Фабрика Дверей РОДОС відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки покупців
Фабрика Дверей РОДОС
2.0 5
84 відгука / 22167 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Межкомнатные двери Родос

Гость Гость 26 серпня, 2025 год
Покупал межкомнатные двери Родос, брал в эпицентре, дверь оказалась бракованная , качество не соответствует цене абсолютно , не рекомендую никому покупать, будет больше проблем. Я не проверил при получении, надеялся что это высокое качество и проблем быть не может , разочарован .
Переваги:
  1. нет
Недоліки:
  1. качество
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 28 серпня, 2025 год
Добрий день.
Нам дуже прикро, що у вас склалось таке враження і впевнені, що при зверненні в службу сервісу фабрики RODOS ми зможемо знайти варіанти вирішення ситуації і ви залишитесь задоволеними користуванням нашою продукцією.
Разом з тим маємо зауважити, що механічні пошкодження, що були виявлені після самостійної доставки і заносу, не зовсім коректно називати неякісним товаром, який було виготовлено фабрикою під ваше замовлення. Але навіть за таких обставин ми зможемо допомогти і запропонувати варіанти вирішення.
Просимо вас надіслати лист з описом недоліків додавши їх фото чи відео та фото документу (видаткової накладної) по якому було придбано двері на електронну пошту [email protected]

Чи є гірший виробник вхідних дверей ?

Катерина Ч. Катерина Ч. 26 січня, 2025 год
Двері, що не виконують функцію дверей - RODOS
Вибирали здавалось б якісні вхідні двері , зупинились на Rodos та отримали лайно.
Фото прикріплюю.
Відразу після встановлення все почало вілвалюватись. Ручка залишається в руках , верхній замок відпадає . Привезли продавця показати що це, той знизує плечима і каже, що не знаю чому так.
Жодних вірешень завод не пропонує... Читати відгук
Двері, що не виконують функцію дверей - RODOS
Вибирали здавалось б якісні вхідні двері , зупинились на Rodos та отримали лайно.
Фото прикріплюю.
Відразу після встановлення все почало вілвалюватись. Ручка залишається в руках , верхній замок відпадає . Привезли продавця показати що це, той знизує плечима і каже, що не знаю чому так.
Жодних вірешень завод не пропонує , як каже продавець , це не їх вина а наша як покупців. Купували, до речі в в Епіцентрі в представників магазину Родос м. Івано-Франківськ.
- Серйозно???!!! Яким чином ?
Постояли місяць двері ( ними зрозуміло що ніхто не користувався, так як ручка залишається в руках, добре, що є бокові двері ) і почались інші дива- повідходили оздоблюючі планки від дверей .
Переваги:
  1. Жодних
Недоліки:
  1. Не якісні двері.
  2. Відвалюється ручка.
  3. Відпадає замок.
  4. Ключ може взагалі не провертатись.
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 18 лютого, 2025 год
Добрий день.
Дуже прикро, що у вас склалось таке враження про якість дверей, але слід враховувати, що елементи фурнітури (дверна ручка, декоративні накладки на замок тощо) встановлюються і закріплюються безпосередньо при монтажі дверного блоку, задля безпечного транспортування і збереження фурнітури від пошкоджень при перевезенні.
Для з'ясування обставин появи інших дефектів та допомоги в вирішенні ситуації по решті питань, просимо написати лист з прикріпленими фото дефектів додавши фото видаткової накладної де видно її номер на пошту [email protected].
Показати 1 відповідь

Временное решение о закрытии проема двери

Евгений Евгений 10 лютого, 2024 год
Доброго дня.
Приобрели это чудо инженерной мысли в виде входной двери три года назад. Стоимость на тот момент составляла около 1000 долларов США.
Сразу же при эксплуатации отмечали звуки чего то торохтящего под обшивкой, но это сильно не смущало.
Спустя три года эксплуатации дверь начала очень туго открываться, в углу наблюдался перекос по двери и лутке.
Приехал мастер-установщик от... Читати відгук
Доброго дня.
Приобрели это чудо инженерной мысли в виде входной двери три года назад. Стоимость на тот момент составляла около 1000 долларов США.
Сразу же при эксплуатации отмечали звуки чего то торохтящего под обшивкой, но это сильно не смущало.
Спустя три года эксплуатации дверь начала очень туго открываться, в углу наблюдался перекос по двери и лутке.
Приехал мастер-установщик от магазина-продавца, осмотрел, сказал отрываются петли от луки по сварке. Еще держаться, но ремонтировать или менять нужно не затягивая.
Не тратьие свое время и деньги на это г...

Непрофесійні монтажники

Юрій Юрій 7 грудня, 2023 год
5 грудня 2023 року співробітники компанії Родос, під час встановлення міжкімнатних дверей подряпали мені в квартирі декоративну штукатурку. На наступний день після мого звернення до компанії Родос, передзвонив монтажник, який здійснював установку дверей і в грубій формі сказав, що нічого компанія Родос не компенсує. Доказів немає, а отже компенсації не буде.
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 8 грудня, 2023 год
Добрий день.
Ваш відгук не повністю правдивий і суб'єктивний.
На момент проведення монтажу, вами не було забезпечено належних умов для цього, а саме це стосується освітлення. Саме тому неможливо довести чи було це пошкодження до монтажу чи все ж таки було нанесено під час монтажу.
Оскільки виникла дана спірна ситуація, в якій ми не можемо довести те, що монтажники від компанії РОДОС не завдавали шкоди приміщенню і зробленому ремонту, службою монтажу, по погодженню з вами, було перераховано суму в розмірі 2000 грн як компенсація за усунення пошкодження. Дана сума була перерахована 7.12.23 близько 10 ранку на банківську карту вашої дружини!

