Пошкоджений груз, хамське відношення - Відгуки про Ін Тайм

Ін Тайм
Украина, Тернопіль Відгук додано 16 червня, 2017 год 1070 переглядів
Нікому не раджу передавати цінний груз через цього перевізника. Максимум на що вони здатні це перевезти груз який неможливо спортити.
Ми передали через них 6 червня дитячий візок з Коломиї в Тернопіль. Упакування проводили на відділенні Інтайму в м.Коломиї.
Не знаю якою людиною потрібно бути (це мова про працівника який проводив упакування) щоб запакувати дитячу річ (чисту) в картони з мазутом і з відбитками чоловічого взуття. При чому вони проявили рідкісну наглість, і грязними сторонами розвернули до обшивки коляски. Зрозуміло що ці сліди залишились на візку.
Працівники на відділенні в Тернополі (Обїздна 12) просто кивали головами і нічого фіксувати не хотіли. На гарячій лінії нічого фіксувати не хотіли, просто потягнули час. Вони навіть не запитували номер відправлення і мої контактні дані. Обіцяли що скаргу розглянуть і дадуть відповідь (зрозуміло що ніхто з них цього не планував робити).
При вартості упакування 130 грн (це за 3 листи картону, 60м пакувальної клійонки і 30м скочу). Па факту її запакували в спорчений картон, раз обтягнули плівкою і скочем.
Фото викладаю в додатку.
Для себе зробив висновок, вони на якісну перевозку і спілкування з клієнтом не здатні. Як мінімум можна було за 10 днів попробувати владнати питання з клієнтом.
Тому якщо користуєтесь їх послугами надійтесь виключно на везіння і упаковуйте все самі.
Ин-Тайм - Пошкоджений груз, хамське відношення
Ин-Тайм - Пошкоджений груз, хамське відношення
Ин-Тайм - Пошкоджений груз, хамське відношення
Ин-Тайм - Пошкоджений груз, хамське відношення

Переваги:
  1. Заманюють нажчою ціною чим в Новій Пошті
Недоліки:
  1. Пошкоджений груз, немає відповідальності перевізника, хамське ставлення
3 згодні



Коментарі до відгуку

Володимир Шкіра (Украина) 19 червня, 2017 год
Ваша формальна відповідь "з вами зв'яжуться" іншими словами означає "ми на вас забили і надіємся що ви забудете".

З 7 червня в вас було більш чим достатньо часу, щоб розглянути притензію і прийняти відповідне рішення.

Основне щоб ваші потенційні клієнти розіміли який в вас сервіс і як ви "дорожите" клієнтами.

Прошу вказати час до якого буде прийнято рішення по притензії (хай це побачать всі).
Відповідь представника Ин-Тайм 24 червня, 2017 год
Володимир, наші спеціалісти уточнили інформацію щодо Вашого питання. Під час транспортування, дійсно зафіксовано факт забруднення пакувальних матеріалів мазутом. З цього приводу будуть проведені необхідні заходи щодо працівників відділення. Але, плям саме чорного кольору, на матеріалах візку не виявлено. На верхній частині колясці наші співробітники зафіксували рисочку жовтого кольору на вигині капюшона. Через те, що візок відправлений тим, що був у використанні, ми змушені відмовити у даній претензії, бо даний вид забруднення не зафіксовано на гофрокартоні.

Дякуємо Вам за зворотній зв'язок!
Володимир Шкіра (Украина, Тернопіль) 4 липня, 2017 год
Також поясніть чому працівники упаковували візок в сильно загрязнений картон, хоча в оплату включили 3 листки нового картону?
Володимир Шкіра (Украина) 4 липня, 2017 год
Звертаю вашу увагу на те, що ваші спеціалісти не оглядали візок, вони відмовлялись будь що робити (допомогти в розпакуванні, зафіксувати факт забруднення).

Картон забруднений не при транспортування. При розпакування я зафіксував на відео, що працівники інтайму запакували візок у вже забруднений мазутом картон, при чому цинічно розвернули його забрудненою стороною всередину (щоб клієнт цього не побачив зразу).

Тому прошу не писати неправдивої інформації.

Також я показував працівникам плями від забруднень мазутом (на фотографії їх погано видно через колір тканини). І вони з цим згодились.

Єдине, шкодую, що не засунув їм пальці в двері, щоб це зафіксувати на бумазі і вони розписались на ній.
Відповідь представника Ин-Тайм 19 червня, 2017 год
Доброго дня, Володимир!

Ми шкодуємо, що допустили дану ситуацію. Приносимо Вам свої вибачення. Ваше звернення зареєстровано і прийнято в роботу. За висновком розгляду наші фахівці з Відділу по претензіях проінформують Вас за номером телефону, вказаним в декларації. Так само інформація буде передана регіональному керівникові для того, щоб ми вжили заходів стосовно цих працівників.



Дякуємо за зворотній зв'язок!


Ін Тайм
Всі відгуки

1.2 5
4174 відгука / 1013428 переглядів
Ін Тайм
Компанія «Ін-Тайм» - національна служба доставки, яка надає повний комплекс послуг експрес доставки вантажів по Україні. Ми доставляємо вантажі від 0,1 кг до 10 тонн в будь-який населений пункт України. Переваги роботи з нашою компанією не тільки в географічних можливостях доставки. МИ ПРОПОНУЄМО: - доставку вантажу протягом 1-2 днів, на... детальніше

Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26667 відгуків
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23671 відгук
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук