Інтернет-магазин автозапчастин EXIST.UA є лідером інтернет-продажу на ринку автозапчастин України. Компанія EXIST.UA - надає клієнтам широкий спектр автомобільних запасних частин та аксесуарів, а розвиток інтернет-технологій дав можливість максимально спростити та прискорити процеси пошуку, підбору та придбання. В основі проекту EXIST.UA закладено найсучасніші інформаційні технології, унікальні програмні розробки, аналітична та статистична...
детальніше
Категорично не рекомендую сайт https://exist.ua - Відгуки про EXIST.UA
Шкода що скільки років купував у вас!
Про те що мені сказали ,під час повернення що я навіть лампочку маю встановлювати на сто. А тепер слухайте ви не поважаєте своіїх покупців. СТО? Ви в своєму розумі, якщо на те пішло, то сто має бути офіційним яке займається саме Джипами, в моєму місті немає , ток що мені для встановлення лампочки потрібно їхати в Київ, за 350 км? Я дуже шкодую що ви вирішуєте так питання. Ви просто не поважаєте своїх покупців і замість питання де встановлював ,задались питанням де ви цей товар бракований взяли і чому він потрапляє людям.Зроблю максимум що зможу в своїх силах, щоб про ваш неліквід ,узнало як можна більше порядних людей.
відгук
Коментарі до відгуку
"Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12
Датчик ви встановили та використовували, тому повернення протягом 14 днів, згідно статті 9 Закону, не є можливим.
Ми можемо оформити рекламацію щодо даного товару, але для цього необхідно із вашого боку виконання гарантійних вимог, які викладено на нашому сайті:
- до товару вартістю 3000 грн і більше та будь-яких електричних виробів - надання дефектного товару, замовлення-наряду на монтаж товару на СТО та акту рекламації; https://exist.ua/pages/warranty/
Нашим співробітником у телефонній розмові, вам було пояснено всі ці аспекти, а також запропоновано оформити рекламацію із дотриманням вимог, що робити ви, нажаль, категорично відмовилися.
Крім того, вам пропонували записати вас на перевірене СТО (стосовно статусу: офіційне чи ні, в нас жодної вимоги не було) для проведення диагностики і, якщо дісно датчик несправний, то оформити рекламацію, повернути кошти за датчик та компенсувати витрати на дану диагностику. Відмови від вас по цій пропозиції не було і ми зараз підбираємо таке СТО.
Стосовно оливи, то, враховуючи, що ви її придбали у лютому 2018 року і не зверталися із зауваженнями до компанії, ми не можемо ані підтвердити , ані спростувати ваші підозри.