Це не хімчистка, це якась комедія абсурду. Віддав пальто — забрав ганчірку. Плями як були, так і залишилися, але тепер ще й новий «бонус» — розводи, запах і враження, що речі десь валялися на підлозі в гаражі. Терміни? Казали “завтра буде готово”, минуло п’ять днів — речей нема, відповідей нема, обличчя у персоналу — як у людей, які самі в... Читати відгук Це не хімчистка, це якась комедія абсурду. Віддав пальто — забрав ганчірку. Плями як були, так і залишилися, але тепер ще й новий «бонус» — розводи, запах і враження, що речі десь валялися на підлозі в гаражі. Терміни? Казали “завтра буде готово”, минуло п’ять днів — речей нема, відповідей нема, обличчя у персоналу — як у людей, які самі в шоці, що ще працюють у цій хімчистці. Ціни, до речі, ніби після цього я мав забрати костюм Тома Форда, а не власну зіпсовану річ. Ну але сервіс — «преміум»: хамство, байдужість і відчуття, що тебе просто розвели.
Нам приємно усвідомлювати, що чоловіча дружба — ще не вигадка, і ви вирішили підтримати свого товариша у такій непростій і, щиро кажучи, не зовсім етично виправданій справі — написанні фейкових негативних відгуків.
Ми поважаємо будь-яку точку зору, навіть якщо вона не має жодного стосунку до реального досвіду користування нашими послугами.
Для всіх інших читачів хочемо уточнити: Ілля не є нашим клієнтом, жодного замовлення не оформлював, жодної речі не здавав. Відгук залишено винятково з метою підтримати «друга у біді», тож сприймати його як об’єктивну оцінку сервісу немає жодних підстав.
А дружбу ми цінуємо. Просто рекомендуємо наступного разу обирати шлях, який не включає публічний обман.
Бажаємо вам гарного дня та друзів, які не ставлять у незручне становище.
Никому не советую данную компанию обходите стороной старшая Валентина как и ее подвенечные не умеют общаться с людьми видимо рыба гниет с головы (Валентины ) раз персонал себя позволяет так же вести
Вимушені публічно пояснити ситуацію, оскільки описане вами у відгуку — не відповідає дійсності.
Ви звернулися до нас із консультацією в Telegram наприкінці робочого дня оператора. Ми мали відповісти вам зранку, однак через масований обстріл Києва вночі частина співробітників працювала без сну та була менш сконцентрована. У зв’язку з цим ваше звернення загубилося в чаті, і відповідь затрималась.
Ми розуміємо, що працюємо у сфері обслуговування, і завжди маємо бути на зв’язку з клієнтами — навіть у складних обставинах. Це не виправдання, а пояснення. І ми зробили висновки з цієї ситуації. Ваша перша претензія дійсно була обґрунтованою — ми проведемо додаткову роботу з командою, аби подібне не повторювалося.
Як тільки ви нагадали про себе — ми одразу повернулися до діалогу, скоординували вас по вартості послуг, вибачились за затримку та надали повноцінну консультацію.
Але вас це не влаштувало. Ви одразу заявили, що бажаєте спілкуватися лише з керівництвом, паралельно залишаючи повідомлення на кшталт «нехай терміново телефонує керівник, інакше я залишу негативні відгуки на всіх платформах». Ви також погрожували «зіпсувати репутацію» та посилались на кількість своїх підписників.
Після цього з вами зв’язався наш керівник, пояснив ситуацію, перепросив та запропонував персональну сорі знижку на майбутню послугу, хоча, знову ж таки, офіційно клієнтом ви ще не стали.
Замість конструктивного діалогу ми отримали агресію: нецензурну лексику, особисті образи та погрози на кшталт «я вас завтра всіх звільню». Окремо звертаємо увагу: ситуація, в якій чоловік дозволяє собі ображати жінку — співробітницю нашої компанії — є абсолютно неприйнятною.
Якщо зупинитися і подивитися об’єктивно: жодної послуги ми вам не надали. Уся суть звернення — у затримці з відповіддю на консультацію. І за цю затримку перед Вами вибачився і оператор, і керівник.
Після дзвінка керівника ви продовжили писати нам у Instagram та надсилати погрози щодо негативних відгуків. Ми це розцінюємо як спробу тиску. Можливо, ви очікували, що ми злякаємось вашої “тисячної аудиторії” — але нам нічого боятися. Ми діяли в рамках стандартів сервісу: визнали затримку, вибачилися, запропонували сорі бонус, з вами зв’язалась відповідальна особа.
Натомість ми отримали хвилю токсичної поведінки, а у відповідь на наші дії ви заявили, що підключите родичів для написання негативних відгуків. Ви маєте на це право, але ми так само залишаємо за собою право відповідати на кожен подібний відгук публічно.
Бажаємо вам спокою. І, можливо, трохи більше поваги до людей навколо.
Якість послуги жахлива! Замовляла преміум чистку з відновленням кольору натуральної дублянки (колір темно зелений/хакі), салон в Аладдіні. Акцентувала увагу на комірі (була жовтизна від пудри). Прийняли. Повернули з розводами кольору по дублянці, а комір АБСОЛЮТНО ніяк не змінився! Забрали вдруге виправляти. Повернули з кращим фарбуванням по всій дублянці, але комір залишився такий самий з жовтизною! Дівчина, яка спочатку мовчки... Читати відгук Якість послуги жахлива! Замовляла преміум чистку з відновленням кольору натуральної дублянки (колір темно зелений/хакі), салон в Аладдіні. Акцентувала увагу на комірі (була жовтизна від пудри). Прийняли. Повернули з розводами кольору по дублянці, а комір АБСОЛЮТНО ніяк не змінився! Забрали вдруге виправляти. Повернули з кращим фарбуванням по всій дублянці, але комір залишився такий самий з жовтизною! Дівчина, яка спочатку мовчки прийняла дублянку, потім почала говорити, що "хутро" вони не фарбують... Дублянка овчина, без будь-яких вставок. Здала в чистку 12.12.24, сповіщення, що можна забрати 12.01.25! Місяць витраченого часу, нервів і грошей. Гроші повернути відмовилися. Нікому не рекомендую дану хімчистку!!!
Доброго дня, Альоно! Дякуємо за ваш відгук. З вашою дублянкою було зроблено все можливе, виходячи з її початкового стану. Вона вже мала певний ступінь зношеності, потертості та локальні механічні пошкодження, характерні для виробів з віком і тривалим носінням. Наш майстер виконав всі необхідні технологічні етапи чистки та додатково провів тонування, щоб покращити зовнішній вигляд виробу.
Однак важливо розуміти, що хімчистка не робить речі новими – вона робить їх чистими. Замша, яка має великий термін експлуатації, змінює свої властивості, що впливає на кінцевий результат. До того ж, у процесі чистки неможливо заздалегідь передбачити точний фінальний вигляд виробу, адже кожен випадок індивідуальний і залежить від стану матеріалу.
Тим не менш, ми пішли вам назустріч і надали 70% знижки на цю послугу, хоча всі роботи були виконані на 100%.
На жаль, ми можемо зробити речі чистими, але не новими, і якість остаточного результату завжди залежить від початкового стану замші.
Сподіваємось на розуміння і дякуємо, що обрали нас!
