BROCARD - престижна мережа магазин косметики та парфумерії. Налічується понад 55 магазинів які знаходяться в таких містах України як Вінниця, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Київ, Кривий Ріг, Кропивницький, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Суми, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернівці, Чернігів та інші.
Магазини BROCARD мають широкий асортимент...
детальніше
Brocard - Шахраї!!! - Відгуки про BROCARD
Brocard - Шахраї!!!
Прислали відверту підробку, до того ж, яка раніше вже тестилась.
Після чого ще й оформили скаргу на оператора нової пошти, за те, що нібито товар був оглянутий з порушенням.
Дуже зручна схема - і товар повернувся, і гроші за товар отримали.
Нікому не рекомендую цей магазин, який почав продавати відверті підробки.
4 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Також, до вашого відома повідомляємо, що виробником ZARKOPERFUME не передбачено додаткове пакування аромату в плівку. В замовленні DD809016 від 03.01.24 вам був відправлений оригінальний аромат в оригінальній упаковці від виробника без жодних сторонніх втручань у його зовнішній вигляд.
Так, згідно умов продажу, що розміщені на сайті https://www.brocard.ua/ua/terms-of-sale, з якими ви мали можливість ознайомитись до моменту оформлення покупки, зазначено, що Одержувач повинен перевірити цілісність транспортної упаковки і, якщо немає видимих її ушкоджень, отримати замовлення. Співробітник кур’єрської служби не уповноважений давати будь-які консультації щодо товару. Якщо транспортна упаковка пошкоджена, відсутній товар в посилці або товар має брак, Одержувач повинен повідомити про це оператору кур’єрської служби і скласти претензію, посилку не забирати та не сплачувати послуги з доставки. З питань пошкодження продукції, відсутності товару або виявленні браку Одержувачу необхідно звернутися в контакт-центр за телефоном 0 800 508 880 в робочий час контакт-центру, вказаний у розділі Контакти, або за допомогою повідомлень у розділі Зворотній зв'язок в Особистому кабінеті, або написавши на адресу [email protected]»
З такими умовами видачі замовлень ознайомлені і представники транспортної компанії Нова Пошта.
Відповідно до ситуації, яка трапилась, порушення при видачі вам замовлення було зафіксоване зі сторони працівників транспортної компанії, на що була складена відповідна претензія.
Сподіваємося, дана ситуація на вплине на ваше відношення до компанії в цілому і ви й надалі будете нашим клієнтом.
З повагою, BROCARD