Олена Відгук додано 14 вересня, 2023 год153 перегляда
7 вересня автобусним рейсом №3270 Київ-Мюнхен відправилися у подорож, на станції Бруно водій повідомив про зупинку 10 хвилин, ми вийшли зразу з автобуса, саме він. водій показав нам де туалет, який був майже поруч, ми відвідали його, я та моя матуся 70 років, черги не було, коли вийшли, на платформі ні водія, ні нашого автобуса не було, ні речей, як потім ми з'ясували, на першому та другому поверху люди голосили, що нас немає, на що отримали відповідь, що це вже їх проблеми. Зауважую, що ні каву, ні ходдог ми не купували, а вирішили відвідати туалет, через те, що наступна зупинка планувалася за 200 км у Празі. Нам пощастило знайти таксі, але не швидко, яке нас домчало за 150 євро та ми встигли забрати наші речї. Спілкуюсь з Фліксбасом ураїнським, але поки відправляють за напрямком "русского корабля". Хочу, щоб компенсували мої витрати та навчили водіїв стандартам компанії Flixbus. Роздратованність водіїв відчувалась ще з кордону, відвідування таулетів на зупинках, справа ризикована, везіть все в собі 1800км. Сподіваюсь на пораду, що мені робити далі, поки вирішила написати листа в головний офіс в Мюнхені та далі буду подавати скаргу до суду. 1 згоден
Я приєднаюсь до вашої скарги та заяви, оскільки як повідомили в поліції заявою однієї людини займатись не будуть. Також є ще певні варіанти як досягти справедливості.
Дивовижний сервіс - Відгуки про Flixbus
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Я приєднаюсь до вашої скарги та заяви, оскільки як повідомили в поліції заявою однієї людини займатись не будуть. Також є ще певні варіанти як досягти справедливості.