Катерина Ч. Відгук додано 26 січня, 2025 год33 перегляда
Двері, що не виконують функцію дверей - RODOS Вибирали здавалось б якісні вхідні двері , зупинились на Rodos та отримали лайно. Фото прикріплюю. Відразу після встановлення все почало вілвалюватись. Ручка залишається в руках , верхній замок відпадає . Привезли продавця показати що це, той знизує плечима і каже, що не знаю чому так. Жодних вірешень завод не пропонує , як каже продавець , це не їх вина а наша як покупців. Купували, до речі в в Епіцентрі в представників магазину Родос м. Івано-Франківськ. - Серйозно???!!! Яким чином ? Постояли місяць двері ( ними зрозуміло що ніхто не користувався, так як ручка залишається в руках, добре, що є бокові двері ) і почались інші дива- повідходили оздоблюючі планки від дверей .
Дуже прикро, що у вас склалось таке враження про якість дверей, але слід враховувати, що елементи фурнітури (дверна ручка, декоративні накладки на замок тощо) встановлюються і закріплюються безпосередньо при монтажі дверного блоку, задля безпечного транспортування і збереження фурнітури від пошкоджень при перевезенні.
Для з'ясування обставин появи інших дефектів та допомоги в вирішенні ситуації по решті питань, просимо написати лист з прикріпленими фото дефектів додавши фото видаткової накладної де видно її номер на пошту [email protected].
Звісно ж зрозуміло, що елементи фурнітури (дверна ручка, декоративні накладки на замок тощо) встановлюються і закріплюються безпосередньо при монтажі дверного блоку. Чому вони не тримаються, чому не фіксуються , чому все відлітає?
Якщо ви уважно придивитесь, то звернете увагу на те, що елемент який з'єднує ручку дверей з зовнішньої та внутрішньої сторони є не суцільним, а складається з двох окремих елементів і якби якісно їх не намагатись монтувати, вони не тримаються тому, що це дві окремі частини яких не можливо зафіксувати. Ручка залишається в руках при відкритті дверей!
В комплекті до дверної ручки йде короткий металевий квадрат (стрижень, я ви назвали). Виробництво, при комплектації дверного блоку до набору фурнітури додаї суцільний металевий "стрижень" довжиною 170 мм для того щоб дверні ручки можна було якісно закріпити. Чому монтажники його не використали ми не можемо знати.
Будь-ласка, напишіть на вище зазначену пошту вказавши реквізити для відправки подовженого квадарату для монтажу дверної ручки.
Станом на сьогодні можу з впевненістю зазначити, що ваш сервіс та підтримка на рівні якості дверей.
Також зазначу, що ніякої відповіді на пошту не було отримано протягом тижня!
Навіщо було зазаначати пошту [email protected]. для з'ясування обставин появи інших дефектів та допомоги в вирішенні ситуації по решті питань, якщо ніякої відповіді не надаєте?
Фабрика Дверей РОДОС: - Модельный ряд компании представлен четырьмя большими направлениями: - двери в ПВХ декорах; - крашенные двери; - шпонированные двери; - двери без покрытия.
Чи є гірший виробник вхідних дверей ? - Відгуки про Фабрика Дверей РОДОС
Вибирали здавалось б якісні вхідні двері , зупинились на Rodos та отримали лайно.
Фото прикріплюю.
Відразу після встановлення все почало вілвалюватись. Ручка залишається в руках , верхній замок відпадає . Привезли продавця показати що це, той знизує плечима і каже, що не знаю чому так.
Жодних вірешень завод не пропонує , як каже продавець , це не їх вина а наша як покупців. Купували, до речі в в Епіцентрі в представників магазину Родос м. Івано-Франківськ.
- Серйозно???!!! Яким чином ?
Постояли місяць двері ( ними зрозуміло що ніхто не користувався, так як ручка залишається в руках, добре, що є бокові двері ) і почались інші дива- повідходили оздоблюючі планки від дверей .
відгук
Коментарі до відгуку
Дуже прикро, що у вас склалось таке враження про якість дверей, але слід враховувати, що елементи фурнітури (дверна ручка, декоративні накладки на замок тощо) встановлюються і закріплюються безпосередньо при монтажі дверного блоку, задля безпечного транспортування і збереження фурнітури від пошкоджень при перевезенні.
Для з'ясування обставин появи інших дефектів та допомоги в вирішенні ситуації по решті питань, просимо написати лист з прикріпленими фото дефектів додавши фото видаткової накладної де видно її номер на пошту [email protected].
Не закріплена фурнітура результат не якісно проведеного монтажу.
Будь-ласка, напишіть на вище зазначену пошту вказавши реквізити для відправки подовженого квадарату для монтажу дверної ручки.
Також зазначу, що ніякої відповіді на пошту не було отримано протягом тижня!
Навіщо було зазаначати пошту [email protected]. для з'ясування обставин появи інших дефектів та допомоги в вирішенні ситуації по решті питань, якщо ніякої відповіді не надаєте?