Brocard не повертає гроші !!! - Відгуки про BROCARD

BROCARD
Відгук додано 12 грудня, 2023 год 111 переглядів
Наприкінці листопада зробила замовлення в інтернет-магазині brocard.ua. Сплатила карткою на сайті. Надіслали продукт із закінченням терміну придатності вже у лютому 2024 р., тобто менше двох місяців. Звернулася на гарячу лінію brocard.ua - мені повідомии, що цей товар був із категорії "для негайного використання", про що мене не попередили при підтвердженні замовлення. З картки товару це було зовсім не зрозуміло, побачити це я могла тільки якщо натиснути на літеру "i" в кошику, як мені пояснила потім оператор служби підтримки. Хтось ще натискає якусь маленьку літеру у кошику кожного разу, щоб з'ясувати із чим пов'язана знижка? На сайті брокард увесь час пропонують 30%,40%,50%  знижки та більше. В інших магазинах, як наприклад єва, якщо товар знаходиться в категорії "для негайного використання" у картці товару дуже важко не помітити, що термін придатності добігає кінця- про це є окреме попередження у вигляді тексту "термін придатності завершується за 1-4 місяці" та додаткового рядку червоними літерами "терміни придатності" біля товару при пошуку. Повторюю, при підтвердженні замовлення оператор не попередила мене додатково, що я обрала товар із категорії "для негайного користування", хоча бачила, що в замовленні 3 бальзами для догляду- (якщо був би один, але ж три із терміном до лютого 2024!) Замовлення я не забрала на відділенні Нової пошти. Звернулася на гарячу лінію brocard, після чого мені сказали написати на [email protected]. Як заявляють на сайті brocard.ua, вони дорожать своєю репутацією та після звернення на [email protected] співробітники вирішують проблему в найкоротші терміни. Я не отримала товар на відділенні Нової пошти, попросила повернути мені гроші на банківську картку. Вважала, що для повернення грошей буде достатньо вказати прізвище, ім'я , по-батькові, номер телефону та банківської картки, як, наприклад, при поверненні товару у магазинах міжнародного рівня Notino, Answear, Modivo, etc. Тим більше, що товар я навіть не забрала з відділення Нової пошти(!). На мою електронну адресу brocard надіслали мені заяву для повернення грошей, в якій змушують мене заповнювати дані місця проживання, паспорт та навіть ІНН!!! Не існує жодного закону, за яким я мушу повідомляти свій ІНН при розірванні договору купівлі-продажу, але ж brocard підкреслює, що я мушу заповнити всі поля, при цьому порушуючи чинне законодавство, але ж для брокарду це -нормальна практика, адже не попередивши про терміни придатності товару, брокард вже ввів мене в оману як покупця. Таким чином, brocard давить на мене як на покупця і змушує або залишити собі некондиційний товар, або надавати дані, які я не мушу надавати в такій кількості та в такій ситуації як ця. Можна було б звернутися до суду, тим більше, що в мене є родичі, що добре знаються на юриспруденції, але ж зараз є багато інших справ, що потребують уваги. Цим і користується brocard. В такі складні часи компанія з підмоченою репутацією, що намагається переконати, що немає зв'язків та фінансових справ із державою-агресором та виплутатися із скандалу із подібного роду звинуваченнями у свій бік, тим не менш вважає допустим недобросовісно поводитися із клієнтами, обдурюючи та ошукуюючи їх тим чи іншим способом.Отже тепер я хочу поширити свою історію і зроблю це у всіх доступних для мене джерелах. Про нечистоплотність брокард має знати якомога більше людей, щоб мати можливість уникнути подібного досвіду. На сайті брокард є серед інших банер "чому державі потрібен брокард". Так ось, державі не потрібні такі шахрайські компанії як брокард, вони мають залишити український ринок назавжди!
2 згодні



Коментарі до відгуку

Гость 12 грудня, 2023 год
Доброго дня!

В нас приблизно схожа історія з компанією брокард.

Наразі ми шукаємо однодумці для колективного позову ( нам вже готують документи для цього) і також розповсюдження про продаж товарів поганої якості.

Напишіть мені , будь ласка.

Будемо боротися разом.

Вони відверто продають підробки через онлайн магазин і потім роблять зі своїх покупців дурнів посміхаючись в обличчя.
Марина 12 грудня, 2023 год
Ви не залишили контактів для зв'язку- e-mail хоча б.
Гость 13 грудня, 2023 год
[email protected]

напишіть мені, будь ласка
Відповідь представника BROCARD 12 грудня, 2023 год
Добрий день, Марина. Дякуємо за увагу та приділений час. В інтернет-магазині BROCARD.UA дійсно можливо придбати товари з глибокою знижкою, термін придатності яких спливає. Дана продукція знаходиться у розділі товарів "Для негайного використання" та позначена відповідним маркуванням у кошику, яке помітно до моменту підтвердження замовлення. З огляду на те, що за час існування інтернет-магазину BROCARD.UA подібних питань про додаткове маркування даних товарів не виникало, компанія не вбачала в цьому потреби. Ми прийняли до уваги ваші зауваження та вже міркуємо над тим, як зробити сайт компанії максимально зрозумілим для кожного.

Враховуючи те, що замовлений вами товар йдосі знаходиться у відділені нової пошти та не повернутий на склад інтернет-магазину, ми ні в якому разі не можемо повернути сплачені вами кошти. Для пришвидшення процесу, просимо заповнити бланк надісланий вам адміністрацієї магазину. Відповідно до наказу МФУ від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій», які передбачають обов’язок продавця встановити особу покупця, який повертає товар, та дані його документу, компанія не може задовольнити ваші вимоги та здійснити повернення на ваших умовах.

Очікуємо інформацію від вас.

З повагою, BROCARD
Марина 12 грудня, 2023 год
Ви пишете, що товар ще знаходися на відділенні Нової пошти і тому ви не можете мені повернути гроші. Чи це означає, що коли товар повернеться до вашого складу по закінченню терміна зберігання на Новій пошті, мені повернуть гроші на банківську картку, з якої я сплатила за інтернет-замовлення, без заповнення всіляких бланків?
Відповідь представника BROCARD 13 грудня, 2023 год
Щойно товар буде повернуто, ми зв'яжемося з вами за електронною адресою. Очікуйте, будь ласка.

З повагою, BROCARD


BROCARD
Всі відгуки

4.0 5
1744 відгука / 250637 переглядів
BROCARD
BROCARD - престижна мережа магазин косметики та парфумерії. Налічується понад 55 магазинів які знаходяться в таких містах України як Вінниця, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Київ, Кривий Ріг, Кропивницький, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Суми, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернівці, Чернігів та інші.
Магазини BROCARD мають широкий асортимент... детальніше

Косметика та парфюмерія
Beauty insider
Beauty insider

Рейтинг: 2.1
39 відгуків
Beauty Time
Beauty Time

Рейтинг: 5
1 відгук
Notino, s.r.o
Notino, s.r.o

Рейтинг: 2.3
252 відгука
Solo.ua (Соло)
Solo.ua (Соло)

Рейтинг: 4.9
85 відгуків
Магазин french-shop
Магазин french-shop

Рейтинг: 1.6
9 відгуків
EVA магазин
EVA магазин

Рейтинг: 1.5
2974 відгука
proStor
proStor

Рейтинг: 1.4
417 відгуків
Parfumka-shop
Parfumka-shop

Рейтинг: 3.3
45 відгуків
Watsons
Watsons

Рейтинг: 2.8
882 відгука