Здавала взуття щоб зробити профілактику, погодили ціну, зробила передплату. Через деякий час мені написали з «Лотус» і сказали що ремонт буде коштувати на 350 грн більше! Ок! Я погодилась, але це теж така собі історія. Після ремонту три рази вдягла взуття - профілактика відклеїлась на носку! Після ремонту пройшло три тижні! Сьогодні звернулась в відділення куди здавала взуття,... Читати відгук Здавала взуття щоб зробити профілактику, погодили ціну, зробила передплату. Через деякий час мені написали з «Лотус» і сказали що ремонт буде коштувати на 350 грн більше! Ок! Я погодилась, але це теж така собі історія.
Після ремонту три рази вдягла взуття - профілактика відклеїлась на носку! Після ремонту пройшло три тижні!
Сьогодні звернулась в відділення куди здавала взуття, мені сказали що ремонт буде платний, бо в них не має гарантії на їх же роботу! І пройшло з моменту ремонту «ДУЖЕ БАГАТО ЧАСУ» (нагадаю - АЖ три тижні»!) - слова адміністратора.
Юліє, надання якісних послуг має велике значення для нашої компанії. Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. В будь-якому випадку, Ваші зауваження є дуже важливими для нас. Дякуємо за Ваш відгук.
Я звернулась до вас вперше і я просто обурена якістю послуги, що мені була надана! Хоча ні, досі не надана, я вже 1 місяць не можу забрати свою сумку з хімчистки. Я здала сумку jacquemus в хімчистку та тонування, через 2 тижні повертається сумка почищена, але не пофарбована. Я приходжу іі забирати, мені це показують і питають, а чи згодні... Читати відгук Я звернулась до вас вперше і я просто обурена якістю послуги, що мені була надана! Хоча ні, досі не надана, я вже 1 місяць не можу забрати свою сумку з хімчистки. Я здала сумку jacquemus в хімчистку та тонування, через 2 тижні повертається сумка почищена, але не пофарбована. Я приходжу іі забирати, мені це показують і питають, а чи згодні ви ще фарбувати бо може бути трохи інший відтінок? А по телефону за ці 2 тижні це не можна було зі мною зʼясувати???! Звісно вони забирають іі назад і відправляють на фарбування ще на тиждень. Вчора я приходжу іі нарешті забирати і бачу, що вони через свою неохайність та необережність ще зафарбували мені металеву фурнітуру у бордовий колір. Це взагалі нормально? Для сумки за 800 євро? Що це за преміум сервіс такий? І знову забирають іі назад ще на тиждень, щоб відтерти це. Вже місяць це все продовжується. Я просто обурена сервісом, нікому не раджу сюди звертатися!!!
Вітаємо, надання якісних послуг має велике значення для нашої компанії. Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Директор по роботі з клієнтами прояснить ситуацію та зв'яжеться з Вами. В будь-якому випадку, Ваші зауваження є дуже важливими для нас. Гарного вам дня!
Робили запайку торцовки на ручці шкіряного рюкзака, робили трохи більше тижня, обіцяли що буде триматися. Зробили наче не погано, але не ідеально, було видно. Пройшло 4 місяці і почало облазити, як дешева підробка. Рюкзак використовую максимум 2 рази на тиждень, і основний час використання він просто лежить в автомобілі, тобто я не ношу його постійно кожний день, не їжджу в... Читати відгук Робили запайку торцовки на ручці шкіряного рюкзака, робили трохи більше тижня, обіцяли що буде триматися. Зробили наче не погано, але не ідеально, було видно. Пройшло 4 місяці і почало облазити, як дешева підробка. Рюкзак використовую максимум 2 рази на тиждень, і основний час використання він просто лежить в автомобілі, тобто я не ношу його постійно кожний день, не їжджу в транспорті, тілько до авто і від авто до дому. Тому роблю висновок що тримається ця робота зовсім мало. Я дуже не задоволена! Гроші викинуті на вітер! Не рекомендую!
Додала фото: перші два те як було до виконання робіт Наступні те що маю зараз!
Переваги:
Нема!
Недоліки:
Цілковитий мінус вся організація! І персонал і тим паче якість!
Нам дуже шкода, що сталася такая ситуація. Зі свого боку, ми в повній мірі виконали реставрацію, а зі скаргою Ви звернулися через 4 місяці після завершення гарантійного терміну. Ваші зауваження дуже важливі для нас, і ми обов'язково їх врахуємо при вдосконаленні системи обслуговування клієнтів. Висловлюємо щиру вдячність за користування нашими послугами.
Сдавала юбку новую, что бы посадить по фигуре. Швея не правильно сняла мерки, вшила слишком много, из за чего ткань пошла складками. Дорогую вещь можно выбросить
Надання якісних послуг дуже важливо для нашої компанії. В будь-якому випадку, Ваші зауваження є дуже важливими для нас. Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Ми обов`язково знайдемо рішення. До зустрічі.
Химчистка которая не чистит а ставит пятна. Была их клиенткой долгие годы но сейчас испортились и совершено плохо чистят и пишут заключения технолога что пятна не реагируют при чем на всех вещах, смысл такой чистки? А на юбке поставили мне два черных пятна и еще обвиняют меня в том что я придумала что их не было раньше.
Добрий день, надання якісних послуг дуже важливо для нашої компанії. В будь-якому випадку, Ваші зауваження є дуже важливими для нас. Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Будь ласка, зателефонуйте в колл-центр 0445915777, як подяка хочемо нарахувати Вам 200 грн бонусів. До нових зустрічей!
Не будинок побуту, а разводняк для клієнтів. При прийомі речей в ремонт кажуть одні строки, коли приходиш забирати з ремонту тобі починають розказувати що речі на іншій точці і ми казали вам зовсім інші строки. Починаєш вимагати повернути, а тебе починають запевнювати що залізобетонно ввечері зможете забрати, ми вам обов'язково передзвонимо. І як вишенька на торті тобі ввечері за... Читати відгук Не будинок побуту, а разводняк для клієнтів. При прийомі речей в ремонт кажуть одні строки, коли приходиш забирати з ремонту тобі починають розказувати що речі на іншій точці і ми казали вам зовсім інші строки. Починаєш вимагати повернути, а тебе починають запевнювати що залізобетонно ввечері зможете забрати, ми вам обов'язково передзвонимо. І як вишенька на торті тобі ввечері за 5 хвилини до закриття просто приходить СМС із запрошенням прийти і забрати, ти за дві хвилини приходиш бо тобі ввечері треба вже їхати на вокзал у довготривале відрядження і тупо цілуєш зачинені двері. Оце я вважаю просто знущання над клієнтом і ще раз показує якість у лапках вашого сервісу. Не рекомендую нікому звертатись, якщо не хочете заплатити скаженні кошти, не отримати послугу і мати собі нерви.
Хочемо подякувати Вам за детальний опис всієї ситуації, він дозволить нам усунути дрібні недоліки і опрацювати всі помилки, які були порушені при роботі з Вашим замовленням.
В будь-якому випадку, Ваші зауваження є дуже важливими для нас, та ми обов’язково їх приймемо до уваги при вдосконаленні системи обслуговування клієнтів.
Користуючись нагодою, виражаємо Вам щиру вдячність за користування нашими послугами. Ми завжди прагнемо максимально лояльно залагоджувати всі спірні питання з клієнтами, тому вже нарахували бонусами 200 гривень на наступні замовлення.
Щиро шкодуємо, що якість обслуговування Вас не задовольнила.
