Маркетингові пітекантропи без почуття міри - Отзывы о INFOBUS (ИНФОБУС)

INFOBUS (ИНФОБУС)
Отзыв написан 5 августа, 2022 год 10 просмотров
Дивилась квитки на сайті компанії, не підійшли, не купила. Приходить в пошту "Вітаємо з підпискою на новини". Я не підписувалась!! Видно, десь втиснули непомітну галочку, а я мала зняти, але не зняла, і вже прилипли до мене зі своїм інформаційним сіттям, да, генії маркетингу?? Для чого ви це робите?? Нащо ви пхаєте ваші нікчемні маркетингові уловки і забираєте МІЙ ЧАС, ще й при такому страшенному цейтноті у мене перед важкою поїздкою?? Так сто років вже не роблять маркетологи, бу-га-га. Хочете клєнта? То нате відгук по свіжих слідах, зайвий негативний не буває, нє? Написала на фейсбукові у чат - бот просить номер телефону!! От зараз я ще рахунок в банку скажу і місце, де ключі від квартири! Тут я свою електронну адресу озвучувати не буду, йдіть на фейсбук, шерстіть чати і розбирайтесь, тепер бігайте ви за мною. Не заберете розсилку - напишу скаргу на гарячу лінію Кабміну, я вмію це робити. Бєздарі, починаючи з боса і закінчуючи менеджерами. -1 клієнт, бай-бай.
2 согласны



Комментарии к отзыву

Ответ представителя INFOBUS (ИНФОБУС) 9 августа, 2022 год
Oksana Nicolaenko,

Нам дуже шкода, що ми не змогли надати Вам максимум точної відповіді по Вашій ситуації.

При здійсненні бронювання на нашому сайті є два поля для внесення "галочки"-погодження: 1)Хочу отримувати інформацію про спеціальні пропозиції, знижки, акції та новинки; 2) Згоден з Угодою користувача, з Обробкою моїх персональних даних у відповідності з Політикою конфіденційності.

Першу галочку клієнти вказують по бажаню, друга ж є обов'язковою.

Бачимо, що Ви здійснили бронювання по напрямку Варшава - Київ 06.08.22., під час якого було натиснуто погодження про розсилку.

Щодо Вашого слушного зауваження про чат-бот, в якому клієнти вказують свій контакт - то є дійсно так. Проте при першому контакті з чат-ботом клієнт ознайомлюється з користувацькою угодою та політикою конфіденційності й погоджуються з ними, дані документи також є в загальному доступі на нашому сайті.

Нам прикро писати подібні слова, але якщо Ви не маєте наміру більше співпрацювати з нашою компанією - Ви можете заповнити онлайн GDPR-форму для видалення всіх Ваших даних з нашої системи (не лише мейлу): https://b24-rx6nyx.bitrix24.site/GDPR_UA/

Після її опрацювання Ви отримаєте останній лист, з повідомленням про виконану роботу. Після чого наша компанія не матиме жодних згадок про Вас в нашій системі.

Можливо даний вихід залагодить конфлікт, наша компанія не буде контактувати з Вами жодним способом та Ви будете задоволені розв'язанням ситуації.

В разі виникнення додаткових питань, ми з радістю їх обговоримо з Вами.

З повагою, INFOBUS!


INFOBUS (ИНФОБУС)
Все отзывы

2.7 5
1272 отзыва / 48041 просмотр
INFOBUS (ИНФОБУС)

INFOBUS - онлайн сервис для поиска и покупки билетов.
Компания INFOBUS не осуществляет пассажирские перевозки.
Наши клиенты получают:
1.информационное сопровождение и круглосуточную поддержку
2.удобный онлайн сервис для поиска билетов на сайте и через мобильные приложения
3.оперативные уведомления об изменениях на рейсе
4.широкий спектр выбора рейсов
5.бонусную программу
6.возможность оценивать... подробнее

Адрес: Львів, ул. Черновицкая, д. 9
Телефон: 0 800 60 32 14
Транспортные услуги
Укравтодор
Укравтодор

Рейтинг: 2
76 отзывов
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2612 отзывов
Компания Днипро
Компания Днипро

Рейтинг: 2.3
40 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 отзывов
Транспортная компания SАТ
Транспортная компания SАТ

Рейтинг: 4.3
788 отзывов
Николас Транс (Nikolas Trans)
Николас Транс (Nikolas Trans)

Рейтинг: 2.4
129 отзывов
UTEC Express
UTEC Express

Рейтинг: 3.4
2314 отзывов
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.4
185 отзывов