Не зв'язуйтесь з цими шахраями

Гость Гость 24 листопада, 2023 год
Зробив заміри з їх замірником 400 грн які вони навіть не компенсують при замовленні як роблять нормальні людию так за 3 дні замірник не передав в магаз заміри передавав я по вайберу. І все знову пропали з радарів ні розрахунків нічого, звоню начинають розповідати що я не беру трубки жодних пропущених нема, в вайбер яким я їм відправляв заміри, теж... Читати відгук Зробив заміри з їх замірником 400 грн які вони навіть не компенсують при замовленні як роблять нормальні людию так за 3 дні замірник не передав в магаз заміри передавав я по вайберу. І все знову пропали з радарів ні розрахунків нічого, звоню начинають розповідати що я не беру трубки жодних пропущених нема, в вайбер яким я їм відправляв заміри, теж нічого. Як малі дітки виправдовуються маючи 2 контакних номери та месенджер. Дзвінок на завод нічого не дає ми цим не займаємось дали номер за яким звернутись з приводу якості роботи і шо ви думаєте, номер спочатку не відповідає, з другого разу кажуть що на вулиці і перенаберуть і все знову пропали. Таким підходом навіть боязко в них щось замовляти дорожче замірів. Обережніше з цими лайдаками.
Переваги:
  1. нема
Недоліки:
  1. Просто беруть гроші за заміри і счезають з клієнтами працюють так наче вони гроші платять а не м
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 24 листопада, 2023 год
Добрий день.
Дуже прикро за таку ситуацію. Обов'язково в цьому розберемось.
Напишіть будь-ласка на пошту [email protected] ваш контактний номер телефону та копію даного відгука. В найближчий час обов'язково з вами зв'яжемось для з'ясування всих деталей.
Щодо повернення коштів за замір, то вони вираховуються з послуг за монтаж від компанії Родос
Показати 3 відповіді

Двери дугой

Гость Гость 23 листопада, 2023 год
После установки двери начело выгибать дугой, надеюсь это остановится. А главное что двери не дешёвые, очень обидно, очень.
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 24 листопада, 2023 год
Добрий день.
Деформація дверного полотна або дверної коробки можлива лише при порушенні умов монтажу та/або експлуатації: монтаж під час проведення внутрішніх оздоблювальнних робіт, експлуатація дверних блоків в приміщеннях з надмірною вологістю понад 60-65% тощо.

Отвратительно

Ирина Ирина 26 серпня, 2023 год
Отвратительные наружные двери! За 45000 грн мене чем через год я получила линялые, растрескавшиеся, облупленные двери. Промерзают зимой, ржавчина короба!
На рекламации Родос не отвечает. Хамы!
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 28 серпня, 2023 год
Добрий день.
Жодне звернення не залишається без уваги і без відповіді.
Для розгляду звернення, просимо надіслати фото виявлених дефектів (іржа, зміна кольору накладки тощо) на пошту [email protected] додатково додавши фото шильди з серійним номером дверного блоку (металева пластина, що прикріплена на торці дверного полотна зі сторони петель) і фото загального вигляду змонтованого дверного блоку з відстані 4-5 метрів.

Ціна не відповідає якості товару

Гость Гость 17 серпня, 2023 год

Відповідь виробника ,що ці не прокраси повинні бути.На торцах двері залишилися надписи та непрокрашені частини двері.Я вважаю що двері не дороблені.Ціна не відповідає якості.В мене будинок і коли я спускаюсь то мені кидається в очі недоробленні двері!!!
Переваги:
  1. нема
Недоліки:
  1. після того як я прочитала всі отзиви,то жалкую,що купила ці двері.
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 28 серпня, 2023 год
Добрий день.
В даній моделі дверного полотна торець стойової дверей не закривається мдф і тому при фарбування фарба лягає перепилом і впитується в волокна деревини тому має відмінність з лицевою частино дверей.
Дверне полотно не є не доробленим і повнюстю відповідає виставковому взірцям, які встановлені в салонах наших партнерів.
Показати 1 відповідь

читай відгуки потім замовляй

Анатолій Анатолій 2 серпня, 2023 год
.При замовленні дверей робив вибір між Хьорман та Родос, вибір випав на Родос так як це наш виробник. Замовляв вхідні двері та четверо дверей між кімнатних. Виявив неприємний недолік, а саме вічко дверне незакріплене ,не вистачає нарізі щоб іх скрутити між собою. На моюдумку такі дрібні недоліки чи можливо чиєсь недбальство при контролі якості неприпустимі при виготовленні недешевого сегменту дверей.... Читати відгук .При замовленні дверей робив вибір між Хьорман та Родос, вибір випав на Родос так як це наш виробник. Замовляв вхідні двері та четверо дверей між кімнатних. Виявив неприємний недолік, а саме вічко дверне незакріплене ,не вистачає нарізі щоб іх скрутити між собою. На моюдумку такі дрібні недоліки чи можливо чиєсь недбальство при контролі якості неприпустимі при виготовленні недешевого сегменту дверей. Почитав інші відгуки нічого втішного не виявив окрім розчарування.
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 3 серпня, 2023 год
Добрий день.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Для вирішення даної ситуації, напишіть будь-ласка на пошту [email protected] цю інформацію з відгуку додатково вказавши свій контактний номер телефону і номер замовлення по дверному блоку або серійний номер, що вказаний на шильді (металева пластина) на торці дверного полотна зі сторони петель.
Ми обов'язково з Вами зв'яжемось і виправимо даний дефект.

Сервис по установке полное ...

