Лінія магазинів EVA – національна мережа магазинів формату drogerie. Асортимент EVA – косметика, парфумерія, засоби особистої гігієни, побутова хімія, товари для догляду за дітьми, біжутерія та аксесуари.
Компанія працює на ринку рітейлу з 2002 року. Наразі EVA входить до трійки лідерів національного ринку мереж такого формату. EVA – переможець Національної...
детальніше
Не отримала замовлення - Відгуки про EVA магазин
відгук
Коментарі до відгуку
Але вже всі строки доставки пройшли, а замовлення так і не прийшло. Те про що й казала, в субботу зранку отримала повідомлення «прямує до пункту видачі», сьогодні вже вівторок, чотири дні прямує замовлення з Броварів в Київ.
Написано: "03.10 - «прямує до пункту видачі..». Зазначу, що 03.10 - це неділя. Не треба плутати інших.
Повідомлення про доставку надсилає перевізник.
І повідомлення про доставку дізнавалась сама.
Щодо перевізника, тобто Ви їх не контролюєте і не підтримуєте з ними зв‘язок?
Якщо Ви за перевізника не несете ніякої відповідальності, то в принципі він може і не доставити замовлення і Ви скажете: «Це питання перевізника, він робить доставку, тому допомогти нічим не можемо».
Тоді ніякої довіри до Вас бути не може, якщо посилаєтесь на перевізника, а самі ні за що не несите ніякої відповідальності.
Де повідомлення про доставку і тим паче з датою? - поясніть, чому не було повідомлення про передбачувану доставку і де в цьому пункті вказано, що перевізник надсилає про передбачувану доставку.
2.8. Здійснюючи Замовлення, Користувач/Покупець погоджується з тим, що Продавець може доручити виконання Договору третій особі, водночас залишаючись відповідальним за його виконання. - Боти Єви посилаються на перевізника і все.
Побажання поліпшити доставку, щоб все було виконано в строки, а також навчити ботів бути толерантними. Щоб б у них було достатньо інформації для відповіді, а не лише «Чекайте повідомлення від перевізника». І якщо замовлення прибуло несвоєчасно і без повідомлення, то прояснити і надати відповідь, а не відповідати всім, що вони не праві на цьому сайті. Боротися за клієнтів, а не навпаки відлякувати.
Дякую за УВАГУ!
Так ось, не було повідомлення зі статусом «в обробці» і «відправлене».
Одразу хочу зауважити, що статус «прийнято» і «в обробці» це різні речі, так само як і «відправлено» і «прямує до пункту видачі».
По логіці ці статуси повинні бути одне за одним.
Тобто 1 - «прийнято», 2 - «в обробці», 3 - «відправлено», 4 - «прямує до пункту видачі», 5 - «доставлено».
То що саме, я повинна була побачити в цьому Договорі?
В мене лише повідомлення 27.09 - «прийняте» і сьогодні зранку 03.10 - «прямує до пункту видачі.» Лише сьогодні і знову ж таки не вказується дата доставки.
Виникають питання: Скільки днів ще прямуватиме? І яка все ж таки дата доставки?