Прийшли двері з фабричним браком ! Ніхто заміни не зробив ! Виставили рахунок по захмарній ціні ! Ціна не відповідає якості ! Ціна завищена , якість на 3-
Нам дуже важлива кожна думка і кожний споживач. Саме тому хочемо розібратись в цьому випадку і допомогти Вам в вирішенні питання.
Оскільки у выдгуку Вами було вказано, що "заміну ніхто не зробив", значить виявлний дефект був погоджений виробництвом, а заміну доставити не змогли із-за початку воєнних дій на рериторії України. Однак це не відміняє погоджену заміну. Все буде надано після нормалізації ситуації і логістики в першу чергу в залежності від регіону.
Для того, щоб більш конкретно можна було зорієнтувати Вас по термінам, а також по іншим питанням, які Вас можуть зацікавити, просими надіслати повторно фото дефектів, свої контактні дані (ім'я, номер телефону, в якому місті був придбаний товар, в якому магазині був придбаний товар), а також фото документів по яким був придбаний товар (фото видаткової накладної) на пошту [email protected]
Токож розберемося з ситуацією щодо "виставленого рахунку по захмарній ціні", адже рахунок може бути виставлений тільки на основі затвердженого прайсу і додаткові націнки від продавця не можливі!
Фабрика Дверей РОДОС: - Модельный ряд компании представлен четырьмя большими направлениями: - двери в ПВХ декорах; - крашенные двери; - шпонированные двери; - двери без покрытия.
Обов’язки не виконуються по рекламаціі - Відгуки про Фабрика Дверей РОДОС
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже важлива кожна думка і кожний споживач. Саме тому хочемо розібратись в цьому випадку і допомогти Вам в вирішенні питання.
Оскільки у выдгуку Вами було вказано, що "заміну ніхто не зробив", значить виявлний дефект був погоджений виробництвом, а заміну доставити не змогли із-за початку воєнних дій на рериторії України. Однак це не відміняє погоджену заміну. Все буде надано після нормалізації ситуації і логістики в першу чергу в залежності від регіону.
Для того, щоб більш конкретно можна було зорієнтувати Вас по термінам, а також по іншим питанням, які Вас можуть зацікавити, просими надіслати повторно фото дефектів, свої контактні дані (ім'я, номер телефону, в якому місті був придбаний товар, в якому магазині був придбаний товар), а також фото документів по яким був придбаний товар (фото видаткової накладної) на пошту [email protected]
Токож розберемося з ситуацією щодо "виставленого рахунку по захмарній ціні", адже рахунок може бути виставлений тільки на основі затвердженого прайсу і додаткові націнки від продавця не можливі!
Ваше звернення не залишиться без уваги.