Гость Гость 30 червня, 2023 год
Установщик в Харькове, который на подряде один (альтернативы нет) максимально не заинтересован в установке дверей , не гарантирует и не несет ответственность за проделанную свою работу. Менеджер магазина его покрывает и проблему не решает. Фирма подбирает подрядчиков по странным критериям. Двери хорошие и мнение про производителя неплохое, но после такого сервиса с установкой, оно меняется в противоположную сторону и очень... Читати відгук Установщик в Харькове, который на подряде один (альтернативы нет) максимально не заинтересован в установке дверей , не гарантирует и не несет ответственность за проделанную свою работу. Менеджер магазина его покрывает и проблему не решает. Фирма подбирает подрядчиков по странным критериям. Двери хорошие и мнение про производителя неплохое, но после такого сервиса с установкой, оно меняется в противоположную сторону и очень существенно.

Ужасное качество rodos модель Porto 2

Гость Гость 16 червня, 2023 год
Заказали двери в май июнь 20года к осени установили через год начала проявляться паутинка. Сейчас полностью все 5 дверей разорвало краску по торцах это просто не двери а г..но. ответ производителя изначальный год прошёл это не наши проблемы.Не стоят ни копейки потраченных денег . ... Читати відгук Заказали двери в май июнь 20года к осени установили через год начала проявляться паутинка. Сейчас полностью все 5 дверей разорвало краску по торцах это просто не двери а г..но. ответ производителя изначальный год прошёл это не наши проблемы.Не стоят ни копейки потраченных денег . Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2 Фабрика Дверей РОДОС - Ужасное качество rodos модель Porto 2
Переваги:
  1. Их попросту нет выброшенные деньги лучше не покупать у данного производителя
Недоліки:
  1. Одни минусы.
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 29 червня, 2023 год
Добрирй день.
Дуже шкода, що у вас склалось таке враження про продукцію компанії Родос.
Тим не менше, це не може бути розглянуто як гарантійний випадок. Дефекти, які ви описали могли статись лише під дією зовнішніх чинників в процесі зберігання чи експлуатації.
Дверні полотна моделі Порто 2 в 2020 і в 2021 роках виготовлялись не під конкретне замовлення, а як правило знаходились на вільному залишку на складі. Тобто виготовлялись серійно. Окрім вашої скарги, жодного звернення від покупців щодо появи розтріскування лакофарбового покриття на дверях, компанія Родос не отримувала, а отже виробничим дефектом це вважати не можна, оскільки подібні дефекти мали б бути масово!
Показати 1 відповідь

Двери отвратного качества ,цена космос качество на нуле.

Гость Гость 16 червня, 2023 год
Заказали двери в май июнь 20года к осени установили через год начала проявляться паутинка. Сейчас полностью все 5 дверей разорвало краску по торцах это просто не двери а г..но. ответ производителя изначальный год прошёл это не наши проблемы.Не стоят ни копейки потраченных денег ... Читати відгук Заказали двери в май июнь 20года к осени установили через год начала проявляться паутинка. Сейчас полностью все 5 дверей разорвало краску по торцах это просто не двери а г..но. ответ производителя изначальный год прошёл это не наши проблемы.Не стоят ни копейки потраченных денег .
Переваги:
  1. Их просто нет
Недоліки:
  1. Цена, качество и сервис на нуле.не стоят своих денег.

Безответственные

Гость Гость 5 травня, 2023 год
Представители фабрики берут предоплату в 100% и абсолютно не соблюдают сроки выполнения заказа.
Заказ просрочен уже почти на 2 месяца, строительные работы стоят. Кормят обещаниями и ничего более.
Обходите эту «контору» десятой дорогой!!!
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 10 травня, 2023 год
Доброго дня.
Передплата складає 70% відсотків, але відвантаження замовлення після 100% оплати.
Нажаль, але інколи бувають затримки по виробництву. Це буває рідко і затримка може бути тиждень чи кілька тижнів, але не місяців.
Просимо окремо написати на пошту [email protected] в якому саме магазині ви робили замовлення, а також вкажіть Ваш контактний номер телефону. Впевнені, що все зможемо вирішити в найкоротші терміни.

Двери Родос

Сергей Сергей 2 квітня, 2023 год
Не плохие двери, тем не менее персонал, который занимается продажами,не реагирует на запросы или предоставляет не верную информацию, результат — ищу других производителей.
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 10 травня, 2023 год
Доброго дня.
Дуже шкода, що натрапили на не добросовісних працівників із-за чого склалось таке враження про виробника.
Просимо окремо написати на пошту [email protected] в якому саме салоні робили запит і де надали недостовірну інформацію для проведення відповідних заходів і навчань з працівниками салону.

ДВЕРІ-Г*ВНО!

Гость Гость 13 березня, 2023 год
Монтажники зі мною не зв’язались і не попередили, коли мали приїхати. Добре, що хоч були прораби на місці. Я уточнювала, що мала в зазначену дату приїхати до Києву з Житомира на 11:00. Коли ми приїхали, монтажники поставили неправильно шупупи, тим самим подерли замки. Чоловін обдивився двері і знайшов дуже багато мінусів. Не прилягав ущільнювач і двері не змикаються як потрібно.... Читати відгук Монтажники зі мною не зв’язались і не попередили, коли мали приїхати. Добре, що хоч були прораби на місці. Я уточнювала, що мала в зазначену дату приїхати до Києву з Житомира на 11:00. Коли ми приїхали, монтажники поставили неправильно шупупи, тим самим подерли замки. Чоловін обдивився двері і знайшов дуже багато мінусів. Не прилягав ущільнювач і двері не змикаються як потрібно. Рамка для дверей з однієї сторони погано закріплена. На це все подивився монтажник і сказав: У ВАС САМІ ДЕШЕВІ І ПОГАНІ ДВЕРІ! І ВЗАГАЛІ ЦЕ НЕ РОДОС!🤯 Я в шоці стою. Але я звідки це могла знати? Мені менеджер по телефону про це не сказав! Не уточнював, що я обираю ДВЕРІ-Г*ВНО. Діло не в грошах, я не знала, що це «найдешевше» полотно і т.д. Щоб мені це уточнили, я б замовила «кращі»! Ми почали з монтажником розбиратись і казати, що не подобається, замість того, щоб він вирішив ці проблемі він швирнув назад наші гроші, які ми відразу ж йому заплатили за монтаж і гупнув дверима та пішов…. Слів просто не було.

