EasyXpress
Відгуки про компанію EasyXpress роблять її однією з найбільш популярних і надійних в сфері доставки посилок з США. EasyXpress має свій офіс в Києві і в штаті Делавер, де і знаходиться склад EasyXpress.com.ua. саме туди приходять всі Ваші замовлення, упаковуються і відправляються адресатам.
Доставка товарів з США
Потеряли посылку - Відгуки про EasyXpress
В итоге посылку потеряли, потом еще неделю-полторы делали инвентаризацию на складе (делали вид что искали) и в итоге я потерял деньги с этой компанией.
Выводов несколько - если американский офис не затупил то Вам повезло, если что-то пошло не так - Вам здесь никто не поможет.
Профессионализм в логистике стремится к нулю, максимум Вы получите отписки.
Не рекомендую!!!
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дійсно дуже шкода, що у вас склалось негативне враження про роботу нашої компанії.
Ми детально ознайомились з ситуацією, яка трапилась з вашою посилкою, для якої ми виконували послугу переадресації по території США. З нашої сторони, посилку було передано до кур‘єрської служби USPS, але після її передачі, на жаль, руху не було виявлено.
Ми перевіряли всі етапи, аби встановити, чи не сталась помилка зі сторони компанії.
Працівник складу США звертався до кур'єра USPS, аби він надав нам інформацію про місцеперебування посилки, адже стверджує про факт передачі, але відповіді ми так і не отримали. Додатково ми проводили інвентаризацію на американському складі та перевіряли всі непізнані посилки, але серед них вашої не було знайдено, на жаль(
За вашу посилку з трек-номером TBAACY505586420, яка, на превеликий жаль, була втрачена, кошти ми повернули. Оскільки, вами не була обрана послуга гарантування під час її реєстрації, згідно з нашими умовами обслуговування, у разі настання страхового випадку за договором відшкодування, можлива компенсація у розмірі максимум $60, але не більше заявленої вартості. Суму у розмірі 60$ та 9$ за послугу повернення й вартість її переадресації, ми повернули на вашу карту.
Дмитро, ми завжди намагаємось надавати якісний сервіс клієнтам та допомогти з вирішенням будь-яких складних ситуацій, але в будь-якій сфері бувають збої. Ми обов'язково проаналізуємо цю ситуацію і прокладемо зусилля, аби подібного не відбувалося.
Дуже сподіваємось на ваше розуміння.
Бажаємо вам миру та спокою!
Нам дійсно дуже шкода, що у вас склалось негативне враження про роботу нашої компанії.
Ми детально ознайомились з ситуацією, яка трапилась з вашою посилкою, для якої ми виконували послугу переадресації по території США. З нашої сторони, посилку було передано до кур‘єрської служби USPS, але після її передачі, на жаль, руху не було виявлено.
Ми перевіряли всі етапи, аби встановити, чи не сталась помилка зі сторони компанії.
Працівник складу США звертався до кур'єра USPS, аби він надав нам інформацію про місцеперебування посилки, адже стверджує про факт передачі, але відповіді ми так і не отримали. Додатково ми проводили інвентаризацію на американському складі та перевіряли всі непізнані посилки, але серед них вашої не було знайдено, на жаль(
За вашу посилку з трек-номером TBAACY505586420, яка, на превеликий жаль, була втрачена, кошти ми повернули. Оскільки, вами не була обрана послуга гарантування під час її реєстрації, згідно з нашими умовами обслуговування, у разі настання страхового випадку за договором відшкодування, можлива компенсація у розмірі максимум $60, але не більше заявленої вартості. Суму у розмірі 60$ та 9$ за послугу повернення й вартість її переадресації, ми повернули на вашу карту.
Дмитро, ми завжди намагаємось надавати якісний сервіс клієнтам та допомогти з вирішенням будь-яких складних ситуацій, але в будь-якій сфері бувають збої. Ми обов'язково проаналізуємо цю ситуацію і прокладемо зусилля, аби подібного не відбувалося.
Дуже сподіваємось на ваше розуміння.
Бажаємо вам миру та спокою!