НЕ КУПУЙТЕ КВИТКИ ЦЬОГО ПЕРЕВІЗНИКА - Відгуки про INFOBUS (ІНФОБУС)

INFOBUS (ІНФОБУС)
Відгук додано 3 липня, 2022 год 30 переглядів
Усім доброго дня! У червні купила 2 квитк и перевізника INFOBUS Нюрнберг- Варшава, Варшава-Киів.
Їхала з однорічною дитиною (більше пасажирів з дітьми не було в автобусі).
Аби доїхати до Варшави, як виявилось потім, мені потрібно було пересісти у інший автобус о 23:55, про пересадку у квитку нічого не було написано. І водій мене не попередив, хоча знав, що ми з дитиною прямуємо до Варшави (забув сказати про пересадку). Таким чином ми опинились вранці у місті Ополе і, звичайно, втратили 2ий квиток. Мені цілий день прийшлось у спеку гуляти з малою дитиною та з речами одночасно шукаючи як доїхати додому...
У мене є свідки цієї сутаціі, пасажири автобуса дзвонили зі мною разом у службу підтримки аби мені знайшли інший автобус до мого місця призначення або повернули гроші. На питання чому у квитку не сказано про пересадку відповіді ми так і не отримали... гроші не повернули досі... а квитки тут недешеві... особисто я заплатила 67 євро за 1ий квиток і 47 євро за 2ий...
Мій номер телефону 093 503 33 13


1 згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 11 липня, 2022 год
Мария, добрий день.

Нам надзвичайно прикро, що з Вами трапилась така ситуація і Ви з дитиною понесли ряд незручностей.

Дозвольте пояснити, що наша компанія не є перевізником, тобто ми не маємо своїх автобусів. Ми є сервісом з продажу квитків на різні компанії, по різноманітних напрямках.

Відразу, після першого звернення Вашої сестри, ми оперативно робили все можливе, щоб врегулювати ситуацію.

Нам дуже прикро, що водій не попередив Вас про пересадку в м. Варшава. ДІйсно, в перевізника Sindbad пересадки не постійні та нерегулярні. Перед купівлею на сайті була вказана інформація, про можливість пересадки, без додаткових деталей. Оскільки в квитку не вказано місто та час відправлення, представник перевізника, водій або супроводжуючий має проконтролювати квитки всіх пасажирів та організувати коректні пересадки.

Можемо припустити, що інцидент трапився врезультаті людської помилки, і щиро приносимо вибачення за нього.

Після того, як ми дізнались, що Ви в Ополе - підшукали наступний найближчий автобус до Києва та готові були пересадити Вас на нього без жодних доплат.

В результаті переговорів з перевізником, за квиток Нюрнберг - Варшава, по якому Ви доїхали до Ополе, Вам повернуто 50% вартості квитка в якості компенсації за незручності, та повернули повну вартість за квиток Варшава - Київ.

Ми щиро сподіваємось, що Ви безпечно та швидко доїхали до Києва й надіємось, що подібних інцидентів більше ніколи з Вами не траплятиметься.

З повагою, INFOBUS!


INFOBUS (ІНФОБУС)
Всі відгуки

2.7 5
1272 відгука / 48034 перегляда
INFOBUS (ІНФОБУС)
INFOBUS - online сервіс для пошуку та купівлі квитків.
Компанія INFOBUS не здійснює пасажирські перевезення.
Наші клієнти отримують:
1. інформаційний супровід та цілодобову підтримку
2. зручний онлайн сервіс для пошуку квитків на сайті та через мобільні додатки
3. оперативні повідомлення про зміни на рейсі
4. широкий спектр вибору квитків
5.... детальніше

Адреса: Львів, ул. Черновицкая, д. 9
Телефон: 0 800 60 32 14
Транспортні послуги
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2610 відгуків
Компания Днипро
Компания Днипро

Рейтинг: 2.3
40 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Транспортная компания SАТ
Транспортная компания SАТ

Рейтинг: 4.3
788 відгуків
Николас Транс (Nikolas Trans)
Николас Транс (Nikolas Trans)

Рейтинг: 2.4
129 відгуків
UTEC Express
UTEC Express

Рейтинг: 3.4
2314 відгуків
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.4
185 відгуків
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 відгуків