Ну ми ж почали дзвонити головному монтажнику. Він сказав, що до нас прийде ще один з інспектором. Вони прийшли, через пару днів і вже з таким лицем: «що це ми щось тут видумуємо». Також розказав, що двері в нас Г*ВНО. Я йому кажу: «Щоб ми знали що так буде і двері в нас погані, ми б в іншому місці замовляли дешевші і різниці точно б не було…».

Він сказав, що все у нас «норма». Найцікавіше те, що навіть прораб сказав, що двері погано поставлені. Ми спеціально у вас замовляли і робили монтаж не з ОЛХ, а у вас, бо думали, що буде краще. Бо думали, що монтажники Родоса вміють ставити двері… Цей інспектор сказав, що головний набере завтра мене. Минув тиждень і він мені пише, що типу скидайте гроші на карту… Еммм, я питаю: «За що? За те що проблему не вирішили?». Він каже: «У вас все норма!». Так я грошей за монтаж і не оплатила, бо цей так само псіханув і написав «Гарного дня!». Ось так…

Коротше кажучи, я такого не очікувала, була більшої думки про вашу компанію. Шкода, що так вийшло. Рекомендувати вас не буду.
Переваги:
  1. Двері самі по собоі гарні і фурнітуру я обрала не з дешевих, то вони виглядають супер.
Недоліки:
  1. Сервіс. Як від менеджера так і до монтажників. З ОЛХ певно, якщо б замовила, то різниці не відчула б.
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 10 травня, 2023 год
Доброго дня.
Дуже шкода, що ви залишились такої думки.
Стосовно монтажної бригади, які не зв’язались з вами заздалегідь, приносимо вибачення.
Стосовно решти, відгук перебільшений. Дверні замки не комплектуються само різами і монтажник використовує відповідно до кольору замка: для замка в покритті хром – само різ хромований, для чорного замка – чорні саморізи і т.д. В вашому випадку для чорного замка монтажник використав чорні саморізи.
Монтаж дверних блоків проведено якісно. Незначні зазори в місцях прилягання дверного полотна до дверної коробки, обумовлені наявністю ущільнювача і якщо зробити більш щільне прилягання дверного полотна, то при закритті дверей доведеться прикладувати зусиль щодо зачинення дверей. Тому регулювання зроблене в оптимальному положенні.
Двері, які ви придбали дійсно з лінійки більш бюджетного сегменту, але їх ніхто (ні монтажник, ні представники фабрики) не називав, так як ви написали в відгуку. Незалежно від того це бюджетна лінійка чи ні ні всі дверні полотна і погонаж (коробки, лиштва та ін..) відповідають нормам Державних стандартів України, що зазначені в паспорті на виріб в тому числі щодо якості поверхні з закінченим лакофарбовим покриттям.
Дуже шкода, що ви залишились з негативним враженням. Це ваша думка, але вважаємо що відгук не є об’єктивним і занадто перебільшеним.
Ви не оплатили послуги монтажа, посилаючись на те, що присутні недоліки. По факту виїзду представників компанії, всі моменти були пояснені, обговорені і було зроблено додаткові регулювання. Об’єктивної причини для відмови оплати за проведений монтаж виявлено не було.

Враження жахливе про ставлення заводу до клієнта

Гость Гость 3 лютого, 2023 год
Я купила двері ТМ Родос в м.Житомир, магазин Дім Дизайну. В магазині мені надали супер консультацію, преділили мені купу часу, до магазину і консультантів жодних притензій не маю. Перед тим як шукати двері в магазинах я вибрала їх на сайті фабрики. З консультантом обрали колір і малюнок на склі №2 (такий як я обрала на сайті). Замовлення виконали в... Читати відгук Я купила двері ТМ Родос в м.Житомир, магазин Дім Дизайну. В магазині мені надали супер консультацію, преділили мені купу часу, до магазину і консультантів жодних притензій не маю. Перед тим як шукати двері в магазинах я вибрала їх на сайті фабрики. З консультантом обрали колір і малюнок на склі №2 (такий як я обрала на сайті). Замовлення виконали в срок. По приїзду дверей виявилось, що скло не з тим малюнком. Магазин звернувся до фабрики, на що вони відповіли що на сайт орієнтуватися не можна, так як це є оглядово-ознайомчий ресурс. ЩОООО???? На сайті є функція КУПИТИ двері, тобто це є інтернет магазин!!! Я думаю для заводу не є проблемою заміна скла!!! До сьогоднішнього дня, знаючи про не коректну роботу сайту , помилку досі не виправили. Дуже не серйозне відношення як до клієнта (знаючи, що пимилка заводу!!!!) так і до партнерів, які з ними працюють!
1 згоден
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 10 травня, 2023 год
Доброго дня.
Сайт є оглядовою платформою. Для оформлення замовлення використовується виключно фірмовий каталог.

