Оплачувала квиток через інтернет. На сайті квиток коштує 1499 грн, а з картки списали 1802 грн. Написала про таку проблему у підтримку клієнтів, відповідь надали через 2 місяця. Відписали що проблема не у них, і порадили звернутись в банк. Банк за 2 хвилини надав відповідь: "в проведеній вами операції країна еквайєра Німеччина,тому платіж пройшов через подвійну конвертацію і сума списалася більше". Деякі інтернет-магазини (часто закордонні) вказують на своїх сайтах ціну у гривні, проте фактично в банк прямого запиту у гривні не роблять, а конвертують суму у долари. Тобто ціна вказана на сайті не відповідає дійсності. Підтримка клієнтів залишає очікувати кращого, і загалом контора так собі...Клієнт який заплатив кошти для них уже не клієнт.
Сервіс жахливий, підтримка клієнтів теж - Відгуки про Flixbus
відгук
Коментарі до відгуку