Это не химчистка - это развод для людей! Мы отдали им ковер бежевого цвета с двумя пятнами от воды по середине. В итоге они нам вернули ковер: 1. С двумя дырками! как будто его проткнули насквозь! 2. А когда мы развернули у нас был шок! Половина ковра с цветом - Розового, Зеленого и Желтого! Видимо эта шарашкина контора начала чтото... Читати відгук Это не химчистка - это развод для людей! Мы отдали им ковер бежевого цвета с двумя пятнами от воды по середине. В итоге они нам вернули ковер: 1. С двумя дырками! как будто его проткнули насквозь! 2. А когда мы развернули у нас был шок! Половина ковра с цветом - Розового, Зеленого и Желтого!
Видимо эта шарашкина контора начала чтото делать с ковром - они поняли что он теряет цвет и превращается в другой цвет - они быстро завернули испорченной стороной во внутрь и молча нам его привезли. При этом по ходу еще и каким то штырем его проткнули!
Лотос - а почему вы еще не попробовали его поджечь, порезать и тд?
И на это Лотос ответит комментарием - Спасибо за отзыв, мы работаем на ошибками!
А кто ковер нам купит и вернет деньги за это чудесную чистку? Или вы НГ корпоратив на нем гуляли? Я не представляю это ж что такое нужно было сделать чтоб вот ТАК уничтожить ковер????
Не сдавайте вещи в ЛОТОС - а если всетаки вы решились сдать - советую делать ВИДЕО сьемку в каком состоянии вы отдаете вещь!
Если ваши вещи брендовые и очень дорогие - только ОСКОР! Жаль что у них нет услуг чистки ковров - никогда б моя нога не зашла в Лотос!
Переваги:
Плюсов нет
Недоліки:
Контора которая обманывает киевлян вымешленным "Премиум" уровнем, но если вы почитатет их сотрудников - то наши вещи валяются на полу горой - по ней ходят, топчут и делают что захотят!
Добрый день! От Вас до сих пор нет обратной связи. Так как никто не обращался с такой ситуацией в сеть салонов и колл-центр, мы сомневаемся в правдивости Вашего отзыва. Показати 1 відповідь
Сдавала в чистку пуховую куртку и пальто. Вещи дорогие, чистила первый раз. Вещи вернули в ужасном состоянии, все в полосах, на рукаве возле логотипа фирмы дырка. Пальто вообще не чистили. Обратилась с жалобой, не вернули даже за свои услуги. Кто ценит и любит свои вещи, не обращайтесь, Вам точно не в это заведение. Менеджер по работе с жалобами клиентов... Читати відгук Сдавала в чистку пуховую куртку и пальто. Вещи дорогие, чистила первый раз. Вещи вернули в ужасном состоянии, все в полосах, на рукаве возле логотипа фирмы дырка. Пальто вообще не чистили. Обратилась с жалобой, не вернули даже за свои услуги. Кто ценит и любит свои вещи, не обращайтесь, Вам точно не в это заведение. Менеджер по работе с жалобами клиентов хамит и оскорбляет. Отнесла вещи в Оскар, привели все в порядок и стоимость ниже "премиума" в Лотусе. Все положительные отзывы написаны сотрудниками, почитайте отзывы, написаны ранее. Там нет положительных, одни жалобы. НЕ РЕКОМЕНДУЮ! КАЧЕСТВУ ТАКИХ УСЛУГ НЕ МЕСТО НА РЫНКЕ.
Сдала пуховое пальто в премиум чисту, носила один сезон. В договоре казали 50 % износа, на изделии потертости, заломы и т д., вообщем вещь лучше выбросить, чем чистить. Вернули и у меня возник вопрос: а его вообще чистили или просто возили туда - сюда. После скандала вернули деньги и привела пальто в порядок в другой химчмстке. Пользуюсь услугами давно, но... Читати відгук Сдала пуховое пальто в премиум чисту, носила один сезон. В договоре казали 50 % износа, на изделии потертости, заломы и т д., вообщем вещь лучше выбросить, чем чистить. Вернули и у меня возник вопрос: а его вообще чистили или просто возили туда - сюда. После скандала вернули деньги и привела пальто в порядок в другой химчмстке. Пользуюсь услугами давно, но качество услуг становится хуже и хуже. Посмотрела статистику отзывов: соотношение почти 50 на 50. Не рекомендую пользоваться услугами этой химчистки
Добрый день! Пожалуйста, сообщите Ваш номер телефона и номер заказа в колл-центр 0445915777. Директор по работе с клиентами прояснит ситуацию и свяжется с Вами. Хорошего дня Вам!
Все положительные отзывы о работе химчистки- фейк. Испортили дорогую вещь и даже не извинились. Оформляют от ФОП, получить компенсацию не реально. Хотите испортить вещь- Вам нужно обратиться в Лотус премиум. Отвратительная химчистка. НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Добрый день! Пожалуйста, сообщите Ваш номер телефона и номер заказа в колл-центр 0445915777. Директор по работе с клиентами прояснит ситуацию и свяжется с Вами. Хорошего дня Вам!
Добрый день! Спасибо за отзыв. Ваши замечания помогут нашей компании проделать работу над ошибками, провести работу с персоналом и стать лучше. Директор по работе с клиентами проясняет ситуацию в данный момент и свяжется с Вами. Хорошего дня Вам!
Lotus ужасная химчистка. Lotus, спасибо за испорченую шубу, которая была всего раз одета. Я давно так не расстраивалась(( Скажу честно, я плакала( После так называемой химчистки моя шуба потеряла цвет и плотность ( И ко всему мех стал вылазить ( Сама шуба не усела, но мех уселся и по сравнению с поясом в два раза короче(пояс я не сдавала... Читати відгук Lotus ужасная химчистка. Lotus, спасибо за испорченую шубу, которая была всего раз одета. Я давно так не расстраивалась(( Скажу честно, я плакала( После так называемой химчистки моя шуба потеряла цвет и плотность ( И ко всему мех стал вылазить ( Сама шуба не усела, но мех уселся и по сравнению с поясом в два раза короче(пояс я не сдавала с шубой). Вообщем, ходила я в этот Lotus просила решить вопрос справедливо и честно. Но нет(((( Забрали они её расчесали, вспушили и .... ВСЁ! и отдали ( Носите на здоровье ( Пользоваться или нет услугами Lotus вам решать, но я знаю одно если тебя обманули раз то будет и два и ...
Уважаемая Мария! Мы сожалеем о сложившейся ситуации. Предоставление качественных услуг это очень важно для нашей компании. Спасибо за Ваш отзыв, он поможет нам проделать работу над ошибками, провести работу с персоналом и стать лучше. Всего Вам хорошего.
Испортили пальто Вину не признают Не рекомендую ету химчистку никому! Деньги на ветер Да ! И ещё! Не ведитесь на их скидки! Одну вещь сдаёшь, вторая минус 30 или минус 50 Вот такое и качество на те деньги
Анна, добрый день! Спасибо за отзыв. Ваши замечания помогут нашей компании проделать работу над ошибками, провести работу с персоналом и стать лучше. Директор по работе с клиентами проясняет ситуацию в данный момент и свяжется с Вами. Хорошего дня Вам!