Просто Ужас

Гость Гость 31 січня, 2023 год
На витрине двери совсем другого качества и цвета.Мне привезли совсем не такие как на витрине.Деньги возвращать даже не собирались, говорят это уже ваши двери,хотя я заказывала совсем не такого цвета и качества.С доставкой вытрепали нервы.Это развод.Витрина красивая,а привозят г....о(В итоге я осталась с этим го...м за огромные деньги(
Переваги:
  1. нет
Недоліки:
  1. во всём
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 31 січня, 2023 год
Доброго дня.
Вся продукція, яка випускається виробництвом відповідає виставковим взірцям. Тим не менше, по даній ситуації обов'язково розберемось і надамо Вам зворотній зв'язок, а в випадку дійсно виявленої невідповідності товару, надамо заміну або розглянемо інший варіант, який Вас зможе зодовільнити.
Для цього просимо надати наступну інформацію: фото наданої продукції, яка невідповідає виставковим взірцям, фото витавкового взірця, назву магазину в якому Ви придбали товар, фото видаткової накладної з її номером.
Цю інфрмацію просимо надіслати на пошту [email protected]. Також додайте свій контактний номер телефону для більш швидкої комунікації.

жахливий сервіс і двері

Гость Гость 30 січня, 2023 год
Все жахливо,і сервіс і самі двері,ярко білого коліру,а не такі як на вітрині,відповідь через пару років стануть іншого коліру,наперекос логотип на дверях...ждала 5 місяців....Ціна завишена....
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 31 січня, 2023 год
Доброго дня.
Дуже шкода, що Ви залишились незадоволеними нашою продукцією. Хотіли би посприяти в вирішенні цього питання і змінити Вашу думку.
Надішліть будь-ласка фото Ваших дверей та фото виставкового взірця для порівняння невідповідності, а також необхідна інформацію де саме Ви придбали нашу продукцію, назву магазину і фото видаткової наклдної з її номером.
Просимо надіслати всю інформацію на пошту [email protected] дадавши свій контактний номер телефну для більш швидкої комунікації в разі виникнення додаткових питань.

Не фирма, а аферисты

Андрей Андрей 5 січня, 2023 год
Купил двери Родос, когда продавали - все отлично будет, установки нет но подгоним высококлассных (шабашников за откат, которые дороже рынка на 30%) мастеров. Все будет отлично. В конечном итоге привезли половину и те поцарапанные, часть не довезли и трубку не берут, региональный менеджер по Одессе Игорь - тугой на ответы, а точнее полный мороз, вообще не понимает когда он отгрузит... Читати відгук Купил двери Родос, когда продавали - все отлично будет, установки нет но подгоним высококлассных (шабашников за откат, которые дороже рынка на 30%) мастеров. Все будет отлично. В конечном итоге привезли половину и те поцарапанные, часть не довезли и трубку не берут, региональный менеджер по Одессе Игорь - тугой на ответы, а точнее полный мороз, вообще не понимает когда он отгрузит и в каком количестве двери. Девочка, по гарантии упала на мороз ну это и не странно. Один нормальный человек - продавец с эпицентра который берет трубку но реально сделать ничего может из-за этой шараги. НЕ СОВЕТУЮ, ТОЛЬКО ИСПОРТИТЕ СЕБЕ НЕРВЫ И ПЛТРАТИТЕ ВРЕМЯ. Родос - кидало Фабрика Дверей РОДОС - Не фирма, а аферисты
Недоліки:
  1. Плюсов нет
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 31 січня, 2023 год
Доброго дня.
Нажаль, але ми не можемо надати монтажників, за яких могли б нести повну відповідальність. Це фізіично неможливо зробити по всій країні, тим паче в нинішній час. Менеджер-консультатнт може лише вам порекомендувати досвідчену бригаду монтажників, в яких досить великий досвід по монтажу і які добре розуміються на специфіці установки дверей ТМ"Rodos". Стосовно вартості монтажу, ми не можемо її регулювати. Бригада монтажників встановлює її в відповідності до своєї кваліфікації враховуючи розмір дверних полотен і погонажу, який планується монтувати.
Щодо того, що Вам відвантажувалось замовлення частвково, нажаль не знаючи номеру Вашого замовлення не можемо цей момент якось прокоментувати, але впевнені якщо було відвантажене замовлення частково, причину таких дій Вам обов'язково пояснили. Нажаль, але виробництво, як і вся країна, працює в умовах війни і це інколи дуже впливає на строки випуску продукції. Причини того можуть бути різні, починаючи від затримок на кордоні (лакофарбові матеріали, ПВХ покриття, інші комплектуючі матеріали, фурнітура тощо), закінчуючи значними перебоями в електропостачанні, які пов'язані з ракетними обстрілами енергосистеми України.
Якщо у Вас залишились не вирішені питання, або до цього часу замовлення не відвантажене в повному осязі, напишіть будь-ласка цю інформацю на пошту [email protected] додавши фото видаткової накладної, опис причини звернення та вказавши свій контактний номер телефону для більш швидкої комунікації.

Царапины на дверях

Андрей Андрей 21 грудня, 2022 год
Купил двери, ждал месяц, пришли не все, получил и очень бережно распаковали. На дверях царапины. Перезвонили, сказали будем разбираться, короче сутиация такова. Двери пришли с дефектом и можно ввязаться в разбирательства в которых ничего не получишь кроме потерянного времени. Сказали, что могут порекомендовать реставратора но уже за мой счёт. За свой счёт я уже купил этил двери и ожидал получить... Читати відгук Купил двери, ждал месяц, пришли не все, получил и очень бережно распаковали. На дверях царапины. Перезвонили, сказали будем разбираться, короче сутиация такова. Двери пришли с дефектом и можно ввязаться в разбирательства в которых ничего не получишь кроме потерянного времени. Сказали, что могут порекомендовать реставратора но уже за мой счёт. За свой счёт я уже купил этил двери и ожидал получить качественный товар. Но ждать ещё месяц просто нет желания. Сервис ужасный и качество не соответствует цене. Не рекомендую, а если уже купили то проверяйте, распаковывайте и смотрите
Недоліки:
  1. Одни минусы

Жахливе відношення до клієнтів, обманюють із замовленнями.

