East West Eurolines - жахливий сервіс, немає жодних злагоджених дій і рішень із боку компанії у випадку поломки автобуса! В автобусі не працював туалет! Коли приїхали в Грушів - тут теж туалетів не було (одні закриті, біотуалети - переповнені, деякі - взагалі не робочі). Пасажирам запропонували йти в кущі, коли на дворі мороз, вітер і сніг! А те що відбувалося далі - один жах! За 77 км до Кракова автобус поламався. Жодних варіантів вирішення проблеми не було ні у водія, ні у диспетчерів, до яких періодично писали/телефонували пасажири. Спершу диспетчер надіялася, що водії відремонтують самостійно, потім постійно повторювали, що чекають відповідь керівництва щодо подальших дій. Це все тривало близько двох годин! Після другої години перебування на морозі, дехто з пасажирів вирішив добиратися самостійно до Кракова, але виявилося, що водії не можуть відкрити багажне відділення, щоб повернути людям валізи!! Вони не просто не могли відкрити багажник, вони навіть не знали як його взламати! Викликати аварійну службу водії не могли - не мали на рахунку, не знали куди дзвонити. Диспетчер, на прохання пасажирів викликати аварійну службу, відповіла, що не уповноважена цього робити і далі торочли, що чекають відповіді від керівництва щодо подальших дій. В кінцевому результаті, з Кракова приїхав брат одного з пасажарів, який привіз зі собою інструменти, з допомогою яких вдалося зламати замок і відкрити багажник. Це вже була третя година, як усі пасажири чекали вирішення цієї ситуації від компанії і, в кінцевому результаті, людям довелося самостійно вирішувати проблему! Далі дехто з пасажирів добирався самостійно до Кракова, а дехто змушений був далі чекати поки інший їхній автобус, який на той час був в Катовіце, приїде по них і завезе, нарешті, до Кракова. Компанія не мала жодних запасних варіантів, у випадку поломки автобуса!!! Як таке може бути?! Для чого у вас тоді працює служба підтримки і яку роль вона виконує, якщо вони навіть не могли викликати аварійну службу?! Як можна відправити в рейс несправний автобус?! Вперше і востаннє користуємося вашими послугами! І нікому не рекомендуємо!
Компанія East West Eurolines надає послуги пасажирських перевезень в межах країни і за кордоном. Компанія має статус одного з найбільших автопідприємств країни, удостоєна нагород за надання якісних послуг. East West Eurolines має справним, сучасним автопарком в більш ніж 300 автобусів, які обслуговують 127 маршрутів різного призначення. Пасажири можуть розраховувати на... детальніше
Немає жодних злагоджених дій з боку компанії у випадку поломки автобуса, жахливий сервіс! - Відгуки про East West Eurolines
В автобусі не працював туалет! Коли приїхали в Грушів - тут теж туалетів не було (одні закриті, біотуалети - переповнені, деякі - взагалі не робочі). Пасажирам запропонували йти в кущі, коли на дворі мороз, вітер і сніг! А те що відбувалося далі - один жах! За 77 км до Кракова автобус поламався. Жодних варіантів вирішення проблеми не було ні у водія, ні у диспетчерів, до яких періодично писали/телефонували пасажири. Спершу диспетчер надіялася, що водії відремонтують самостійно, потім постійно повторювали, що чекають відповідь керівництва щодо подальших дій. Це все тривало близько двох годин! Після другої години перебування на морозі, дехто з пасажирів вирішив добиратися самостійно до Кракова, але виявилося, що водії не можуть відкрити багажне відділення, щоб повернути людям валізи!! Вони не просто не могли відкрити багажник, вони навіть не знали як його взламати! Викликати аварійну службу водії не могли - не мали на рахунку, не знали куди дзвонити. Диспетчер, на прохання пасажирів викликати аварійну службу, відповіла, що не уповноважена цього робити і далі торочли, що чекають відповіді від керівництва щодо подальших дій. В кінцевому результаті, з Кракова приїхав брат одного з пасажарів, який привіз зі собою інструменти, з допомогою яких вдалося зламати замок і відкрити багажник. Це вже була третя година, як усі пасажири чекали вирішення цієї ситуації від компанії і, в кінцевому результаті, людям довелося самостійно вирішувати проблему! Далі дехто з пасажирів добирався самостійно до Кракова, а дехто змушений був далі чекати поки інший їхній автобус, який на той час був в Катовіце, приїде по них і завезе, нарешті, до Кракова.
Компанія не мала жодних запасних варіантів, у випадку поломки автобуса!!! Як таке може бути?!
Для чого у вас тоді працює служба підтримки і яку роль вона виконує, якщо вони навіть не могли викликати аварійну службу?! Як можна відправити в рейс несправний автобус?!
Вперше і востаннє користуємося вашими послугами! І нікому не рекомендуємо!
відгук
Коментарі до відгуку