INFOBUS - online сервіс для пошуку та купівлі квитків.
Компанія INFOBUS не здійснює пасажирські перевезення.
Наші клієнти отримують:
1. інформаційний супровід та цілодобову підтримку
2. зручний онлайн сервіс для пошуку квитків на сайті та через мобільні додатки
3. оперативні повідомлення про зміни на рейсі
4. широкий спектр вибору квитків
5....
детальніше
Водій автобуса спілкується з пасажирами нецензурною лайкою - Відгуки про INFOBUS (ІНФОБУС)
24.09.2022 року водій автобуса рейсу "Мукачево-Кошице" в черзі перед українською митницею обігнав автобус, у якому їхала я та ще близько 40 пасажирів і з маленькими дітьми. А це означає, що доведеться стояти в черзі ще на 2-3 години довше. На зауваження пасажирів водій відповідав нецензурною лайкою. Телефон гарячої лінії, який вказано у квитку, не відповідав (0800603214), хоча телефонували близько 10 пасажирів і по декілька разів.
відгук
Коментарі до відгуку
Компанія INFOBUS є сервісом з продажу квитків онлайн на різних перевізників. Ми не маємо своїх власних автобусів і не є перевізником.
Нам прикро, що даний інцидент трапився з Вами на кордоні. І шкода, що ми не відповіли вчасно на пропущені дзвінки від Вас. Але, на жаль, дзвінки в нашу службу підтримки не допомогли б в даній ситуації, адже ми не маємо технічної можливості по номерному знаку автобуса визначати, що за перевізник обігнав Вас, та визначити чи ми співпрацюємо з цією компанією.
Зазвичай черги на кордоні контролюються прикордонною службою. При повторенні таких випадків в майбутньому ми можемо порекомендувати звернутись до представників прикордонної служби з донесенням інформації про ганебну поведінку та неповагу до інших пасажирів з боку того водія. Прикордонна служба має повноваження "завернути" автобус, який не достримується черги.
З повагою, INFOBUS!