Монтажники зі мною не зв’язались і не попередили, коли мали приїхати. Добре, що хоч були прораби на місці. Я уточнювала, що мала в зазначену дату приїхати до Києву з Житомира на 11:00. Коли ми приїхали, монтажники поставили неправильно шупупи, тим самим подерли замки. Чоловін обдивився двері і знайшов дуже багато мінусів. Не прилягав ущільнювач і двері не змикаються як потрібно. Рамка для дверей з однієї сторони погано закріплена. На це все подивився монтажник і сказав: У ВАС САМІ ДЕШЕВІ І ПОГАНІ ДВЕРІ! І ВЗАГАЛІ ЦЕ НЕ РОДОС!🤯 Я в шоці стою. Але я звідки це могла знати? Мені менеджер по телефону про це не сказав! Не уточнював, що я обираю ДВЕРІ-Г*ВНО. Діло не в грошах, я не знала, що це «найдешевше» полотно і т.д. Щоб мені це уточнили, я б замовила «кращі»! Ми почали з монтажником розбиратись і казати, що не подобається, замість того, щоб він вирішив ці проблемі він швирнув назад наші гроші, які ми відразу ж йому заплатили за монтаж і гупнув дверима та пішов…. Слів просто не було.
Ну ми ж почали дзвонити головному монтажнику. Він сказав, що до нас прийде ще один з інспектором. Вони прийшли, через пару днів і вже з таким лицем: «що це ми щось тут видумуємо». Також розказав, що двері в нас Г*ВНО. Я йому кажу: «Щоб ми знали що так буде і двері в нас погані, ми б в іншому місці замовляли дешевші і різниці точно б не було…».
Він сказав, що все у нас «норма». Найцікавіше те, що навіть прораб сказав, що двері погано поставлені. Ми спеціально у вас замовляли і робили монтаж не з ОЛХ, а у вас, бо думали, що буде краще. Бо думали, що монтажники Родоса вміють ставити двері… Цей інспектор сказав, що головний набере завтра мене. Минув тиждень і він мені пише, що типу скидайте гроші на карту… Еммм, я питаю: «За що? За те що проблему не вирішили?». Він каже: «У вас все норма!». Так я грошей за монтаж і не оплатила, бо цей так само псіханув і написав «Гарного дня!». Ось так…
Коротше кажучи, я такого не очікувала, була більшої думки про вашу компанію. Шкода, що так вийшло. Рекомендувати вас не буду.
Переваги:
Двері самі по собоі гарні і фурнітуру я обрала не з дешевих, то вони виглядають супер.
Недоліки:
Сервіс. Як від менеджера так і до монтажників. З ОЛХ певно, якщо б замовила, то різниці не відчула б.
Стосовно монтажної бригади, які не зв’язались з вами заздалегідь, приносимо вибачення.
Стосовно решти, відгук перебільшений. Дверні замки не комплектуються само різами і монтажник використовує відповідно до кольору замка: для замка в покритті хром – само різ хромований, для чорного замка – чорні саморізи і т.д. В вашому випадку для чорного замка монтажник використав чорні саморізи.
Монтаж дверних блоків проведено якісно. Незначні зазори в місцях прилягання дверного полотна до дверної коробки, обумовлені наявністю ущільнювача і якщо зробити більш щільне прилягання дверного полотна, то при закритті дверей доведеться прикладувати зусиль щодо зачинення дверей. Тому регулювання зроблене в оптимальному положенні.
Двері, які ви придбали дійсно з лінійки більш бюджетного сегменту, але їх ніхто (ні монтажник, ні представники фабрики) не називав, так як ви написали в відгуку. Незалежно від того це бюджетна лінійка чи ні ні всі дверні полотна і погонаж (коробки, лиштва та ін..) відповідають нормам Державних стандартів України, що зазначені в паспорті на виріб в тому числі щодо якості поверхні з закінченим лакофарбовим покриттям.
Дуже шкода, що ви залишились з негативним враженням. Це ваша думка, але вважаємо що відгук не є об’єктивним і занадто перебільшеним.
Ви не оплатили послуги монтажа, посилаючись на те, що присутні недоліки. По факту виїзду представників компанії, всі моменти були пояснені, обговорені і було зроблено додаткові регулювання. Об’єктивної причини для відмови оплати за проведений монтаж виявлено не було.
Фабрика Дверей РОДОС: - Модельный ряд компании представлен четырьмя большими направлениями: - двери в ПВХ декорах; - крашенные двери; - шпонированные двери; - двери без покрытия.
ДВЕРІ-Г*ВНО! - Відгуки про Фабрика Дверей РОДОС
Ну ми ж почали дзвонити головному монтажнику. Він сказав, що до нас прийде ще один з інспектором. Вони прийшли, через пару днів і вже з таким лицем: «що це ми щось тут видумуємо». Також розказав, що двері в нас Г*ВНО. Я йому кажу: «Щоб ми знали що так буде і двері в нас погані, ми б в іншому місці замовляли дешевші і різниці точно б не було…».
Він сказав, що все у нас «норма». Найцікавіше те, що навіть прораб сказав, що двері погано поставлені. Ми спеціально у вас замовляли і робили монтаж не з ОЛХ, а у вас, бо думали, що буде краще. Бо думали, що монтажники Родоса вміють ставити двері… Цей інспектор сказав, що головний набере завтра мене. Минув тиждень і він мені пише, що типу скидайте гроші на карту… Еммм, я питаю: «За що? За те що проблему не вирішили?». Він каже: «У вас все норма!». Так я грошей за монтаж і не оплатила, бо цей так само псіханув і написав «Гарного дня!». Ось так…
Коротше кажучи, я такого не очікувала, була більшої думки про вашу компанію. Шкода, що так вийшло. Рекомендувати вас не буду.
відгук
Коментарі до відгуку
Дуже шкода, що ви залишились такої думки.
Стосовно монтажної бригади, які не зв’язались з вами заздалегідь, приносимо вибачення.
Стосовно решти, відгук перебільшений. Дверні замки не комплектуються само різами і монтажник використовує відповідно до кольору замка: для замка в покритті хром – само різ хромований, для чорного замка – чорні саморізи і т.д. В вашому випадку для чорного замка монтажник використав чорні саморізи.
Монтаж дверних блоків проведено якісно. Незначні зазори в місцях прилягання дверного полотна до дверної коробки, обумовлені наявністю ущільнювача і якщо зробити більш щільне прилягання дверного полотна, то при закритті дверей доведеться прикладувати зусиль щодо зачинення дверей. Тому регулювання зроблене в оптимальному положенні.
Двері, які ви придбали дійсно з лінійки більш бюджетного сегменту, але їх ніхто (ні монтажник, ні представники фабрики) не називав, так як ви написали в відгуку. Незалежно від того це бюджетна лінійка чи ні ні всі дверні полотна і погонаж (коробки, лиштва та ін..) відповідають нормам Державних стандартів України, що зазначені в паспорті на виріб в тому числі щодо якості поверхні з закінченим лакофарбовим покриттям.
Дуже шкода, що ви залишились з негативним враженням. Це ваша думка, але вважаємо що відгук не є об’єктивним і занадто перебільшеним.
Ви не оплатили послуги монтажа, посилаючись на те, що присутні недоліки. По факту виїзду представників компанії, всі моменти були пояснені, обговорені і було зроблено додаткові регулювання. Об’єктивної причини для відмови оплати за проведений монтаж виявлено не було.