INFOBUS - онлайн сервис для поиска и покупки билетов.
Компания INFOBUS не осуществляет пассажирские перевозки.
Наши клиенты получают:
1.информационное сопровождение и круглосуточную поддержку
2.удобный онлайн сервис для поиска билетов на сайте и через мобильные приложения
3.оперативные уведомления об изменениях на рейсе
4.широкий спектр выбора рейсов
5.бонусную программу
6.возможность оценивать...
подробнее
НЕ КУПУЙТЕ КВИТКИ ЦЬОГО ПЕРЕВІЗНИКА - Отзывы о INFOBUS (ИНФОБУС)
Їхала з однорічною дитиною (більше пасажирів з дітьми не було в автобусі).
Аби доїхати до Варшави, як виявилось потім, мені потрібно було пересісти у інший автобус о 23:55, про пересадку у квитку нічого не було написано. І водій мене не попередив, хоча знав, що ми з дитиною прямуємо до Варшави (забув сказати про пересадку). Таким чином ми опинились вранці у місті Ополе і, звичайно, втратили 2ий квиток. Мені цілий день прийшлось у спеку гуляти з малою дитиною та з речами одночасно шукаючи як доїхати додому...
У мене є свідки цієї сутаціі, пасажири автобуса дзвонили зі мною разом у службу підтримки аби мені знайшли інший автобус до мого місця призначення або повернули гроші. На питання чому у квитку не сказано про пересадку відповіді ми так і не отримали... гроші не повернули досі... а квитки тут недешеві... особисто я заплатила 67 євро за 1ий квиток і 47 євро за 2ий...
Мій номер телефону 093 503 33 13
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам надзвичайно прикро, що з Вами трапилась така ситуація і Ви з дитиною понесли ряд незручностей.
Дозвольте пояснити, що наша компанія не є перевізником, тобто ми не маємо своїх автобусів. Ми є сервісом з продажу квитків на різні компанії, по різноманітних напрямках.
Відразу, після першого звернення Вашої сестри, ми оперативно робили все можливе, щоб врегулювати ситуацію.
Нам дуже прикро, що водій не попередив Вас про пересадку в м. Варшава. ДІйсно, в перевізника Sindbad пересадки не постійні та нерегулярні. Перед купівлею на сайті була вказана інформація, про можливість пересадки, без додаткових деталей. Оскільки в квитку не вказано місто та час відправлення, представник перевізника, водій або супроводжуючий має проконтролювати квитки всіх пасажирів та організувати коректні пересадки.
Можемо припустити, що інцидент трапився врезультаті людської помилки, і щиро приносимо вибачення за нього.
Після того, як ми дізнались, що Ви в Ополе - підшукали наступний найближчий автобус до Києва та готові були пересадити Вас на нього без жодних доплат.
В результаті переговорів з перевізником, за квиток Нюрнберг - Варшава, по якому Ви доїхали до Ополе, Вам повернуто 50% вартості квитка в якості компенсації за незручності, та повернули повну вартість за квиток Варшава - Київ.
Ми щиро сподіваємось, що Ви безпечно та швидко доїхали до Києва й надіємось, що подібних інцидентів більше ніколи з Вами не траплятиметься.
З повагою, INFOBUS!