Відгук про Comfy за адресою Бровари, вул. Київська, 316/2 Нещодавно купувала техніку в магазині м. Бровари: Соковитискач шнековий, кавомашинка, блендер для смузі, мікрохвильова піч. Співробітники магазину дуже допомогли з вибором: Марьяна, Михайло, Дарья компетентні в багатьох питаннях. Зараз вже користуємося і немає ніяких нарікань. Дякую за все! Наступного разу обов'язково за покупками різноманітної техніки прийдемо до вашого магазину!
Добрий день! Олено, ми щиро вдячні за ваш теплий відгук та довіру. Вітаємо з новими помічниками на кухні та бажаємо приємного користування. До нових радісних зустрічей у COMFY!
Відгук про Comfy за адресою Бровари, вул. Київська, 316/2 Замовлял мікрохвильову піч. В замовленні на доставку було сказано що приїде до відділення НП на наступний день. Але як ви розумієте цього не сталося. Тому що логістична система компанії максимально не відповідально ставиться до своїх обов'язків. Якщо ви розумієте що не зможете зробити відправку в день замовлення, то чого ви не можете подзвонити, вибачитися за незручності і за те що... Читати відгук Замовлял мікрохвильову піч. В замовленні на доставку було сказано що приїде до відділення НП на наступний день. Але як ви розумієте цього не сталося. Тому що логістична система компанії максимально не відповідально ставиться до своїх обов'язків. Якщо ви розумієте що не зможете зробити відправку в день замовлення, то чого ви не можете подзвонити, вибачитися за незручності і за те що витратили мій час, та сказати що ви не компетентні, і відмінити замовлення. За те вони добре можуть казати вам що це не їх провина, а це НП не змогла за цілі сутки відправити замовлення і що вони нічого не можуть с цим зробити. Як підсумок всьому цьому я можу сказати що такі працівники компанії дуже сильно псують імідж компанії.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук! Дійсно, бувають ситуації коли замовлення затримується в дорозі. Але на це може впливати багато чинників. Не спростовуємо варіант що товар дійсно був відвантажений перевізником не вчасно. Але щоб дізнатись інформацію, потрібно більше деталей. Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] номер вашого телефону, замовлення або надішліть повне та чітке фото чека/накладної. Темою листа зробіть "відгук №1909964". Впевнені та зробимо все можливе, щоб швидко все перевірити та проконсультувати вас. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні
Подяка за обслуговування
в багатьох питаннях. Зараз вже користуємося і немає ніяких нарікань.
Дякую за все! Наступного разу обов'язково за покупками різноманітної техніки прийдемо до вашого магазину!
Олено, ми щиро вдячні за ваш теплий відгук та довіру.
Вітаємо з новими помічниками на кухні та бажаємо приємного користування.
До нових радісних зустрічей у COMFY!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Погана робота логістики компанії
Дякуємо за ваш відгук!
Дійсно, бувають ситуації коли замовлення затримується в дорозі.
Але на це може впливати багато чинників.
Не спростовуємо варіант що товар дійсно був відвантажений перевізником не вчасно. Але щоб дізнатись інформацію, потрібно більше деталей.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] номер вашого телефону, замовлення або надішліть повне та чітке фото чека/накладної.
Темою листа зробіть "відгук №1909964".
Впевнені та зробимо все можливе, щоб швидко все перевірити та проконсультувати вас.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.