Ігор Ігор 17 листопада, 2022 год
Зробили замовлення на двоє міжкімнатних дверей та вхідні преміум комплектації в Рівному у офіційного представника. Після встановлення, виявилось що у вхідних дверей немає нічника. Перед замовленням декілька разів наголошували на тому, щоб перевірили комплектацію. В замовленні чітко сказано, що має бути нічник.
Доставити нічник неможливо, заміну полотна нам не погодили (хоча це вина або магазину або заводу). Я попросив, хоча... Читати відгук
Зробили замовлення на двоє міжкімнатних дверей та вхідні преміум комплектації в Рівному у офіційного представника. Після встановлення, виявилось що у вхідних дверей немає нічника. Перед замовленням декілька разів наголошували на тому, щоб перевірили комплектацію. В замовленні чітко сказано, що має бути нічник.

Доставити нічник неможливо, заміну полотна нам не погодили (хоча це вина або магазину або заводу). Я попросив, хоча б повернути нічник, за який заплачено гроші, можливо ми знайдемо майстра, який його поставить - не повернули ні нічник, ні кошти за нього.
За ці двері було заплачено 57,5 тисяч гривень, я не розумію як можна так ставитись до своїх клієнтів.

Радий, що не замовили всі двері, що планували.

Замовлення ДВ 22-280
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 22 листопада, 2022 год
Доброго дня.
Нам дуже прикро, що сталось таке непорозуміння і Ви засмучені отриманим товаром не в тій комплектації, яку замовляли. Також, хотіли б наголосити на тому, що виробник завжди виконує свої зобов'язання перед покупцями і в випадку виявлення виробничого дефекту, неправильної комплектації тощо, компанія "РОДОС" завжди вирішує ситуацію яка склалась, в тому числі і з повною чи частковою заміною товару.
В Вашому випадку, дверний блок виготовлений в відповідності комплектації, яка була оформлена і надана на виробництво, тому за власний рахунок проводити маніпуляції по заміні дверного полотна виробник не може. Додаткове встановлення нічника у вже готовому дверному блоці неможливе, тому що отвори і посадочні місця робляться на заготовках металу до моменту зварювання (зборки) і фарбування, а отже при додатковому виготовленні посадочних місць під нічник буде пошкоджено покриття рами і полотна дверного блоку (не є гарантійним випадком і тому що являється внесенням змін в конструкцію виробу).
Ми постараємось посприяти тому щоб наш партнер в м.Рівне, в випадку виялення помилки при оформленні замовлення, на скільки це можливо, задовольнив Ваші вимоги.

Ужасное качество дверей

Юлия Юлия 9 листопада, 2022 год
Ужасное качество дверей,наличники, плинтусом и тумбы под умывальник. Прошло 2 года после установки этой чудо продукции и пошли поляки, хотя мелкие тренинги пошли почти сразу. Цены у них очень высокие, не стоят того. Разочаровалась окончательно в этой фирме, всем показываю и отговариваю
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 10 листопада, 2022 год
Доброго дня. Дуже прикро, що у вас склалось таке враження, але дефекти, які видно на фото механічного характеру. Від механічної дії, нажаль, не може бути вцілілою жодна продукція незважаючи на виробника, бренд чи вид товару.
Рекомендуємо скористатись послугами реставратора. Якщо для вас проблематично знайти відповідного майстра, ви можете звернутись в відділ сервісу компанії РОДОС написавши на електронну пошту [email protected] додатково вказавши свій контактний номер телефону і ми спробуємо вам допомогти в цьому питанні.

Жахливо, НЕ РЕКОМЕНДУЮ

Гость Гость 7 листопада, 2022 год
Замовив собі дану продукцію, а саме міжкімнатні двері, скриті петлі в дверях мягко кажучи ГІВНО, через три місяці починають жахливо скрипіти, а саме обслуговування ще на нижчому рівні ніж петлі. Коли звониш на сервіс і вам якимось чудом вдасться з п’ятого разу замовити майстра то чекати його прийдеться ще два, три місяці. НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 10 листопада, 2022 год
Доброго дня. Просимо вас надіслати коротке відео по некоректній роботі петель, фото документів по яким був придбаний товар, а також орієнтовну дату монтажу, адресу і контактний номер телефону на електронну пошту [email protected].
Після отримання даної інформації звернення буде розглянуто в найкоротший термін, з вами зв'яжеться мпеціаліст компанії РОДОС для узгодження додаткових питань і можливої дати виїзду майстра на об'єкт.

Читайте відгуки перед замовленням

Гость Гость 28 жовтня, 2022 год
Вітаю всіх читачів! Хочу ще раз звернутися до виробника дверей Родос . На сьогоднішній день ви не виконали свої зобов’язання по договору . Всі ми живем в Україні і всі знаходимся в складних обставинах . Працюємо і наближаємо нашу перемогу . Але на сьогодні я не отримала письмової відповіді від Вас , яка підтверджує саме факт згорання мого замовлення .... Читати відгук Вітаю всіх читачів! Хочу ще раз звернутися до виробника дверей Родос . На сьогоднішній день ви не виконали свої зобов’язання по договору . Всі ми живем в Україні і всі знаходимся в складних обставинах . Працюємо і наближаємо нашу перемогу . Але на сьогодні я не отримала письмової відповіді від Вас , яка підтверджує саме факт згорання мого замовлення . У відповідь на моі звернення я чую тільки слова . Компанія яка поважає своїх клієнтів , не може опиратися лише на слова . P.S Читаючи попередні відгуки у мене є повне право Вам не довіряти і ставити під сумніви Ваші слова . Далі буде ….

