Заказали двери в май июнь 20года к осени установили через год начала проявляться паутинка. Сейчас полностью все 5 дверей разорвало краску по торцах это просто не двери а г..но. ответ производителя изначальный год прошёл это не наши проблемы.Не стоят ни копейки потраченных денег .
Переваги:
Их попросту нет выброшенные деньги лучше не покупать у данного производителя
Дуже шкода, що у вас склалось таке враження про продукцію компанії Родос.
Тим не менше, це не може бути розглянуто як гарантійний випадок. Дефекти, які ви описали могли статись лише під дією зовнішніх чинників в процесі зберігання чи експлуатації.
Дверні полотна моделі Порто 2 в 2020 і в 2021 роках виготовлялись не під конкретне замовлення, а як правило знаходились на вільному залишку на складі. Тобто виготовлялись серійно. Окрім вашої скарги, жодного звернення від покупців щодо появи розтріскування лакофарбового покриття на дверях, компанія Родос не отримувала, а отже виробничим дефектом це вважати не можна, оскільки подібні дефекти мали б бути масово!
Дуже прикро що Ви так відповідаєте своїм клієнтам , двері чекали близько місяця, як звичайне користування могло вплинути що фарба з усіх торців роздізлася , можливо питання в тому що вине хочете визнавати що дефект з вашої сторони оскільки через пару місяців просто змінили Тип фарби. Ще б зрозуміло як би одне полотно так 5 полотен всі в різних приміщеннях, на мій погляд якщо таке трапилося це дефект виробництва а на рахунок чи були звернення я так думаю що ви правду не скажите оскільки , в відповіді ви вже надали неправдиву інформацію якщо виробництво серійне максим тиждень чекати а не місяць.
Фабрика Дверей РОДОС: - Модельный ряд компании представлен четырьмя большими направлениями: - двери в ПВХ декорах; - крашенные двери; - шпонированные двери; - двери без покрытия.
Ужасное качество rodos модель Porto 2 - Відгуки про Фабрика Дверей РОДОС
відгук
Коментарі до відгуку
Дуже шкода, що у вас склалось таке враження про продукцію компанії Родос.
Тим не менше, це не може бути розглянуто як гарантійний випадок. Дефекти, які ви описали могли статись лише під дією зовнішніх чинників в процесі зберігання чи експлуатації.
Дверні полотна моделі Порто 2 в 2020 і в 2021 роках виготовлялись не під конкретне замовлення, а як правило знаходились на вільному залишку на складі. Тобто виготовлялись серійно. Окрім вашої скарги, жодного звернення від покупців щодо появи розтріскування лакофарбового покриття на дверях, компанія Родос не отримувала, а отже виробничим дефектом це вважати не можна, оскільки подібні дефекти мали б бути масово!