Не отримала замовлення - Відгуки про EVA магазин

EVA магазин
Відгук додано 2 жовтня, 2021 год 100 переглядів
Зробила замовлення (шампунь і кондиціонер) зранку 27.09.2021. Прийшло повідомлення, що моє замовлення прийнято. На сайті вказано, що доставка 2-3 дні, для де-яких продуктів до 5-ти днів. 30.09.2021 подзвонила на гарячу лінію, щоб уточнити дату доставки, мені відповіли, що статус «зібрано» і скоріш за все доставка буде 01.10.2021. Сьогодні вже 02.10.2021, продукт не доставлено. Навіть ніякого повідомлення не надіслали, щодо статусу. Подзвонила 01.10.2021 знову на гарячу лінію. Сказали, що дуже дивно, але статус останній раз змінювався в день замовлення, тобто 27.09.2021. Повідомили, що піднімуть запит і повідомлять. Також сказали, що терміни розгляду скарги швидкі 1-2 дні, ну максимум 6. Чекати доставку в Києві з Броварів тиждень, а потім ще до тижня можуть розглядати скаргу і не факт, що я отримаю замовлення. Розчарована Інтернет-магазином ЄВА."
Переваги:
  1. Їх немає
Недоліки:
  1. Замовлення не доставили і не надали ніякої інформації, щодо статусу замовлення. Невідомо де замовлення і чи прийде воно взагалі коли-небудь.
2 згодні 2 не згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника EVA магазин 4 жовтня, 2021 год
Доброго ранку! Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення у ком'юніті Facebook або Instagram та вкажіть номер вашого замовлення. Ми перевіримо інформацію та надамо вам зворотний зв'язок.
Аліна 5 жовтня, 2021 год
Написала в ком‘юніті. Нічого нового не не дізналась. Стандартна фраза, що на цьому сайті, що в смс, яка мені прийшла в субботу, що в ком‘юніті «Очікуйте повідомлення про доставку».

Але вже всі строки доставки пройшли, а замовлення так і не прийшло. Те про що й казала, в субботу зранку отримала повідомлення «прямує до пункту видачі», сьогодні вже вівторок, чотири дні прямує замовлення з Броварів в Київ.
Я 6 жовтня, 2021 год
Треба перевіряти СМС, повідомлення від перевізника вже надходило.
Аліна 6 жовтня, 2021 год
Повідомлення про доставку не надходило. Нагадую, що терміни доставки 2-3 дні, для де-яких продуктів до 5 днів. 05.10 був 6-ий день, тобто строки доставки прострочені. 05.10 я отримала замовлення, але про доставку я дізналась, коли подзвонила на гарячу лінію. Повідомлення про доставку мені так і не надійшло.
Я 6 жовтня, 2021 год
До того ж, строки не пропущено, і про які 4 дні тут різні вигадки?

Написано: "03.10 - «прямує до пункту видачі..». Зазначу, що 03.10 - це неділя. Не треба плутати інших.
Аліна 6 жовтня, 2021 год
Це немає ніякого значення, оскільки строки доставки всеодно прострочені і повідомлення про доставку не надіслано.
Я 6 жовтня, 2021 год
Має значення, бо у відгуку спотворена інформація!

Повідомлення про доставку надсилає перевізник.
Аліна 6 жовтня, 2021 год
Про прострочені терміни доставки правда, не рахувавши дня замовлення 27.09 доставкв була на 6 день 05.10 (а не 2-3 дня, для де-яких продуктів до 5-ти (не відомо для яких)).

І повідомлення про доставку дізнавалась сама.

Щодо перевізника, тобто Ви їх не контролюєте і не підтримуєте з ними зв‘язок?

Якщо Ви за перевізника не несете ніякої відповідальності, то в принципі він може і не доставити замовлення і Ви скажете: «Це питання перевізника, він робить доставку, тому допомогти нічим не можемо».

Тоді ніякої довіри до Вас бути не може, якщо посилаєтесь на перевізника, а самі ні за що не несите ніякої відповідальності.
Я 6 жовтня, 2021 год
У Договорі зазначені усі подробиці щодо перевізника. Не треба зайвого марнослів'я. За додатковими роз'ясненнями можна звернутися у особисті повідомлення.
Аліна 7 жовтня, 2021 год
4.8. Після оформлення Замовлення на Сайті та його підтвердження Покупцеві надається інформація про передбачувану дату доставки шляхом надсилання електронного повідомлення на адресу, вказану Покупцем під час реєстрації/оформлення замовлення, або за телефоном.



Де повідомлення про доставку і тим паче з датою? - поясніть, чому не було повідомлення про передбачувану доставку і де в цьому пункті вказано, що перевізник надсилає про передбачувану доставку.