Не рекомендую

Анна Анна 25 жовтня, 2022 год
Не рекомендую консультанта Анастасії в м.Вінниця,що працює в епіцентрі за адресою Батозька. Коли замовляєте двері, чітко за тим списком ,що вам дал замірщик ,будьте готові не отримати це. Замість трьох!стойових які вам потрібні ви отримаєте 2,5!!! І коли приходить майстер встановлювати двері то наприклад на поріг ви вже не разраховуйте! Тому що Анастасия так вирішила,що він вам не треба!!! І... Читати відгук Не рекомендую консультанта Анастасії в м.Вінниця,що працює в епіцентрі за адресою Батозька. Коли замовляєте двері, чітко за тим списком ,що вам дал замірщик ,будьте готові не отримати це. Замість трьох!стойових які вам потрібні ви отримаєте 2,5!!! І коли приходить майстер встановлювати двері то наприклад на поріг ви вже не разраховуйте! Тому що Анастасия так вирішила,що він вам не треба!!! І відітє лі, я як замовник не наголосила,що мені треба три!стойові( хоча якого лешого я маю ще це випрошувати) не зрозуміло! Якщо в моєму списку,який представлений був Анастасїї три стойові, то вона вирішує вписати 2,5 і зробити винуватий мене, бо я не наголосила
Жах!!! А не сервіс!!!
Тепер щоб дозомовити мені половину стойової,яка мені фактично треба, я маю заплатити ще 700грн!!! За цілу!!!!
І не важливо що вже за двері заплачено майже 12.000грн
Не рекомендую!!!!

Хотят предоплату 50%

Александр Александр 18 серпня, 2022 год
Чуть не заказал у них двери. Хорошо, что зашел сюда прочитать отзывы. Еще хотят предоплату 50% без какого либо контракта и обязательств с их стороны. Чувствую, что мы клиенты их разбаловали и это наша вина )

Війна за двері

Єлізавета Єлізавета 17 серпня, 2022 год
07.06.2022 року було замовлено двері у кількості 2 шт. (замовлення №Кзк/01-0001799). Згідно документів, які було надано продавцем двері мали бути ПОСТАВЛЕНІ протягом 35 робочих днів з моменту оплати замовлення. Тобто, замовлення мало бути виготовлене і доставлене до 26.07.2022 року (включно). По завершенню даного строку звернулися до продавця, однак вона вказала, що у неї по програмці вказано 45 робочих днів, а... Читати відгук 07.06.2022 року було замовлено двері у кількості 2 шт. (замовлення №Кзк/01-0001799). Згідно документів, які було надано продавцем двері мали бути ПОСТАВЛЕНІ протягом 35 робочих днів з моменту оплати замовлення. Тобто, замовлення мало бути виготовлене і доставлене до 26.07.2022 року (включно). По завершенню даного строку звернулися до продавця, однак вона вказала, що у неї по програмці вказано 45 робочих днів, а отже двері будуть доставлені до 10.08.2022 року. Не важко здогадатись, що до 10.08.2022 року звісно двері ніхто не доставив. Знову зв'язуємось з продавцем, яка повідомляє, що двері вже виготовлені і точно будуть доставлені або 12.08.2022 р або 17.08.2022 року. Як і очікувалось ніхто дані двері не доставив і у вказані дати. Вкотре зв'язуємось з продавцем, яка повідомляє, що є якась проблема з доставкою дверей з м. Славутич (виробництво) до м. Києва на склад і моє замовлення буде доствлене точно в ''якусь середу'' або в ''якусь п'ятницю''. А тепер питання, шановний виробник, ця ''якась середа'' або ''якась п'ятниця'' наступить у 2022 році чи взагалі колись наступить??? Чому в такий важкий воєнний час, купуючи товари у нашого українського виробництва, допомагаючи вітчизняному виробнику втриматись на плаву, отримуєш замість очікуваного товару тільки купу негативних емоцій, втрачений час і гроші??? Сьогодні 51 робочий день виготовлення ВАМИ замовлення лише двох дверей, тобто порушення Вами строків поставки товару щонайменше на 16 робочих днів. З огляду на все, без судових процесів та стягнення неустойки не обійдеться.
P.S. Двері замовляємо ми, наші родичі та друзі не вперше, завжди все виконувалось вчасно та якісно, були задовлені і якістю товару і монтажними роботами.

Обов’язки не виконуються по рекламаціі

Гость Гость 16 березня, 2022 год
Прийшли двері з фабричним браком ! Ніхто заміни не зробив ! Виставили рахунок по захмарній ціні ! Ціна не відповідає якості ! Ціна завищена , якість на 3-
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 7 квітня, 2022 год
Добрий день.
Нам дуже важлива кожна думка і кожний споживач. Саме тому хочемо розібратись в цьому випадку і допомогти Вам в вирішенні питання.
Оскільки у выдгуку Вами було вказано, що "заміну ніхто не зробив", значить виявлний дефект був погоджений виробництвом, а заміну доставити не змогли із-за початку воєнних дій на рериторії України. Однак це не відміняє погоджену заміну. Все буде надано після нормалізації ситуації і логістики в першу чергу в залежності від регіону.
Для того, щоб більш конкретно можна було зорієнтувати Вас по термінам, а також по іншим питанням, які Вас можуть зацікавити, просими надіслати повторно фото дефектів, свої контактні дані (ім'я, номер телефону, в якому місті був придбаний товар, в якому магазині був придбаний товар), а також фото документів по яким був придбаний товар (фото видаткової накладної) на пошту [email protected]
Токож розберемося з ситуацією щодо "виставленого рахунку по захмарній ціні", адже рахунок може бути виставлений тільки на основі затвердженого прайсу і додаткові націнки від продавця не можливі!
Ваше звернення не залишиться без уваги.

