Шкода, що я раніше не прочитала відгуки про цей магазин тут. Такого жахливого обслуговування я ще не бачила. Надіслали бракований товар.. Телефоном проблему вирішити оператор не може, треба листуватися із так званим головним менеджером в Телеграмі. На відповідь доводиться чекати годинами, а то й днями. Врешті узгодили повернення товару. Повернула я його 1-го липня, а в працівників магазину час забрати його знайшовся аж 6-го липня. Почекала до 10-го, ніхто не дзвонить, тож знову звертаюся до менеджера в Телеграм. Пише, що я не повідомила номер накладної, і пропонує ПІСЛЯ відправлення посилки зателефонувати на київський номер і сказати номер накладної. Зауважте, що посилка магазином вже отримана чотири дні перед тим! Я пишу номер накладної в Телеграмі і нагадую, що посилку вони вже отримали. Відповідь менеджера: 'Як ми маємо отримати відповідь по Вашій накладній якщо її немає?' Ще раз пишу номер накладної і ще раз нагадую, що посилка ними була отримана 6.07. Відповіді я досі не отримала. Скріншоти листування з менеджером я зберегла, тож час вже, напевно, звертатися до поліції 2 згодні
Проблема з поверненням коштів - Відгуки про Grey.com.ua
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку