку, то це зовсім не так, адже у вашому квитку зазначений контактний номер не тільки перевізника, а й безкоштовний номер нашої цілодобової служби підтримки "FREE LINE 0800 60 32 14 (UKR)". Якщо у вас немає можливості зателефонувати нам, на нашій сторінці є можливість запиту заворотного зв'язку. Ми завжди готові вам допомогти у будь-якій ситуації та підібрати зручний для вас рейс із врахуванням всіх ваших побажань.

Нам прикро, що сталась така неприємна ситуація, тому у якості вибачень за незручності, на вашу карту клієнта були нараховані бонуси, які ви можете використати як знижку при майбутніх покупках (на рейси будь-якого перевізника).

Нехай подальші поїздки будуть приємними та легкими.

Сподіваємось вас надалі бачити серед наших клієнтів.


INFOBUS (ИНФОБУС)
Все отзывы

2.7 5
1272 отзыва / 48000 просмотров
INFOBUS (ИНФОБУС)

INFOBUS - онлайн сервис для поиска и покупки билетов.
Компания INFOBUS не осуществляет пассажирские перевозки.
Наши клиенты получают:
1.информационное сопровождение и круглосуточную поддержку
2.удобный онлайн сервис для поиска билетов на сайте и через мобильные приложения
3.оперативные уведомления об изменениях на рейсе
4.широкий спектр выбора рейсов
5.бонусную программу
6.возможность оценивать... подробнее

Адрес: Львів, ул. Черновицкая, д. 9
Телефон: 0 800 60 32 14
Транспортные услуги
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2606 отзывов
Транспортная компания SАТ
Транспортная компания SАТ

Рейтинг: 4.3
788 отзывов
Николас Транс (Nikolas Trans)
Николас Транс (Nikolas Trans)

Рейтинг: 2.4
129 отзывов
UTEC Express
UTEC Express

Рейтинг: 3.4
2314 отзывов
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.4
185 отзывов
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 отзывов
ООО Валентина
ООО Валентина

Рейтинг: 2.7
6 отзывов