Потеряли посылку - Відгуки про EasyXpress

EasyXpress
Відгук додано 9 вересня, 2022 год 36 переглядів
Заказывал достаточно дорогие вещи из США, которые так и не приехали. Товар EasyXpress от Amazon получила и тут началось. То перевозчик указан с ошибкой, то товар найти не могут, то номер накладной не такой. Складывается полное ощущение, что украинский офис никак не контролирует сотрудников на местах в США. Они якобы делают запрос но ответ ждут по несколько дней.
В итоге посылку потеряли, потом еще неделю-полторы делали инвентаризацию на складе (делали вид что искали) и в итоге я потерял деньги с этой компанией.
Выводов несколько - если американский офис не затупил то Вам повезло, если что-то пошло не так - Вам здесь никто не поможет.
Профессионализм в логистике стремится к нулю, максимум Вы получите отписки.
Не рекомендую!!!

2 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника EasyXpress 13 вересня, 2022 год
Дмитро, нам дуже прикро що ви незадоволені роботою нашого сервісу. Напишіть будь ласка номер вашого кабінету аби ми мали змогу перевірити інформацію та зв'язатись з вами. Дякую!
Відповідь представника EasyXpress 21 вересня, 2022 год
Дмитро, дякуємо за надану інформацію та зворотний зв'язок.

Нам дійсно дуже шкода, що у вас склалось негативне враження про роботу нашої компанії.



Ми детально ознайомились з ситуацією, яка трапилась з вашою посилкою, для якої ми виконували послугу переадресації по території США. З нашої сторони, посилку було передано до кур‘єрської служби USPS, але після її передачі, на жаль, руху не було виявлено.

Ми перевіряли всі етапи, аби встановити, чи не сталась помилка зі сторони компанії.



Працівник складу США звертався до кур'єра USPS, аби він надав нам інформацію про місцеперебування посилки, адже стверджує про факт передачі, але відповіді ми так і не отримали. Додатково ми проводили інвентаризацію на американському складі та перевіряли всі непізнані посилки, але серед них вашої не було знайдено, на жаль(



За вашу посилку з трек-номером TBAACY505586420, яка, на превеликий жаль, була втрачена, кошти ми повернули. Оскільки, вами не була обрана послуга гарантування під час її реєстрації, згідно з нашими умовами обслуговування, у разі настання страхового випадку за договором відшкодування, можлива компенсація у розмірі максимум $60, але не більше заявленої вартості. Суму у розмірі 60$ та 9$ за послугу повернення й вартість її переадресації, ми повернули на вашу карту.



Дмитро, ми завжди намагаємось надавати якісний сервіс клієнтам та допомогти з вирішенням будь-яких складних ситуацій, але в будь-якій сфері бувають збої. Ми обов'язково проаналізуємо цю ситуацію і прокладемо зусилля, аби подібного не відбувалося.



Дуже сподіваємось на ваше розуміння.

Бажаємо вам миру та спокою!
Відповідь представника EasyXpress 20 вересня, 2022 год
Дмитро, дякуємо за надану інформацію та зворотний зв'язок.

Нам дійсно дуже шкода, що у вас склалось негативне враження про роботу нашої компанії.



Ми детально ознайомились з ситуацією, яка трапилась з вашою посилкою, для якої ми виконували послугу переадресації по території США. З нашої сторони, посилку було передано до кур‘єрської служби USPS, але після її передачі, на жаль, руху не було виявлено.

Ми перевіряли всі етапи, аби встановити, чи не сталась помилка зі сторони компанії.



Працівник складу США звертався до кур'єра USPS, аби він надав нам інформацію про місцеперебування посилки, адже стверджує про факт передачі, але відповіді ми так і не отримали. Додатково ми проводили інвентаризацію на американському складі та перевіряли всі непізнані посилки, але серед них вашої не було знайдено, на жаль(



За вашу посилку з трек-номером TBAACY505586420, яка, на превеликий жаль, була втрачена, кошти ми повернули. Оскільки, вами не була обрана послуга гарантування під час її реєстрації, згідно з нашими умовами обслуговування, у разі настання страхового випадку за договором відшкодування, можлива компенсація у розмірі максимум $60, але не більше заявленої вартості. Суму у розмірі 60$ та 9$ за послугу повернення й вартість її переадресації, ми повернули на вашу карту.



Дмитро, ми завжди намагаємось надавати якісний сервіс клієнтам та допомогти з вирішенням будь-яких складних ситуацій, але в будь-якій сфері бувають збої. Ми обов'язково проаналізуємо цю ситуацію і прокладемо зусилля, аби подібного не відбувалося.



Дуже сподіваємось на ваше розуміння.

Бажаємо вам миру та спокою!


EasyXpress
Всі відгуки

4.1 5
747 відгуків / 38688 переглядів
EasyXpress
Відгуки про компанію EasyXpress роблять її однією з найбільш популярних і надійних в сфері доставки посилок з США. EasyXpress має свій офіс в Києві і в штаті Делавер, де і знаходиться склад EasyXpress.com.ua. саме туди приходять всі Ваші замовлення, упаковуються і відправляються адресатам.

Адреса: Київ, ул. Мечникова, 16
Телефон: 0-800-60-97-93
Доставка товарів з США
Meest Shopping
Meest Shopping

Рейтинг: 1.5
220 відгуків
Portal Express (Портал Экспресс)
Portal Express (Портал Экспресс)

Рейтинг: 5
321 відгук
megazakaz.com
megazakaz.com

Рейтинг: 3.8
22 відгука
Wee Delivery
Wee Delivery

Рейтинг: 5
3 відгука
Larus Logistics
Larus Logistics

Рейтинг: 4.6
5 відгуків
Strela Trans Group
Strela Trans Group

Рейтинг: 2.1
14 відгуків
Shipito
Shipito

Рейтинг: 3
2 відгука
Компания Onex
Компания Onex

Рейтинг: 4.3
56 відгуків
Parcel Delivery Service
Parcel Delivery Service

Рейтинг: 2.5
11 відгуків
WINGO
WINGO

Рейтинг: 3.7
3 відгука