Не рекомендую!!!! Портят вещи и не несут никакой ответственности! Сдала дубленку бордового цвета с меховым воротником. Цена за услугу чисто европейская- 2 000 руб! Вернули дубленку со слегка выведенными пятнами грязи. На мой вопрос, почему грязь осталась на коже, мне было сказано, что они не дают никакой гарантии. Более того, навсегда испорчен мех. С него сошла краска пятнами и на... Читати відгук Не рекомендую!!!! Портят вещи и не несут никакой ответственности! Сдала дубленку бордового цвета с меховым воротником. Цена за услугу чисто европейская- 2 000 руб! Вернули дубленку со слегка выведенными пятнами грязи. На мой вопрос, почему грязь осталась на коже, мне было сказано, что они не дают никакой гарантии. Более того, навсегда испорчен мех. С него сошла краска пятнами и на бордовом меху образовались 10 см полосы кровавого цвета. На мой вопрос о том, что вы не вычистили куртку, да еще испортили мех, мне было сказано, что это мое субъективное мнение. Просила пойти на компромисс и заплатить половину- 1 000 руб. но заведующая клещами вцепилась в мои деньги и потребовала полной оплаты за испорченную куртку. Когда вы научитесь работать по европейским стандартам? Если вы берете европейские цены у нищих пенсионеров с 10 000 пенсии то и обслуживайте согласно затребованным деньгам! Почему вы, испортив вещь или плохо и некачественно выполнив работу, вцепляетесь хваткой бульдога в деньги клиента и не хотите идти ни на какие уступки? Когда у вас заговорит совесть? Когда вы уясните, что если вы испортили вещь, выплатите клиенту компенсацию! Нет, вы будете стоять на своем и требовать 2 000 руб. за испорченное изделие! Не сдавайте вещи в эту химчистку!
Уважаемый, гость! Дом быта Lotus Premium работает только на тер-рии Киева (Украина). Просим Вас обращать внимание на название организации, город и страну, если хотите, чтобы Вас услышал тот, кому предназначен Ваш отзыв. Желаем Вам благополучного исхода Вашей ситуации.
Если вы хотите, что бы ваша любимая вещь, которую вы покупали и тщательно выбирали, была испорчена - отдавайте её в химчистку "Лотос". Первый раз я отдала в чистку кепку в Лотос на Осокорках, в ТЦ"Алладин". При получении-вещь страшно воняла химикатом, была влажной и потеряла свой внешний вид. Я попросила что бы вещь перечистили. Они приняли её-но вещь не была... Читати відгук Если вы хотите, что бы ваша любимая вещь, которую вы покупали и тщательно выбирали, была испорчена - отдавайте её в химчистку "Лотос".
Первый раз я отдала в чистку кепку в Лотос на Осокорках, в ТЦ"Алладин". При получении-вещь страшно воняла химикатом, была влажной и потеряла свой внешний вид. Я попросила что бы вещь перечистили. Они приняли её-но вещь не была перечищена. Я подумала, что возможно попались недобросовестные администраторы и решила дать химчистке второй шанс. Это была моя ошибка.
Второй раз я сдала чистить брюки. Брюки были в идеальном состоянии до химчистки, их нужно было только почистить (так как на этикетке была указана химчистка, а не ручная стирка). При получении брюк из химчистки, я заметила выбеленные полосы по длине брюк и выбеленные пятна в районе карманов, как при наглажке утюгом. При дальнейшем разбирательстве с химчисткой выяснилось, что они УКАЗАЛИ В КВИТАНЦИИ РАЗВОДЫ. Возникает множество вопросов, как на идеальных брюках они могли увидеть выбеленные полосы если их не было. Так же как и кепка, которую я сдавала первый раз могла оказаться влажной и вонять химикатом при получении?
Такая ситуация может случиться с вами.
Если вы не любите свои вещи, не бережете их и хотите выбросить их на помойку- отдавайте их в руки недобропорядочным людям в ХИМЧИСТКУ "ЛОТОС", они с радостью испортят вам вещь и получат еще за это ваши деньги. И вы ничего не докажите-потому что в квитанции они указывают все возможные свои ошибки.
Уважаемые работники ХИМЧИСТКИ "ЛОТОС"! Не нужно отвечать на мой комментарий. Вы уже сделали все что могли, испортив мои вещи.
Этот отзыв оставлен людям, у которых еще есть шанс сохранить свои вещи и воспользоваться услугами порядочных химчисток и их порядочных работников.
Не дивуюсь відгукам, які описані нижче. Більшість з них негативні. Шкода, що не звернула уваги раніше) 10 січня прийшла в ТЦ Україна проконсультуватись щодо хімчистки зимового пальто. Знала, що прати не можна, запропонували суху індивідуальну хімчистку. На наступний день принесла пальто, прийняла інша співробітник, порадила стандартну чистку, яка більше ніж вдвічі дешевша. Близько 475 грн. Єдиним проханням від мене... Читати відгук Не дивуюсь відгукам, які описані нижче. Більшість з них негативні. Шкода, що не звернула уваги раніше) 10 січня прийшла в ТЦ Україна проконсультуватись щодо хімчистки зимового пальто. Знала, що прати не можна, запропонували суху індивідуальну хімчистку. На наступний день принесла пальто, прийняла інша співробітник, порадила стандартну чистку, яка більше ніж вдвічі дешевша. Близько 475 грн. Єдиним проханням від мене було встигнути до 20 числа. Вказана дата, коли я можу забрати 17 січня. Мені зателефонували 17 і попросили забрати 18. 18 січня після обіду я зателефонувала, повідомили, що пальто ще не готове. 19 січня набрали, що можемо забирати. Чоловік поїхав після обіду, забрав, привіз додому, і далі все почалось. Сама чистка чудова, гарно почистили, дякую. Але, передали пальто з диркою. На грудному кармані не прошили по шву. Зателефонувала, посварилась, відправила фото, приїхала машина, забрали пальто, прошили і повернули. Все владнали протягом 2 годин. 28 січня я була поряд з ТЦ Україна, відчула, як щось вкололо в груди. Почала прощупувати в тому ж нагрудному кармані, вколола палець і побачила булавку!!! Булавку!!! Не змогла її дістати, так як вушко булавки не дозволяло, залишили її з середини. В Лотос мені дали телефон керівника. Це не власник, а керівник направлення. Не дуже приємна дівчина, навіть не знаю її ім‘я, думаю вона не представилась. Пояснила їй все, а мені у відповідь: бачу по вашому замовленню була стандартна чистка, але це нас не оправдовує. Я не зрозуміла до чого були сказані ці слова. Я можу здати і на індивідуальну, не хвилюйтесь, можу собі дозволити :) Запропонувала мені повернути гроші. Я не погодилась, не хотіла закривати очі на дану ситуацію. Залишити булавку в пальто, це питання небезпеки! Я вимагала більшу матеріальну компенсацію. Мені пообіцяли зателефонувати на наступний день. Сьогодні, 29 січня коли ми зв’язались після 18:00, мені повідомили, що рішення керівника, максимум повернути гроші за чистку, на більше я розраховувати не можу. Пояснили, що на виробництві проводять стерилізацію, що працівники з медичними книжками, тому заразитись від булавки я не могла. Також мені наголосили, що пройшло більше 5 днів, а по законодавству я пізно звернулась. Що коли я отримую своє замовлення, я маю перевіряти. Тільки не зрозуміла, як я повинна була знати, що в кармані з середини мене чекає БУЛАВКА!! Я намагалась пояснити, що мене не дуже цікавить яка стерилізація, мене більше цікавить як булавка залишилась в моєму пальто, як вона мені зробила боляче. Керівник направлення нагадала, що вже більше ніж 18:00 і вона спілкується зі мною в свій не робочий час)) Лотос, у вас «дуже цінний» співробітник. Я погодилась на повернення коштів, не хочу більше витрачати свій час. Оплатила за роботу 50 грн. Були списані грошові бонуси з карти дисконтної, а також з попередніх чисток в мене була знижка 300 грн)). Тому чекаю свої 50 грн (так оцінився даний інцидент). Ви зовсім не клієнтоорієнтовані, не буду описувати вам всі процеси спілкування з клієнтами, прочитаєте про це самі. Налаштуйте, будь ласка, свій сервіс. Чи повернусь я до вас? Думаю ні, не хочу! Така позиція як Premium вимагає іншого ставлення, зовсім не такого, який стався. Щасти.
