Маркетингові пітекантропи без почуття міри - Відгуки про INFOBUS (ІНФОБУС)

INFOBUS (ІНФОБУС)
Відгук додано 5 серпня, 2022 год 10 переглядів
Дивилась квитки на сайті компанії, не підійшли, не купила. Приходить в пошту "Вітаємо з підпискою на новини". Я не підписувалась!! Видно, десь втиснули непомітну галочку, а я мала зняти, але не зняла, і вже прилипли до мене зі своїм інформаційним сіттям, да, генії маркетингу?? Для чого ви це робите?? Нащо ви пхаєте ваші нікчемні маркетингові уловки і забираєте МІЙ ЧАС, ще й при такому страшенному цейтноті у мене перед важкою поїздкою?? Так сто років вже не роблять маркетологи, бу-га-га. Хочете клєнта? То нате відгук по свіжих слідах, зайвий негативний не буває, нє? Написала на фейсбукові у чат - бот просить номер телефону!! От зараз я ще рахунок в банку скажу і місце, де ключі від квартири! Тут я свою електронну адресу озвучувати не буду, йдіть на фейсбук, шерстіть чати і розбирайтесь, тепер бігайте ви за мною. Не заберете розсилку - напишу скаргу на гарячу лінію Кабміну, я вмію це робити. Бєздарі, починаючи з боса і закінчуючи менеджерами. -1 клієнт, бай-бай.
2 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 9 серпня, 2022 год
Oksana Nicolaenko,

Нам дуже шкода, що ми не змогли надати Вам максимум точної відповіді по Вашій ситуації.

При здійсненні бронювання на нашому сайті є два поля для внесення "галочки"-погодження: 1)Хочу отримувати інформацію про спеціальні пропозиції, знижки, акції та новинки; 2) Згоден з Угодою користувача, з Обробкою моїх персональних даних у відповідності з Політикою конфіденційності.

Першу галочку клієнти вказують по бажаню, друга ж є обов'язковою.

Бачимо, що Ви здійснили бронювання по напрямку Варшава - Київ 06.08.22., під час якого було натиснуто погодження про розсилку.

Щодо Вашого слушного зауваження про чат-бот, в якому клієнти вказують свій контакт - то є дійсно так. Проте при першому контакті з чат-ботом клієнт ознайомлюється з користувацькою угодою та політикою конфіденційності й погоджуються з ними, дані документи також є в загальному доступі на нашому сайті.

Нам прикро писати подібні слова, але якщо Ви не маєте наміру більше співпрацювати з нашою компанією - Ви можете заповнити онлайн GDPR-форму для видалення всіх Ваших даних з нашої системи (не лише мейлу): https://b24-rx6nyx.bitrix24.site/GDPR_UA/

Після її опрацювання Ви отримаєте останній лист, з повідомленням про виконану роботу. Після чого наша компанія не матиме жодних згадок про Вас в нашій системі.

Можливо даний вихід залагодить конфлікт, наша компанія не буде контактувати з Вами жодним способом та Ви будете задоволені розв'язанням ситуації.

В разі виникнення додаткових питань, ми з радістю їх обговоримо з Вами.

З повагою, INFOBUS!


INFOBUS (ІНФОБУС)
Всі відгуки

2.7 5
1272 відгука / 48025 переглядів
INFOBUS (ІНФОБУС)
INFOBUS - online сервіс для пошуку та купівлі квитків.
Компанія INFOBUS не здійснює пасажирські перевезення.
Наші клієнти отримують:
1. інформаційний супровід та цілодобову підтримку
2. зручний онлайн сервіс для пошуку квитків на сайті та через мобільні додатки
3. оперативні повідомлення про зміни на рейсі
4. широкий спектр вибору квитків
5.... детальніше

Адреса: Львів, ул. Черновицкая, д. 9
Телефон: 0 800 60 32 14
Транспортні послуги
Компания Днипро
Компания Днипро

Рейтинг: 2.3
40 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2606 відгуків
Транспортная компания SАТ
Транспортная компания SАТ

Рейтинг: 4.3
788 відгуків
Николас Транс (Nikolas Trans)
Николас Транс (Nikolas Trans)

Рейтинг: 2.4
129 відгуків
UTEC Express
UTEC Express

Рейтинг: 3.4
2314 відгуків
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.4
185 відгуків
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 відгуків