Перевізник АТАСС-Бориспіль
Перевізник АТАСС-Бориспіль - автотранспортне підприємство, засноване в 1938 році, завжди займалося перевезеннями різного виду, а нині надає послуги пасажирських перевезень у межах України та за кордоном, вантажними перевезеннями. Компанія має в своєму розпорядженні сучасний автобусний парк, команду досвідчених фахівців і прагнення надавати послуги на високому рівні.
Рейтинг 4.3 з 5 на підставі 41 відгука
atass.info
Перейти на сайт
Пасажирські перевезення
Легка дорога
Без неприємних сбрпризів, все добре
Важка, але цікава робота
Задоволена всім
Сама жахлива поїздка
Зіпсували чемодан !!!!! Навіть не вибачилися ! Їм байдуже !!!!!! Нікому не раджу !
Познань-Житомир
Розчарування
В цілому нормально
Хороший перевізник
Поїздка від 02.07.2025
Дякую велике за приємну поїздку.
Враження позитивні
СОШНИКІВ БОРИСПІЛЬ
Рекомендую
Комфортні автобуси
Комфортна подорож
Скарга на водія рейсу 275 Київ- Білки
Скарга на водія рейсу №275 Київ – Білки, автобус АІ3680СМ
Хочу поскаржитися на непрофесійну та хамську поведінку водія рейсу №275 Київ – Білки (номер автобуса АІ3680СМ), з яким мені довелося їхати вже двічі — вперше в кінці жовтня/на початку листопада 2024 року, вдруге — 14 квітня 2025 року.
У обох випадках водій поводився вкрай неприпустимо:
• Відмова у використанні багажного... Читати відгук Скарга на водія рейсу №275 Київ – Білки, автобус АІ3680СМ
Хочу поскаржитися на непрофесійну та хамську поведінку водія рейсу №275 Київ – Білки (номер автобуса АІ3680СМ), з яким мені довелося їхати вже двічі — вперше в кінці жовтня/на початку листопада 2024 року, вдруге — 14 квітня 2025 року.
У обох випадках водій поводився вкрай неприпустимо:
• Відмова у використанні багажного відділення. Під час обох поїздок водій відмовлявся ставити багаж у багажник без пояснень або з неправдивими аргументами, попри те, що автобус був майже порожній і багажного перевантаження не було. В жовтні-2024 він пояснив це тим, що багажник нібито зайнятий, хоча в автобусі були лише дві пасажирки. У квітні-2025 — спочатку взагалі відмовився, потім дозволив, але при цьому поводився грубо.
• Грубе, зневажливе ставлення до пасажирів. Обидві поїздки супроводжувалися хамством. Водій дозволяв собі некоректні висловлювання, відмовляв пасажирам у зупинках, якщо це йому було “не зручно”, аргументуючи це тим, що “пізніше буде ще один пасажир, і висадить одразу обох”.
• Паління в салоні автобуса, що є порушенням правил і створює дискомфорт для всіх пасажирів.
• Недостовірна інформація. У першій поїздці водій повідомив, що в місті Монастирище буде пересадка на інший автобус, чого не відбулося.
• Ігнорування потреб пасажирів з обмеженими можливостями. 14 квітня до автобуса сів військовослужбовець на милицях із сумками, якому також було відмовлено в користуванні багажником.
• Психологічний тиск. Мені, як пасажирці, було прямо сказано, що я «майже 200 км стоятиму», бо не замовила місце, хоча в автобусі були вільні місця. Тільки після моєї відмови їхати водій дозволив сісти, але у грубій формі.
Я вважаю подібну поведінку неприпустимою. Такі водії кидають тінь на перевізника і знецінюють поняття сервісу та безпеки пасажирських перевезень. Прошу розглянути цю скаргу, вжити відповідних заходів щодо водія рейсу №275 (АІ3680СМ), а також забезпечити дотримання стандартів обслуговування, гідного ставлення до пасажирів і правил безпеки.
Нарікань на роботу немає
Спокійна подорож
Користуюся їх послугами не вперше
Доїхали швидко
Все пройшло гладко
Комфорт і зручність на першому місці
Послуги нормальні
Багато зручних маршрутів
Швидко та без проблем
Нормальний перевізник
Високий рівень обслуговування
Приємна подорож