Аліна, добрий день! Дякуємо Вам велике за високу оцінку якості чищення і доопрацювання Вашого виробу. Ми прагнемо максимально швидко реагувати на зауваження наших клієнтів і усувати дрібні недоліки в найкоротші терміни. Так само хочемо подякувати Вам за детальний опис всієї ситуації, він дозволить нам опрацювати всі помилки і вдосконалити процеси, які були порушені при роботі з Вашим замовленням. Так як у нас немає доказів і спростувань того, що булавка у Вашому пальто була залишена нашими співробітниками, але ми намагаємося максимально лояльно залагоджувати всі спірні питання з клієнтами, ще вчора ввечері Вам на карту (номер якої Ви надіслали в повідомленні Керівнику напрямку) була перерахована повна вартість послуги в розмірі 475 гривень. Зі співробітниками, відповідальним за дане замовлення і комунікацію з Вами, проведено відповідну роз’яснювальну роботу та вжито відповідних заходів. В будь-якому випадку, Ваші зауваження є дуже важливими для нас, та ми обов’язково їх приймемо до уваги при вдосконаленні системи обслуговування клієнтів. Користуючись нагодою, виражаємо Вам щиру вдячність за користування нашими послугами. Щиро шкодуємо, що якість обслуговування Вас не задовольнила. Показати 1 відповідь
Еще раз оставляю отзыв - НЕ РЕКОМЕНДУЮ! месяц рассматривали заявление на возмещение ущерба! пять раз звонила и каждый раз мне рассказывали , что директор рассматривает , что юрист готовит ответ. И сегодня , наконец-то соизволили ответить- Компания Лотус отказывает в компенсации ущерба, за испорченную в результате чистки вещь, не будет возвращать даже стоимость услуг, так как считает, что ничего вам... Читати відгук Еще раз оставляю отзыв - НЕ РЕКОМЕНДУЮ! месяц рассматривали заявление на возмещение ущерба! пять раз звонила и каждый раз мне рассказывали , что директор рассматривает , что юрист готовит ответ. И сегодня , наконец-то соизволили ответить- Компания Лотус отказывает в компенсации ущерба, за испорченную в результате чистки вещь, не будет возвращать даже стоимость услуг, так как считает, что ничего вам не испортили! БРАВО! Хотите встретиться в суде? и телефон директора категорически отказываются предоставить. Что это за компания, где директор боится общаться с клиентами?
Добрый день, Галина! Вчера Вам было озвучено решение Директором по работе с клиентами. Ее номер телефона в свободном доступе есть в каждом из наших салонов. Очень жаль, что наше с Вами виденье ситуации не совпадает. Изделие максимально доработано и было выдано Вам ранее. Ответ на заявление по прежнему предлагаем доставить Вам лично или почтой. Спасибо.
Не буду писать всё в подробностях, как сдавала, получала и т.д. Всё было стандартно. Но! Вернули куртку с усадкой в обхвате груди на 10 см меньше, чем было изначально. Морозятся, и говорят, что это не их вина, что это такое качество кожи. Буду обращаться в Общество защиты прав потребителей. Жалко времени, нервов, испорченную вещь, потерю финансов. И самое ужасное,- это... Читати відгук Не буду писать всё в подробностях, как сдавала, получала и т.д. Всё было стандартно. Но! Вернули куртку с усадкой в обхвате груди на 10 см меньше, чем было изначально. Морозятся, и говорят, что это не их вина, что это такое качество кожи. Буду обращаться в Общество защиты прав потребителей. Жалко времени, нервов, испорченную вещь, потерю финансов. И самое ужасное,- это циничное отношение сотрудников к клиенту и нежелание исправить ситуацию.
Ирина, здравствуйте! Нам очень жаль, что Вас не удовлетворило качество выполненных нами работ, но т.к. изделие было получено Вами в начале июля этого года, а с жалобой Вы обратились спустя гарантийные сроки (по услугам химчистки они составляют от 5 до 10 дней в зависимости от вида изделия) через 2 месяца. В качестве лояльности наши сотрудники максимально доработали Ваше изделие и Вы можете забрать его в салоне. Спасибо большое за Ваш отзыв, мы развиваемся и желаем быть лучше благодаря Вашим замечаниям.
Не сдавайте туда вещи,если не хотите что б их испортили.Портят вещи и обвиняют в этом самих клиентов.Администратор на Лесе Украинке -амеба,которая ничего не может решить.Позор!!!!!!
Ужасная химчистка. Не верю, что положительные отзывы написаны реальными людьми, скорее всего это маркетологи зарплату отрабатывают. Сдавала тюль в химчистку. В результате дорогое кружево не почищено (пятна остались), деформировано полностью (из прямоугольника превратилось в нечто непонятной формы), усадка 17%. Вид у кружева такой, будто его постирали с чем-то грязным и пушистым (кружево забито непонятным сероватым ворсом, если его потрусить, то... Читати відгук Ужасная химчистка. Не верю, что положительные отзывы написаны реальными людьми, скорее всего это маркетологи зарплату отрабатывают. Сдавала тюль в химчистку. В результате дорогое кружево не почищено (пятна остались), деформировано полностью (из прямоугольника превратилось в нечто непонятной формы), усадка 17%. Вид у кружева такой, будто его постирали с чем-то грязным и пушистым (кружево забито непонятным сероватым ворсом, если его потрусить, то облако ворса в воздухе). Написали рекламацию. Химчистка вину не признала. Я так понимаю, что в целях экономии они вещи стирают! Причем как попало, не сортируя, даже не заморачиваясь с режимом! Обходите их подальше, если вам дороги ваши нервы и деньги.
Бывший клиент (Украина, Київ)6 листопада, 2017 год
Сдала дорогой пуховиник в химчистку по акции. Ужас-ужасный!!! Мало того, что не почистили все, так ещё и цвет стал тусклый (была куртка красного цвета!!!) Никогда не обращайтесь к этим ...
Обувь вернули, не выполнив работу. Продержали три дня, не позвонили, как обещали. Пришла сама, извинились, вернули. ??? Плохо, что нет возможности контактировать с мастерами. Зачем мне общение с вежливой, улыбающейся приемщицей, если она не понимает ни в шитье, ни в ремонте обуви? Почитав отзывы, решила, что, может, к лучшему, что не стали делать, хоть не испортили... Вряд ли... Читати відгук Обувь вернули, не выполнив работу. Продержали три дня, не позвонили, как обещали. Пришла сама, извинились, вернули. ??? Плохо, что нет возможности контактировать с мастерами. Зачем мне общение с вежливой, улыбающейся приемщицей, если она не понимает ни в шитье, ни в ремонте обуви? Почитав отзывы, решила, что, может, к лучшему, что не стали делать, хоть не испортили... Вряд ли еще когда-нибудь обращусь. Заведение находится на Героев Сталинграда, 6.
