INFOBUS - онлайн сервис для поиска и покупки билетов.
Компания INFOBUS не осуществляет пассажирские перевозки.
Наши клиенты получают:
1.информационное сопровождение и круглосуточную поддержку
2.удобный онлайн сервис для поиска билетов на сайте и через мобильные приложения
3.оперативные уведомления об изменениях на рейсе
4.широкий спектр выбора рейсов
5.бонусную программу
6.возможность оценивать...
подробнее
Скасування квитка - Отзывы о INFOBUS (ИНФОБУС)
Прийшовши на автостанцію, о 12-10 - побачила рейс котрий я замовляла в оригіналі.
Сідаю на цей автобус, думала що знову щось помінялося, водії сказали, що моє замовлення скасоване компанією, але було місце - змогла оплатити по факту водієві.
Подзвонила оператору, щоб розібратися в ситуації, в результаті виявилося, що мене пересадили на рейс Львівське АТП на 12-30, гроші звичайно мені не повернули.
Прохання до операторів більш детально уточняти про зміни котрі стосуються рейсів і перевізників.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за Ваш коментар.
Інформацію про відміну Вашого рейсу, ми отримали саме від диспетчера перевізника.
У таких випадках, наші оператори зв'язуються із пасажиром та роблять все можливе, щоб поїздка у запланований день все ж таки відбулась. Вам запропонували альтернативний варіант поїздки на іншого перевізника, на який Ви погодились і нові квитки були Вам надіслані на електронну пошту.
Так як Ваші квитки на відмінений рейс були анульовані (із подальшим обміном), водій не бачив Вас у списку пасажирів, тому і попросив Вас оплатити нові квитки за проїзд.
Наші оператори намагались оперативно реагувати на Ваше звернення та врегулювати питання з диспетчером перевізника Львівське АТП 14630, щодо повернення коштів. Якщо перевізник не скасував рейс, він відбувся, але Ви відмовилися від квитка (повернули його) перед відправленням - у такому разі поверненню підлягає сума, згідно з умовами повернення перевізника, що була вказана перед купівлею та у квитку. На момент Вашого звернення квитки вже не підлягали поверненню. У поверненні нам було відмовлено, так як рейс відбувся згідно графіка.
Повідомлення, що Ваш попередньо відмінений рейс все ж таки буде виконуватись, ми не отримували від перевізника, тому з Вами повторно не зв'язувались. Цю інформацію, ми вже отримали безпосередньо від Вас, коли Ви вже їхали в автобусі.
Ваші зауваження були передані перевізнику з обов’язковою умовою прийняти відповідні міри, щоб уникнути повторних ситуацій.
Щиро приносимо вибачення за отримані незручності та бажаємо Вам виключно позитивних поїздок в майбутньому.
З повагою, INFOBUS!