Придбала квиток Бухарест - Львів на автобус цієї компанії на busfor.ua 4 травня. За 10 днів до поїздки написала E-line Tour так як їх назва і телефон були вказані в мене на квитку з проханням про додаткову інформацію і телефон (вказала їм що буду їхати з Бухаресту). На це була відповідь від оператора Ксюші, що інформацію скинуть за добу до поїздки. Звичайно ж ніхто нічого не скинув.
Написала їм в день поїздки і знову оператор Ксюша. Розпитала мене, коли я купляла квиток, звідки я буду добиратись -- одним словом, мала всю інформацію і сказала, що надішлють інформацію згодом
Нічого не надходило і я передзвонила за 2 години до відправлення. Знов та сама відповідь "Ми надішлемо"
20:30 -- 30 хв як мав бути мій автобус, я дзвоню і отримую приголомшливу відповідь "А МИ НЕ ЇЗДИМО З БУХАРЕСТУ ВЖЕ МАЙЖЕ ЯК МІСЯЦЬ". Дуже вчасно, коли я стою в пригороді на заправці і майже ніч на дворі без заброньованого житла, при цьому маю вийти на роботу через день!!! Мені сказали передзвонити на наступний день і вони все з'ясують. Коли я їм передзвонила, то мені сказали "Це питання не до нас, а до басфору" Причому басфору навіть не передавали інформацію про скасування рейсу. І я їм більше вірю після цих історій з вішанням мені лапші про те, що скинуть інформацію.
Оператор Ксюша чим взагалі займається там? Це так важко було перевірити і повідомити про те, що рейсу не буде за тиждень тому? Я б могла добратись додому іншим шляхом без таких пригод.
Чим всі працівники займаються? Це просто жах. Повний безпорядок і ніякої відповідальності. Ніякого вибачення, тільки крики. Розібратись зі своїми працівниками? -- а для чого? Можна просто ж сказати "Ми не знаємо, що вам сказала Ксюша". Ніби вона не працює з вами
Оминайте цю компанію десятою дорогою! Я жалію, що не прислухалась до попередніх відгуків, побережіть ваш час, гроші і нерви
Жахлива безвідповідальна компанія. Не несуть відповідальності за свої слова і вчинки - Відгуки про E-Line Tour
Написала їм в день поїздки і знову оператор Ксюша. Розпитала мене, коли я купляла квиток, звідки я буду добиратись -- одним словом, мала всю інформацію і сказала, що надішлють інформацію згодом
Нічого не надходило і я передзвонила за 2 години до відправлення. Знов та сама відповідь "Ми надішлемо"
20:30 -- 30 хв як мав бути мій автобус, я дзвоню і отримую приголомшливу відповідь "А МИ НЕ ЇЗДИМО З БУХАРЕСТУ ВЖЕ МАЙЖЕ ЯК МІСЯЦЬ". Дуже вчасно, коли я стою в пригороді на заправці і майже ніч на дворі без заброньованого житла, при цьому маю вийти на роботу через день!!! Мені сказали передзвонити на наступний день і вони все з'ясують. Коли я їм передзвонила, то мені сказали "Це питання не до нас, а до басфору" Причому басфору навіть не передавали інформацію про скасування рейсу. І я їм більше вірю після цих історій з вішанням мені лапші про те, що скинуть інформацію.
Оператор Ксюша чим взагалі займається там? Це так важко було перевірити і повідомити про те, що рейсу не буде за тиждень тому? Я б могла добратись додому іншим шляхом без таких пригод.
Чим всі працівники займаються? Це просто жах. Повний безпорядок і ніякої відповідальності. Ніякого вибачення, тільки крики. Розібратись зі своїми працівниками? -- а для чого? Можна просто ж сказати "Ми не знаємо, що вам сказала Ксюша". Ніби вона не працює з вами
Оминайте цю компанію десятою дорогою! Я жалію, що не прислухалась до попередніх відгуків, побережіть ваш час, гроші і нерви
відгук
Коментарі до відгуку