Ни в коем случае не обращайтесь, ужасная химчистка. На деликатной чистке, которая стоит в два раза дороже, умудрились испортить лыжную куртку. В итоге ссылаются на скрытые дефекты, хотя до этого в других химчистках куртку чистили без проблем. Не надейтесь что получите какую-либо стоящую компенсацию, сотрудники Лотуса предлагают заштопать образовавшиеся дырки, мотивируя тем, что закон на их стороне, у каждой вещи... Читати відгук Ни в коем случае не обращайтесь, ужасная химчистка. На деликатной чистке, которая стоит в два раза дороже, умудрились испортить лыжную куртку. В итоге ссылаются на скрытые дефекты, хотя до этого в других химчистках куртку чистили без проблем. Не надейтесь что получите какую-либо стоящую компенсацию, сотрудники Лотуса предлагают заштопать образовавшиеся дырки, мотивируя тем, что закон на их стороне, у каждой вещи могут быть скрытые дефекты. Если вы столкнулись с похожей ситуацией, пишите на [email protected], подадим коллективный иск в суд.
Люди, никогда не ходите в химчистку "Лотус"!!!!!!! Испортили мне дорогущую вещь и ещё решили дать рекомендаций.На мои слова, что вы испортили вещь мне,сказали Цитата: Рекомендуем Вам покрасить кошелёк. Химчистка рассчитана на "текучку".И ещё мне предъявили,видетели кошелёк сдавала не я,тогда какие претензии. соответственно никто ничего не выплатил, поэтому вся их оценивающая система это ложь. Выкручиваются как могут. Это ужас!
Отвратительные специалисты (отделение на Подоле). Рассчитана на случайных клиентов. 2 разных мастера не справились даже с ПЕРЕШИВКОЙ ПУГОВИЦ на жилете, не говоря уже о более сложных задачах. Не рассчитывайтесь авансом, потому как деньги не вернут. В спорной ситуации разбираться не станут. Только лишь красивая вывеска и фальшивые улыбки. При таком отношении долго они не проработают и им помогут закрыться.
Жахливо, терміни 3 тижня
Такого ще не було
Терміни? Казали “завтра буде готово”, минуло п’ять днів — речей нема, відповідей нема, обличчя у персоналу — як у людей, які самі в... Читати відгук Це не хімчистка, це якась комедія абсурду. Віддав пальто — забрав ганчірку. Плями як були, так і залишилися, але тепер ще й новий «бонус» — розводи, запах і враження, що речі десь валялися на підлозі в гаражі.
Терміни? Казали “завтра буде готово”, минуло п’ять днів — речей нема, відповідей нема, обличчя у персоналу — як у людей, які самі в шоці, що ще працюють у цій хімчистці.
Ціни, до речі, ніби після цього я мав забрати костюм Тома Форда, а не власну зіпсовану річ. Ну але сервіс — «преміум»: хамство, байдужість і відчуття, що тебе просто розвели.
Нам приємно усвідомлювати, що чоловіча дружба — ще не вигадка, і ви вирішили підтримати свого товариша у такій непростій і, щиро кажучи, не зовсім етично виправданій справі — написанні фейкових негативних відгуків.
Ми поважаємо будь-яку точку зору, навіть якщо вона не має жодного стосунку до реального досвіду користування нашими послугами.
Для всіх інших читачів хочемо уточнити: Ілля не є нашим клієнтом, жодного замовлення не оформлював, жодної речі не здавав. Відгук залишено винятково з метою підтримати «друга у біді», тож сприймати його як об’єктивну оцінку сервісу немає жодних підстав.
А дружбу ми цінуємо. Просто рекомендуємо наступного разу обирати шлях, який не включає публічний обман.
Бажаємо вам гарного дня та друзів, які не ставлять у незручне становище.
Сервис и обслуживание дно
Вимушені публічно пояснити ситуацію, оскільки описане вами у відгуку — не відповідає дійсності.
Ви звернулися до нас із консультацією в Telegram наприкінці робочого дня оператора. Ми мали відповісти вам зранку, однак через масований обстріл Києва вночі частина співробітників працювала без сну та була менш сконцентрована. У зв’язку з цим ваше звернення загубилося в чаті, і відповідь затрималась.
Ми розуміємо, що працюємо у сфері обслуговування, і завжди маємо бути на зв’язку з клієнтами — навіть у складних обставинах. Це не виправдання, а пояснення. І ми зробили висновки з цієї ситуації. Ваша перша претензія дійсно була обґрунтованою — ми проведемо додаткову роботу з командою, аби подібне не повторювалося.
Як тільки ви нагадали про себе — ми одразу повернулися до діалогу, скоординували вас по вартості послуг, вибачились за затримку та надали повноцінну консультацію.
Але вас це не влаштувало. Ви одразу заявили, що бажаєте спілкуватися лише з керівництвом, паралельно залишаючи повідомлення на кшталт «нехай терміново телефонує керівник, інакше я залишу негативні відгуки на всіх платформах». Ви також погрожували «зіпсувати репутацію» та посилались на кількість своїх підписників.
Після цього з вами зв’язався наш керівник, пояснив ситуацію, перепросив та запропонував персональну сорі знижку на майбутню послугу, хоча, знову ж таки, офіційно клієнтом ви ще не стали.
Замість конструктивного діалогу ми отримали агресію: нецензурну лексику, особисті образи та погрози на кшталт «я вас завтра всіх звільню». Окремо звертаємо увагу: ситуація, в якій чоловік дозволяє собі ображати жінку — співробітницю нашої компанії — є абсолютно неприйнятною.
Якщо зупинитися і подивитися об’єктивно: жодної послуги ми вам не надали. Уся суть звернення — у затримці з відповіддю на консультацію. І за цю затримку перед Вами вибачився і оператор, і керівник.
Після дзвінка керівника ви продовжили писати нам у Instagram та надсилати погрози щодо негативних відгуків. Ми це розцінюємо як спробу тиску. Можливо, ви очікували, що ми злякаємось вашої “тисячної аудиторії” — але нам нічого боятися. Ми діяли в рамках стандартів сервісу: визнали затримку, вибачилися, запропонували сорі бонус, з вами зв’язалась відповідальна особа.
Натомість ми отримали хвилю токсичної поведінки, а у відповідь на наші дії ви заявили, що підключите родичів для написання негативних відгуків. Ви маєте на це право, але ми так само залишаємо за собою право відповідати на кожен подібний відгук публічно.
Бажаємо вам спокою.
І, можливо, трохи більше поваги до людей навколо.
Жахлива якість
Однак важливо розуміти, що хімчистка не робить речі новими – вона робить їх чистими. Замша, яка має великий термін експлуатації, змінює свої властивості, що впливає на кінцевий результат. До того ж, у процесі чистки неможливо заздалегідь передбачити точний фінальний вигляд виробу, адже кожен випадок індивідуальний і залежить від стану матеріалу.
Тим не менш, ми пішли вам назустріч і надали 70% знижки на цю послугу, хоча всі роботи були виконані на 100%.
На жаль, ми можемо зробити речі чистими, але не новими, і якість остаточного результату завжди залежить від початкового стану замші.
Сподіваємось на розуміння і дякуємо, що обрали нас!
Не ремомендую!
Через деякий час мені написали з «Лотус» і сказали що ремонт буде коштувати на 350 грн більше!
Ок! Я погодилась, але це теж така собі історія.
Після ремонту три рази вдягла взуття - профілактика відклеїлась на носку!
