Інтернет-магазин автозапчастин EXIST.UA є лідером інтернет-продажу на ринку автозапчастин України. Компанія EXIST.UA - надає клієнтам широкий спектр автомобільних запасних частин та аксесуарів, а розвиток інтернет-технологій дав можливість максимально спростити та прискорити процеси пошуку, підбору та придбання. В основі проекту EXIST.UA закладено найсучасніші інформаційні технології, унікальні програмні розробки, аналітична та статистична...
детальніше
пока нейтрально, им есть над чем работать - Відгуки про EXIST.UA
відгук
Коментарі до відгуку
Надамо пару загальних пояснень:
1. ОЕМ запчастини, хоч і йдуть під брендом автовиробника, але автовиробники їх не виготовляють. В пакування ОЕМ деталі йдуть ті автозапчастини, які виготовляють компанії, що спеціалізуються на них і є постачальниками на конвеєр автовиробника.
2. Ми не вказуємо країну виробництва тієї чи іншої деталі, адже у багатьох виробників є заводи в різних країнах світу і ми не можемо знати, з якої саме країни буде деталь з нашого партнерського складу. Зазвичай, інформація про країну - це країна реєстрації бренду. Наприклад, країна реєстрації бренду Valeo - Франція, але її заводи розміщені у 20 країнах світу.
Аби ми мали можливість надати більш конкретну відповідь по вашій ситуації, могли б ви написати номер замовлення?
Дякуємо.
И Да именно разъяснение по 1 пункту очень странное (я не утверждаю что такое не может быть): я покупаю з/ч бренд Denso, приходит негерметично закрытая коробка Denso в которой з/ч от MotoRad. Так я мог сразу купить з/ч от MotoRad с тем же партномером но по справедливой цене, нет никаких признаков что это изготовлено для Denso, да так можно и подмену сделать, тем более что на з/ч нет даты (т.е. это может быть любая партия). Отдельно отмечу упаковка была негерметична.
Как замечание по ситуации, я могу сказать что и другой бренд с подобной ценой поставляет те же з/ч от MotoRad с тем же партномером.
Остается вопрос: как правильно уведомлять покупателя о возможности таких ситуаций до совершения сделки?
по пункту 2: я задавал вопрос в чате, о том получу ли я именно оригинальную з/ч, причем я указал саму з/ч и дал ссылку на товар, значит меня неверно проконсультировали до момента совершения покупки.
Пусть даже моя ситуация входит в 2% недоразумений, но нужно что-то делать чтоб такого не повторялось, а тут Вас поливают и прессуют недовольные покупатели.
в вашу пользу: навигация на сайте, консультации, упаковка от сайта это красиво и заявляет как серьезную контору.