2.8. Здійснюючи Замовлення, Користувач/Покупець погоджується з тим, що Продавець може доручити виконання Договору третій особі, водночас залишаючись відповідальним за його виконання. - Боти Єви посилаються на перевізника і все.



Побажання поліпшити доставку, щоб все було виконано в строки, а також навчити ботів бути толерантними. Щоб б у них було достатньо інформації для відповіді, а не лише «Чекайте повідомлення від перевізника». І якщо замовлення прибуло несвоєчасно і без повідомлення, то прояснити і надати відповідь, а не відповідати всім, що вони не праві на цьому сайті. Боротися за клієнтів, а не навпаки відлякувати.



Дякую за УВАГУ!
Я 3 жовтня, 2021 год
Терміни доставки замовлення наведено без урахування дня замовлення, а про точний термін доставки буде повідомлення від перевізника. Дана інформація доступна клієнту перед оформленням замовлення на сайті у Договорі приєднання.
Алина Миненко 3 жовтня, 2021 год
В п. 4.3. Договору вказано «У процесі обробки Замовлення Покупцю надсилають електронне повідомлення про статус замовлення (В обробці/Відправлене/Доставлене).»



Так ось, не було повідомлення зі статусом «в обробці» і «відправлене».

Одразу хочу зауважити, що статус «прийнято» і «в обробці» це різні речі, так само як і «відправлено» і «прямує до пункту видачі».



По логіці ці статуси повинні бути одне за одним.

Тобто 1 - «прийнято», 2 - «в обробці», 3 - «відправлено», 4 - «прямує до пункту видачі», 5 - «доставлено».



То що саме, я повинна була побачити в цьому Договорі?
Алина Миненко 3 жовтня, 2021 год
Про дату доставки, наскільки я розумію, повинні повідомляти завчасно, тобто після зібрання замовлення (так повинно бути). Навіть якщо лише в понеділок 04.10.2021 5-ий день (крайній строк доставки замовлення), то мене повинні були вже повідомити про дату доставки, чого не сталось. Тим паче на гарячій лінії мені сказали, що щось не так, тому що статус не змінювався з дня замовлення. Дата доставки повідомляється завчасно. Навіть якщо доставка 04.10.2021 (на 5-ий день) і повідомлять в цей самий день, то це є неправильно. Людина повинна скоригувати свій час, можливо взагалі бути не в місті, а строк зберігання лише два дні. Є дуже багато нюансів. Тому повідомляти завчасно це є корректною роботою інтернет-магазину.
Алина Миненко 3 жовтня, 2021 год
Проблема в тому, шо немає ніякого розуміння про статус замовлення, окрім статусу «Прийняте». Клієнта потрібно повідомляти про статус замовлення, наприклад: «прийняте», «зібране», «відправлено, вказавши день доставки».

В мене лише повідомлення 27.09 - «прийняте» і сьогодні зранку 03.10 - «прямує до пункту видачі.» Лише сьогодні і знову ж таки не вказується дата доставки.

Виникають питання: Скільки днів ще прямуватиме? І яка все ж таки дата доставки?
Я 3 жовтня, 2021 год
Про точний термін доставки чекайте повідомлення від перевізника, незабаром замовлення надійде до відділення.


EVA магазин
Всі відгуки

1.5 5
2974 відгука / 331979 переглядів
EVA магазин
Лінія магазинів EVA – національна мережа магазинів формату drogerie. Асортимент EVA – косметика, парфумерія, засоби особистої гігієни, побутова хімія, товари для догляду за дітьми, біжутерія та аксесуари.
Компанія працює на ринку рітейлу з 2002 року. Наразі EVA входить до трійки лідерів національного ринку мереж такого формату. EVA – переможець Національної... детальніше

eva.ua
Перейти на сайт
Косметика та парфюмерія
BROCARD
BROCARD

Рейтинг: 4
1746 відгуків
Beauty insider
Beauty insider

Рейтинг: 2.1
39 відгуків
Beauty Time
Beauty Time

Рейтинг: 5
1 відгук
Notino, s.r.o
Notino, s.r.o

Рейтинг: 2.3
252 відгука
Solo.ua (Соло)
Solo.ua (Соло)

Рейтинг: 4.9
85 відгуків
Магазин french-shop
Магазин french-shop

Рейтинг: 1.6
9 відгуків
proStor
proStor

Рейтинг: 1.4
417 відгуків
Parfumka-shop
Parfumka-shop

Рейтинг: 3.3
45 відгуків
Watsons
Watsons

Рейтинг: 2.8
882 відгука