Після ремонту пройшло три тижні!
Сьогодні звернулась в відділення куди здавала взуття,... Читати відгук Здавала взуття щоб зробити профілактику, погодили ціну, зробила передплату.
Через деякий час мені написали з «Лотус» і сказали що ремонт буде коштувати на 350 грн більше!
Ок! Я погодилась, але це теж така собі історія.
Після ремонту три рази вдягла взуття - профілактика відклеїлась на носку!
Після ремонту пройшло три тижні!
Сьогодні звернулась в відділення куди здавала взуття, мені сказали що ремонт буде платний, бо в них не має гарантії на їх же роботу!
І пройшло з моменту ремонту «ДУЖЕ БАГАТО ЧАСУ» (нагадаю - АЖ три тижні»!) - слова адміністратора.
Тому це не про сервіс і не про «преміум»!!!
В будь-якому випадку, Ваші зауваження є дуже важливими для нас. Дякуємо за Ваш відгук.
Обурливий сервіс та якість
Директор по роботі з клієнтами прояснить ситуацію та зв'яжеться з Вами.
В будь-якому випадку, Ваші зауваження є дуже важливими для нас. Гарного вам дня!
Не рекомендую! Викинуті гроші на вітер!
Додала фото:
перші два те як було до виконання робіт
Наступні те що маю зараз!
Ваші зауваження дуже важливі для нас, і ми обов'язково їх врахуємо при вдосконаленні системи обслуговування клієнтів. Висловлюємо щиру вдячність за користування нашими послугами.
Испортили новую вещь
В будь-якому випадку, Ваші зауваження є дуже важливими для нас.
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Ми обов`язково знайдемо рішення. До зустрічі.
Совсем не премиум
В будь-якому випадку, Ваші зауваження є дуже важливими для нас.
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Будь ласка, зателефонуйте в колл-центр 0445915777, як подяка хочемо нарахувати Вам 200 грн бонусів.
До нових зустрічей!
Жахливий сервіс
Хочемо подякувати Вам за детальний опис всієї ситуації, він дозволить нам усунути дрібні недоліки і опрацювати всі помилки, які були порушені при роботі з Вашим замовленням.
В будь-якому випадку, Ваші зауваження є дуже важливими для нас, та ми обов’язково їх приймемо до уваги при вдосконаленні системи обслуговування клієнтів.
Користуючись нагодою, виражаємо Вам щиру вдячність за користування нашими послугами. Ми завжди прагнемо максимально лояльно залагоджувати всі спірні питання з клієнтами, тому вже нарахували бонусами 200 гривень на наступні замовлення.
Щиро шкодуємо, що якість обслуговування Вас не задовольнила.
Лотос - шарашкина контора!
1. С двумя дырками! как будто его проткнули насквозь!
2. А когда мы развернули у нас был шок! Половина ковра с цветом - Розового, Зеленого и Желтого!
Видимо эта шарашкина контора начала чтото... Читати відгук Это не химчистка - это развод для людей! Мы отдали им ковер бежевого цвета с двумя пятнами от воды по середине. В итоге они нам вернули ковер:
1. С двумя дырками! как будто его проткнули насквозь!
2. А когда мы развернули у нас был шок! Половина ковра с цветом - Розового, Зеленого и Желтого!
Видимо эта шарашкина контора начала чтото делать с ковром - они поняли что он теряет цвет и превращается в другой цвет - они быстро завернули испорченной стороной во внутрь и молча нам его привезли. При этом по ходу еще и каким то штырем его проткнули!
Лотос - а почему вы еще не попробовали его поджечь, порезать и тд?
И на это Лотос ответит комментарием - Спасибо за отзыв, мы работаем на ошибками!
А кто ковер нам купит и вернет деньги за это чудесную чистку? Или вы НГ корпоратив на нем гуляли? Я не представляю это ж что такое нужно было сделать чтоб вот ТАК уничтожить ковер????
Не сдавайте вещи в ЛОТОС - а если всетаки вы решились сдать - советую делать ВИДЕО сьемку в каком состоянии вы отдаете вещь!
Если ваши вещи брендовые и очень дорогие - только ОСКОР! Жаль что у них нет услуг чистки ковров - никогда б моя нога не зашла в Лотос!
ужасная чистка
премиуи чиста
Директор по работе с клиентами прояснит ситуацию и свяжется с Вами.
Хорошего дня Вам!
Испорченное настроение
Директор по работе с клиентами прояснит ситуацию и свяжется с Вами.
Хорошего дня Вам!
Ужасный результат
Спасибо за отзыв. Ваши замечания помогут нашей компании проделать работу над ошибками, провести работу с персоналом и стать лучше.
Директор по работе с клиентами проясняет ситуацию в данный момент и свяжется с Вами.
Хорошего дня Вам!
Lotus это полный п....
Спасибо за Ваш отзыв, он поможет нам проделать работу над ошибками, провести работу с персоналом и стать лучше.
Всего Вам хорошего.
Ужасная химчистка
Вину не признают
Не рекомендую ету химчистку никому! Деньги на ветер
Да ! И ещё! Не ведитесь на их скидки! Одну вещь сдаёшь, вторая минус 30 или минус 50
Вот такое и качество на те деньги
Спасибо за отзыв. Ваши замечания помогут нашей компании проделать работу над ошибками, провести работу с персоналом и стать лучше.
Директор по работе с клиентами проясняет ситуацию в данный момент и свяжется с Вами.
Хорошего дня Вам!
Испортили и заставили заплатить 2000 руб
Дом быта Lotus Premium работает только на тер-рии Киева (Украина).
Просим Вас обращать внимание на название организации, город и страну, если хотите, чтобы Вас услышал тот, кому предназначен Ваш отзыв.
Желаем Вам благополучного исхода Вашей ситуации.
Если вы хотите, что бы ваша вещь была испорчена-отдавайте её в "ЛОТОС"
Первый раз я отдала в чистку кепку в Лотос на Осокорках, в ТЦ"Алладин". При получении-вещь страшно воняла химикатом, была влажной и потеряла свой внешний вид. Я попросила что бы вещь перечистили. Они приняли её-но вещь не была... Читати відгук Если вы хотите, что бы ваша любимая вещь, которую вы покупали и тщательно выбирали, была испорчена - отдавайте её в химчистку "Лотос".
Первый раз я отдала в чистку кепку в Лотос на Осокорках, в ТЦ"Алладин". При получении-вещь страшно воняла химикатом, была влажной и потеряла свой внешний вид. Я попросила что бы вещь перечистили. Они приняли её-но вещь не была перечищена. Я подумала, что возможно попались недобросовестные администраторы и решила дать химчистке второй шанс. Это была моя ошибка.
Второй раз я сдала чистить брюки. Брюки были в идеальном состоянии до химчистки, их нужно было только почистить (так как на этикетке была указана химчистка, а не ручная стирка).
При получении брюк из химчистки, я заметила выбеленные полосы по длине брюк и выбеленные пятна в районе карманов, как при наглажке утюгом. При дальнейшем разбирательстве с химчисткой выяснилось, что они УКАЗАЛИ В КВИТАНЦИИ РАЗВОДЫ. Возникает множество вопросов, как на идеальных брюках они могли увидеть выбеленные полосы если их не было. Так же как и кепка, которую я сдавала первый раз могла оказаться влажной и вонять химикатом при получении?
Такая ситуация может случиться с вами.