Отвратительное качество !!!

Ольга Ольга 10 лютого, 2022 год
Цена-качество не соответствует. Двери пришли со вздутой краской , много мусора под краской , поцарапанные и это на всех 3 дверях в заказе . Потом поменяли полотна и часть коробки , но не заводское , а в кустах резали , без чопиков и дырочек под них . Меня не хотят на нормальные , говорят мы пришлём метр стойки ,... Читати відгук Цена-качество не соответствует. Двери пришли со вздутой краской , много мусора под краской , поцарапанные и это на всех 3 дверях в заказе . Потом поменяли полотна и часть коробки , но не заводское , а в кустах резали , без чопиков и дырочек под них . Меня не хотят на нормальные , говорят мы пришлём метр стойки , а вы сами вырещайти какой вам надо .
Переваги:
  1. Нет
Недоліки:
  1. Цена-качество не соответствует. Двери пришли со вздутой краской , много мусора под краской , поцарапанные и это на всех 3 дверях в заказе . Потом поменяли полотна и часть коробки , но не заводское , а в кустах резали , без чопиков и дырочек под них . Меня не...
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 11 лютого, 2022 год
Добрий день.
Нам дуже шкода, що придбана вами продукція виявилась неналежної якості.
Однак, після отримання звернення по цьому питанню, виробництвом було погоджено заміну і відповідь про дане погодження було надіслане в 2-х денний термін, що не перевищує строки встановлені законодавством. Стойова коробки для поперечини надається Вам для заміни зі складського запасу і не може бути зафрезована під направляючі шканти. Довжина цієї поперечини також надається з деяким запасом за для запобігання непорозумінь з приводу її розміру та можливих проблем при монтажі, що може призвести до зриву та перенесення встановлення дверей. Також слід враховувати, що відсутність даних отворів під направляючі шканти не являтся причиною для подання рекламації та гарантійної заміни, оскільки вони не являються елементам кріплення. Скручування стойових дверної коробки виконується виключно шурупами.

Обидно ,больше добавить нечего

Евгений Евгений 19 листопада, 2021 год
Отзыв для покупателей чтобы имели общее представление о компании Родос .
Заказ пришел с задержкой
Оказалось что двери бракованные , после обращений к представителям компании, в Одессе, я понял что таких ур..ов надо ещё поискать.Правды добились спустя пару месяцев.
После близкого общения с продавцом стало все понятно что это шарашкина контора у которой нет своих даже магазинов ,салонов (может даже... Читати відгук
Отзыв для покупателей чтобы имели общее представление о компании Родос .
Заказ пришел с задержкой
Оказалось что двери бракованные , после обращений к представителям компании, в Одессе, я понял что таких ур..ов надо ещё поискать.Правды добились спустя пару месяцев.
После близкого общения с продавцом стало все понятно что это шарашкина контора у которой нет своих даже магазинов ,салонов (может даже и фабрики ) , они разводят частных предпринимателей на открытие этих магазинов и с таким качеством дверей предприниматели прогорают.А компания Родос рекламируется на шару и завышает цены , якобы они мега бренд и стоят своих денег ....нет слов , людей разводят просто на деньги за низкокачественный продукт ...Не советую ...
Недоліки:
  1. Сроки доставки
  2. Качество дверей
  3. Отношение к клиенту
  4. Общее впечатление от "компании"
Фабрика Дверей РОДОС Відповідь представника Фабрика Дверей РОДОС 23 листопада, 2021 год
Доброго дня Євгеній .
Дякуємо вам за відгук. Нам прикро за цю ситуацію. Інформацію передано керівництву та відповідальним спеціалістам відділу якості. Напишіть будь-ласка дату, номер Вашого замовлення по якому були відванатжені браковані двері та фото безбосередньо самого браку.
Також, для більш оперативної взаємодії, просимо указати контактний номер телефону.
Всю інформацію просимо надіслати на [email protected]
Перелічені недоліки являються недопустимими і не залишаться без уваги.
Фабрика Дверей РОДОС
Фабрика Дверей РОДОС:
- Модельный ряд компании представлен четырьмя большими направлениями: - двери в ПВХ декорах; - крашенные двери; - шпонированные двери; - двери без покрытия.

Рейтинг 2 з 5 на підставі 84 відгуків
Меблі
amebli.com.ua
amebli.com.ua

Рейтинг: 3.3
32 відгука
Интернет-магазин Mebel-Trade
Интернет-магазин Mebel-Trade

Рейтинг: 4.9
53 відгука
Интернет-магазин Itis
Интернет-магазин Itis

Рейтинг: 1.1
750 відгуків
Интернет-магазин Світ Матраців
Интернет-магазин Світ Матраців

Рейтинг: 3.3
72 відгука
Интернет-магазин мебели AMF
Интернет-магазин мебели AMF

Рейтинг: 3.5
278 відгуків
mebli-zakaz.kiev.ua интернет-магазин
mebli-zakaz.kiev.ua интернет-магазин

Рейтинг: 3.1
122 відгука
​Фабрика Frankof
​Фабрика Frankof

Рейтинг: 4.5
33 відгука
Васильковская Мягкая Мебель
Васильковская Мягкая Мебель

Рейтинг: 4.6
78 відгуків
Интернет магазин holz.ua
Интернет магазин holz.ua

Рейтинг: 4.8
356 відгуків
Mebel-store.com.ua
Mebel-store.com.ua

Рейтинг: 1.5
11 відгуків