Если вы не любите свои вещи, не бережете их и хотите выбросить их на помойку- отдавайте их в руки недобропорядочным людям в ХИМЧИСТКУ "ЛОТОС", они с радостью испортят вам вещь и получат еще за это ваши деньги. И вы ничего не докажите-потому что в квитанции они указывают все возможные свои ошибки.
Уважаемые работники ХИМЧИСТКИ "ЛОТОС"! Не нужно отвечать на мой комментарий. Вы уже сделали все что могли, испортив мои вещи.
Этот отзыв оставлен людям, у которых еще есть шанс сохранить свои вещи и воспользоваться услугами порядочных химчисток и их порядочных работников.
Не рекомендую!
10 січня прийшла в ТЦ Україна проконсультуватись щодо хімчистки зимового пальто. Знала, що прати не можна, запропонували суху індивідуальну хімчистку. На наступний день принесла пальто, прийняла інша співробітник, порадила стандартну чистку, яка більше ніж вдвічі дешевша. Близько 475 грн. Єдиним проханням від мене... Читати відгук Не дивуюсь відгукам, які описані нижче. Більшість з них негативні. Шкода, що не звернула уваги раніше)
10 січня прийшла в ТЦ Україна проконсультуватись щодо хімчистки зимового пальто. Знала, що прати не можна, запропонували суху індивідуальну хімчистку. На наступний день принесла пальто, прийняла інша співробітник, порадила стандартну чистку, яка більше ніж вдвічі дешевша. Близько 475 грн. Єдиним проханням від мене було встигнути до 20 числа. Вказана дата, коли я можу забрати 17 січня. Мені зателефонували 17 і попросили забрати 18. 18 січня після обіду я зателефонувала, повідомили, що пальто ще не готове. 19 січня набрали, що можемо забирати. Чоловік поїхав після обіду, забрав, привіз додому, і далі все почалось. Сама чистка чудова, гарно почистили, дякую. Але, передали пальто з диркою. На грудному кармані не прошили по шву. Зателефонувала, посварилась, відправила фото, приїхала машина, забрали пальто, прошили і повернули. Все владнали протягом 2 годин. 28 січня я була поряд з ТЦ Україна, відчула, як щось вкололо в груди. Почала прощупувати в тому ж нагрудному кармані, вколола палець і побачила булавку!!! Булавку!!! Не змогла її дістати, так як вушко булавки не дозволяло, залишили її з середини. В Лотос мені дали телефон керівника. Це не власник, а керівник направлення. Не дуже приємна дівчина, навіть не знаю її ім‘я, думаю вона не представилась. Пояснила їй все, а мені у відповідь: бачу по вашому замовленню була стандартна чистка, але це нас не оправдовує. Я не зрозуміла до чого були сказані ці слова. Я можу здати і на індивідуальну, не хвилюйтесь, можу собі дозволити :)
Запропонувала мені повернути гроші. Я не погодилась, не хотіла закривати очі на дану ситуацію. Залишити булавку в пальто, це питання небезпеки! Я вимагала більшу матеріальну компенсацію. Мені пообіцяли зателефонувати на наступний день. Сьогодні, 29 січня коли ми зв’язались після 18:00, мені повідомили, що рішення керівника, максимум повернути гроші за чистку, на більше я розраховувати не можу. Пояснили, що на виробництві проводять стерилізацію, що працівники з медичними книжками, тому заразитись від булавки я не могла. Також мені наголосили, що пройшло більше 5 днів, а по законодавству я пізно звернулась. Що коли я отримую своє замовлення, я маю перевіряти. Тільки не зрозуміла, як я повинна була знати, що в кармані з середини мене чекає БУЛАВКА!! Я намагалась пояснити, що мене не дуже цікавить яка стерилізація, мене більше цікавить як булавка залишилась в моєму пальто, як вона мені зробила боляче. Керівник направлення нагадала, що вже більше ніж 18:00 і вона спілкується зі мною в свій не робочий час)) Лотос, у вас «дуже цінний» співробітник.
Я погодилась на повернення коштів, не хочу більше витрачати свій час. Оплатила за роботу 50 грн. Були списані грошові бонуси з карти дисконтної, а також з попередніх чисток в мене була знижка 300 грн)). Тому чекаю свої 50 грн (так оцінився даний інцидент).
Ви зовсім не клієнтоорієнтовані, не буду описувати вам всі процеси спілкування з клієнтами, прочитаєте про це самі. Налаштуйте, будь ласка, свій сервіс. Чи повернусь я до вас? Думаю ні, не хочу!
Така позиція як Premium вимагає іншого ставлення, зовсім не такого, який стався.
Щасти.
Дякуємо Вам велике за високу оцінку якості чищення і доопрацювання Вашого виробу.
Ми прагнемо максимально швидко реагувати на зауваження наших клієнтів і усувати дрібні недоліки в найкоротші терміни.
Так само хочемо подякувати Вам за детальний опис всієї ситуації, він дозволить нам опрацювати всі помилки і вдосконалити процеси, які були порушені при роботі з Вашим замовленням.
Так як у нас немає доказів і спростувань того, що булавка у Вашому пальто була залишена нашими співробітниками, але ми намагаємося максимально лояльно залагоджувати всі спірні питання з клієнтами, ще вчора ввечері Вам на карту (номер якої Ви надіслали в повідомленні Керівнику напрямку) була перерахована повна вартість послуги в розмірі 475 гривень.
Зі співробітниками, відповідальним за дане замовлення і комунікацію з Вами, проведено відповідну роз’яснювальну роботу та вжито відповідних заходів.
В будь-якому випадку, Ваші зауваження є дуже важливими для нас, та ми обов’язково їх приймемо до уваги при вдосконаленні системи обслуговування клієнтів.
Користуючись нагодою, виражаємо Вам щиру вдячність за користування нашими послугами.
Щиро шкодуємо, що якість обслуговування Вас не задовольнила. Показати 1 відповідь
не рекомендую!
БРАВО! Хотите встретиться в суде?
и телефон директора категорически отказываются предоставить. Что это за компания, где директор боится общаться с клиентами?
Директором по работе с клиентами. Ее номер телефона в свободном доступе есть в каждом из наших салонов. Очень жаль, что наше с Вами виденье ситуации не совпадает. Изделие максимально доработано и было выдано Вам ранее. Ответ на заявление по прежнему предлагаем доставить Вам лично или почтой. Спасибо.
Портят вещи
Жаль нельзя описывать словами подходящими !!
Ужас!!!!!!
Берегите свои вещи и нервы
Ужас!!!
Никогда не обращайтесь к этим ...
Так и не поняла, что за "лавочка".
Почитав отзывы, решила, что, может, к лучшему, что не стали делать, хоть не испортили... Вряд ли... Читати відгук Обувь вернули, не выполнив работу. Продержали три дня, не позвонили, как обещали. Пришла сама, извинились, вернули. ??? Плохо, что нет возможности контактировать с мастерами. Зачем мне общение с вежливой, улыбающейся приемщицей, если она не понимает ни в шитье, ни в ремонте обуви?
Почитав отзывы, решила, что, может, к лучшему, что не стали делать, хоть не испортили... Вряд ли еще когда-нибудь обращусь.
Заведение находится на Героев Сталинграда, 6.
Ужасная химчистка
Если вы столкнулись с похожей ситуацией, пишите на [email protected], подадим коллективный иск в суд.
Ужас
Отвратительно
Только лишь красивая вывеска и фальшивые улыбки.
При таком отношении долго они не проработают и им помогут закрыться.